Nòrdic - perill per a 0 anys??

Més qüestions.
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Nòrdic - perill per a 0 anys??

EntradaAutor: silviapml » dt. nov. 02, 2010 9:12 pm

Us vull consultar un dubte que tinc sobre el nòrdic.
M'han regalat un nòrdic acrílic per al bressol, i havia pensat fer-lo servir també per al moisés (ben plegat amb el que sobri). Però m'ha vingut el dubte quan he vist que a la bossa del nòrdic posava que era per majors d'un any.
Algú sap perquè no poden utilitzar el nòrdic els menors d'un any?
Gràcies!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Beatriz
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
Ubicació: Vila-seca (Tarragona)

Re: Nòrdic - perill per a 0 anys??

EntradaAutor: Beatriz » dt. nov. 02, 2010 9:35 pm

Hola Silvia...

Suposo que la raó és per si s'ofega?... jo li vaig comprar al Biel, ell té 4 mesos i mig i ja li he possat al bressol, la veritat és que em va molt bé perquè no es destapa tant com amb el llençol li la manteta... però si algú et pot informar millor... et quedes més tranquila.
També tens l'opció dels saquets per dormir que es posen a sobre del pijameta i també són molt calentets.

Petonets!!
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. nov. 02, 2010 9:52 pm

Beatriz ha escrit:Hola Silvia...

Suposo que la raó és per si s'ofega?... jo li vaig comprar al Biel, ell té 4 mesos i mig i ja li he possat al bressol, la veritat és que em va molt bé perquè no es destapa tant com amb el llençol li la manteta... però si algú et pot informar millor... et quedes més tranquila.
També tens l'opció dels saquets per dormir que es posen a sobre del pijameta i també són molt calentets.

Petonets!!

Hola Beatriz, doncs vaig pensar el mateix, però hi ha el mateix perill amb un edredó o la manta, no? També he pensat en els saquets però no hem trobat res que ens acabés de fer el pes i al Prenatal els sacs són enormes! A partir dels sis mesos. A mi em sembla qe si comença a fer fred i li faig bé el llit no hi haurà cap problema. Però si algú sap alguna cosa més, s'agrairà :-)

Imatge

Imatge
bbya
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

EntradaAutor: bbya » dc. nov. 03, 2010 7:20 am

Silvia, yo tengo el nórdico en la cuna grande y de momento no hay problema, se remete un poco el nórdico por si se mueve que no se quede muy abajo ella y ya está, pero si alguien sabe más información...
En el moisés tengo n´rodico pero es diferente, más tipo manta, que es el que venía a juego.
Imatge

Imatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. nov. 03, 2010 7:57 am

El nostre bressolet petit (un babyhome) ja venia amb un nòrdic... així que suposo que no hi deu haver perill... clar, si es tapa fins a dalt ella soleta però igual pot passar amb qualsevol altra cosa amb la que es tapi...

Ai, tot és un patir!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
esquimal
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

EntradaAutor: esquimal » dc. nov. 03, 2010 8:32 am

Vaig pensar el mateix, però suposo que com diuen hi ha el mateix perill amb manta o llençol. Al meu li poso un pijama prim i un pijama-manta a sobre així no es pot destapar, i si veig que està fredet el tapo amb una manteta. Per la migdiada com que ja va vestit el tapo amb nòrdic. Jo veig que dorm molt bé de totes maneres. zz:-) zz:-) zz:-)
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dc. nov. 03, 2010 2:45 pm

algu fa servir aquests saquets per dormir? com calculo que li va a la mida? els peus li han de tocar al fons? es que sino tbe es podria empassar cap dins i ser igual de perillos que una manta grossa i ofergar-se?? va per talles?
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dc. nov. 03, 2010 3:27 pm

Val, doncs el que jo em pensava que no hi ha problema.
La veritat és que jo no patia, era només que en veure-ho vaig pensar que potser se m'havia escapat alguna cosa.
Moltes gràcies per les vostres opinions. Si trobo algun saquet que m'agradi, també el pensava comprar. Per cert, emanens, a la http://www.vertbaudet.es/ trobaràs saquets de diferents talles. A mi no m'acaben d'agradar, però és qüestió de gustos.

Imatge

Imatge
mamadiana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dj. nov. 04, 2010 1:02 pm

Emanens, de saquets n'hi ha de dues talles: 65cm i 75cm, un figura que és de 6 a 12 mesos i l'altre de 12 a 24mesos, però depèn del nen.

A nosaltres ens va superbé, perquè la Mireia és una nena que es belluga per tot el bressol, intentar-la tapar amb qualsevol altra cosa era estar destapada als cinc minuts!! Amb el saquet no hi ha perill que es fiquin endins, la nena el duu desde que tenia 4 mesos i no ha anat mai endins, perquè els braços no els tenen a dins, és com una "samarreta".

De totes maneres per gustos, colors, ja et dic, depèn de cada nen :ok:
Imatge
Imatge Imatge
aulia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. ago. 18, 2008 11:47 pm

EntradaAutor: aulia » dg. nov. 14, 2010 11:22 pm

Al Zara home a vegades també tenen saquets molt monos per bebes. Mira-ho! en vaig veure un de bellutet beig molt mono.
Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dl. nov. 15, 2010 11:28 am

nois, he comprat dos saquets a la vertbaudet, estaran a punt d'arribar i penso que amb això, una manteta i l'edredó ja faré. si fa més fred, nòrdic i si ens pelem, me la ficaré al llit :love: :love:

Imatge

Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dc. nov. 24, 2010 7:04 pm

Hola noies, us poso al dia sobre el nòrdic.
És molt calentonet, o sigui que només haig de vigilar una cosa: no sobreabrigar-la!!!! :r) :r) Se m'ha despertat algun dia tota suada, pobreta. Per la resta, tot bé, només vigilar com qualsevol altra manteta, cobrellit o edredó. :***:

Imatge

Imatge
Mandala
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:58 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Mandala » dc. nov. 24, 2010 7:05 pm

Nosaltres també vam dubtar amb el nòrdic i el pediatre ens va aconsellar el saquet perque es destapen molt fàcilment. Una amiga me’l va deixar i ens va encantar. La petita es mou molt i és la única manera que no es destapi, i de fet ja amb 3 mesos el vam fer servir sense cap problema.

Per cert silviapml els has provat? Què tal et van?
Mandala

EntradaAutor: Mandala » dc. nov. 24, 2010 7:07 pm

Ostres silviapml, veig que ens hem creuat...
Sí, és cert que s’ha d’anar amb compte perque abriguen molt!
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dc. nov. 24, 2010 10:01 pm

Mandala, estic a l'espera de que m'enviïn per correu els saquets. A veure si arriben aviat que farà fred aquests dies i també us explicaré. De totes maneres, la bitxeta només es destapa els bracets, la resta queda tapadet :***:

Imatge

Imatge
Duna8
Entrades: 1042
Membre des de: dc. juny 02, 2010 8:04 pm

EntradaAutor: Duna8 » dg. des. 05, 2010 8:49 am

jo també tinc nòrdic, no vaig pensar mai en el perill perquè com pesen poc (més pesa el llençol+manteta) si ella acaba sota no es pot ofegar. De tota manera, ja l'he comprat pel bressol del seu dormitori 70x140 però el q he col·locat com a collit és de 60x120 i el q he fet és ficar-lo bé per sota i pel costat q no està el meu llit i així li queda a l'alçada del coll, a més, no li agrada estar totalment tapada i com q dorm amb body m/l i pelele de vellut li deixo els bracets fora i així tampoc es tapa el cap
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dg. des. 05, 2010 8:32 pm

Duna8 ha escrit:jo també tinc nòrdic, no vaig pensar mai en el perill perquè com pesen poc (més pesa el llençol+manteta) si ella acaba sota no es pot ofegar. De tota manera, ja l'he comprat pel bressol del seu dormitori 70x140 però el q he col·locat com a collit és de 60x120 i el q he fet és ficar-lo bé per sota i pel costat q no està el meu llit i així li queda a l'alçada del coll, a més, no li agrada estar totalment tapada i com q dorm amb body m/l i pelele de vellut li deixo els bracets fora i així tampoc es tapa el cap

Duna, igual que l'Aroa, jo la tapo fins a sota dels ombros perquè a ella li agrada moure els bracets per la nit i si no pot, es desperta. AL final he vist que no hi ha cap problema. Ella dorm supercalentona i no passa absolutament res neu:-D

Imatge

Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dl. des. 20, 2010 8:09 pm

Hooola noies,
La bitxi porta dues nits dormint amb saquet i mooolt bé. Em fa la impressió que nota menys el canvi per la nit del meu llit al seu moisès. L'únic inconvenient que com regurgita força, li haig de rentar cada dia. Sort que en tinc dos i vaig alternant-los. Ah, i aquests porten mànigues però es poden treure.
Us poso l'enllaç perquè veieu quins són:

http://www.vertbaudet.es/saquito-zoo-divertido-manga-larga-para-bebe-de-0-a-3-anos.htm?ProductId=702293127#

http://www.vertbaudet.es/saquito-cuento-poetico-manga-larga-bebe-de-0-a-3-anos.htm?ProductId=702293133

Imatge

Imatge
Mandala

EntradaAutor: Mandala » dl. gen. 10, 2011 9:15 pm

Hola silviapml!

Veig que a la petita l'hi va molt bé el saquet! Els dos models que has comprat són molt xulos :ok:
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dl. gen. 10, 2011 10:07 pm

Van de conya per quan fa fred. Li poso un body a sota i el saquet i apa!! A més nota menys el canvi del llit al moisès ;)

Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::