jocs 10 mesos

Més qüestions.
aivlis
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

jocs 10 mesos

EntradaAutor: aivlis » dt. nov. 02, 2010 7:31 am

Hola!!! a que juguen els vostres fills/es de 10 mesos. Fan ja construccions de cubs, apreten botons, fan veure k parlen per mobils...com diuen els manuals. Pk el meu si k juga amb els cubs, però a mossegar-los, a tirar-los al terra i colpejar-los l'un amb l'altre. Tb juga a posar i treure les joguines de la caixa, a passar les pagines dels contes (però sense prestar atencio quan els hi explico) i s'ho passa pipa amb una bateria fabricada amb un cullera, el pot de llet i un plat de plastic!!!
Ah! I el k més l'hhi agrada enfilar-se per tot arreu per estar dret!!! Tot es susceptible de ser escalat!!!
Però de tots aquest jocs k venen per 9+ etc etc res d res!!!
Imatge
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: jocs 10 mesos

EntradaAutor: lila » dt. nov. 02, 2010 8:07 am

A mi em passava igual: l'edat que posa a les joguines mai va coincidir amb l'edat en que jugava amb les joguines... és a dir, que quan ha jugat com toca amb una joguina sempre ha sigut més tard del que diuen les instruccions.

Jo crec que és normal, ells posen una edat orientativa, per iniciar el joc, però fins que no el comprenen i ho fan com toca passa un temps...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
onavis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. març 31, 2010 4:33 pm

EntradaAutor: onavis » dt. nov. 02, 2010 8:11 am

Sí, jo també penso que l'edat de les joguines serveix només a mode orientatiu.
Pel que dius, el teu nen juga a un munt de coses! Jo no em preocuparia per si no fa ús dels jocs exprés per l'edat.
Així fa servir més la imaginació i la creativitat!

Onavis
http://aprenentasermare.blogspot.com/
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dt. nov. 02, 2010 8:36 am

La meva nena va fer 10 mesos diumenge i els seus jocs preferits són:

- Anar a tocar els endolls i que nosaltres anem darrera a dir-li "noooooooo!!!" amb mode humor i ella sortir "corrents" (gatejant i pixant-se de riure).

- Agafar una sabatilla i cridar-te perquè vagis a dir-li "noooooooo!!!" mentre ella se la intenta menjar.

- Que li donis els objectes que tu fas servir.

- Treure coses de les caixes.

- Explorar per la casa.

A les joguines no els hi fa gaire cas (per no dir cas nul). I casa meva sembla un Toys 'r' us...
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dt. nov. 02, 2010 9:00 am

Idem. L'Ada va fer 11 mesos corregits la setmana passada i fa setmanes que no fa gaire cas de les joguines perquè prefereix investigar per casa. Els seus jocs preferits són:
-Obrir i tancar portes d'armari
-Colpejar coses contra el terra (incloent els famosos cubs)
-Jugar amb instruments musicals (en té un ampli estoc perquè té hipoacúsia i ens van molt bé per estimular-la)
-Intentar tocar l'aigua de dins del W.C.
-Mossegar sabatilles, sabates i tots els mobles que té a l'abast
-Obrir calaixos i treure el que hi ha dins
-Empènyer els tamborets amb rodes de la cuina
En general, es fixa molt en les textures i en el funcionament de les coses.
Panxacontenta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 4:24 pm

EntradaAutor: Panxacontenta » dt. nov. 02, 2010 9:15 am

En Roger s'ho passa molt bé amb el cistell de pinces d'estendre roba, apagant la TV perquè el seu pare el persegueixi per tot el menjador i tirant tot el que arreplega al cubell de les escombraries....
Les joguines només l'entretenen una estoneta. :-)(-:
aivlis

EntradaAutor: aivlis » dt. nov. 02, 2010 9:33 am

AH!!! jajaja és veritat me n'havia oblidat tb l'hi encanta això de mossegar les sabatilles (estiguin o no posades!!!) i clar les ETIQUETES!!!! posa fins i tot cara de vici quan en veu una!!!jeje
Imatge
Ginger
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dt. nov. 02, 2010 10:01 am

Sí, teniu raó, i una de les coses q tb funciona bastant bé a casa és la Panera dels Tresors! :ok:
Imatge

Imatge
aivlis

EntradaAutor: aivlis » dt. nov. 02, 2010 12:14 pm

hola!!! Ja se k no te res a veure amb el tema però he vist que totes teniu a part del nom d'usuaria un altre nom (d'animaló) i a apart unes caretes amb un nen....a la vostra informació....k es tot això?
Imatge
aivlis

EntradaAutor: aivlis » dt. nov. 02, 2010 12:17 pm

Ostres!!! Ja soc una puça!!!
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. nov. 02, 2010 5:27 pm

L'Arnau juga amb les seves joguinetes (val a dir que en té molt poques), però a la seva manera, que és com esteu dient. Bàsicament, li encanten els encaixos per a mossegar-los i colpejar un tros amb un altre, obrir calaixos, llençar de sobre la calaixera a terra els peluixos i, sobretot, posar-se dret agafar a qualsevol cosa.
En té un parell de joguines amb botonets que fan música i li agraden per a una estoneta, però ja és normal que a aquesta edat es cansin de tot ràpid. Si estic jugant amb ell encara s'està una estoneta, però si el deixo i me'n vaig a un altre lloc de la casa, llavors es posa dret i comença a cridar-me: mamamamama...
esquimal
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

EntradaAutor: esquimal » dc. nov. 03, 2010 7:54 am

El meu fill encara és molt petit, però a la meva neboda li encantaven les etiquetes que penjen de les joguines més que la joguina en sí. Tenia un sonall que li feia molta gràcia, era un sol amb una cara diferent per davant i darrera, total que se'ns va ocórrer treure-li l'etiqueta pk quedés més "mono" i sorpresa, ja no li va agradar gens. :anec: :anec: :anec: :anec: Ens vem quedar de pasta de moniato ?-) ?-) . És ara que té 2 anys i mig i encara no li agrada jugar gaire amb les joguines, li agrada més inventar-se jocs, jugar amb caixetes, obrint-les i tancant-les; sugus que ella creu que són pedretes, els va canviant de lloc ... Total que ens gastem una burrada en joguines educatives, ... i després són més feliços jugant amb qualsevol coseta. Millor, així fan servir més la imaginació. :camio: :camio: :camio: :camio: :oset: :oset: :oset:

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::