"tips" per a viatjar
"tips" per a viatjar
Hola,
Marxem una setmaneta per Cap d'Any a Portugal, el meu home, el nen que tindrà 8 mesos i jo.
Ja fa dies que hi dono voltes sobre com ens organitzarem amb tota la logística que exigeix un nadó d'aquesta edat.
Quines idees em podeu suggerir per tal que anem el més lleugers possible? Com us organitzeu amb el menjar ("potitos" casolans? congelats? ho poden far a l'hotel?)? Per sortir d'excursió, cotxet? motxilla/mocador?
Gràcies per endavant,
Mamajo.
Marxem una setmaneta per Cap d'Any a Portugal, el meu home, el nen que tindrà 8 mesos i jo.
Ja fa dies que hi dono voltes sobre com ens organitzarem amb tota la logística que exigeix un nadó d'aquesta edat.
Quines idees em podeu suggerir per tal que anem el més lleugers possible? Com us organitzeu amb el menjar ("potitos" casolans? congelats? ho poden far a l'hotel?)? Per sortir d'excursió, cotxet? motxilla/mocador?
Gràcies per endavant,
Mamajo.
Re: "tips" per a viatjar
Nosaltres amb aquesta edat anavem d'excursió només amb una babycook i tot de portanadons, un fular, una bandolera, un mei tai i una motxilla
el cotxet no et cal per res.
Potser algun dia li donavem algun potito, pero sempre pots trobar mercats on comprar cosetes, i sinó poses les coses del restaurant a la babycook i demanes enchufar un moment, és que t'ho triturin ells es complicat perque normalment tenen uns minipimers gengants i per tant poc no poden.
Potser algun dia li donavem algun potito, pero sempre pots trobar mercats on comprar cosetes, i sinó poses les coses del restaurant a la babycook i demanes enchufar un moment, és que t'ho triturin ells es complicat perque normalment tenen uns minipimers gengants i per tant poc no poden.
Al setembre nosaltres vem anar a Ginebra 4 dies i per l'Emma, que tenia 8 mesos, vem portar:
- Motxilla ergonòmica
- Bolquers / tovalloletes
- Roba
- Gel de dutxa
- Termòmetre i apiretal
- Càmera per fer moltes fotos i vídeos!!
I ja està. Per menjar ella la menjava pa, fruita... del nostre plat (o compràvem en un súper).També en els restaurants sempre hi ha alguna cosa que pots menjar tu i ella (a no ser que tingui un problema d'al·lèrgies important). Per exemple, un dia vem anar a un buffet lliure i hi havia arròs blanc, doncs va menjar d'això.
Si ja tens portanadons... sense cap mena de dubte no t'emportis el cotxet. És glòria anar pel món sense ell!!!
- Motxilla ergonòmica
- Bolquers / tovalloletes
- Roba
- Gel de dutxa
- Termòmetre i apiretal
- Càmera per fer moltes fotos i vídeos!!
I ja està. Per menjar ella la menjava pa, fruita... del nostre plat (o compràvem en un súper).També en els restaurants sempre hi ha alguna cosa que pots menjar tu i ella (a no ser que tingui un problema d'al·lèrgies important). Per exemple, un dia vem anar a un buffet lliure i hi havia arròs blanc, doncs va menjar d'això.
Si ja tens portanadons... sense cap mena de dubte no t'emportis el cotxet. És glòria anar pel món sense ell!!!
Doncs què voleu que us digui, jo lo d'endur-se el cotxet tampoc ho trobo tan malament... Com aneu fins allà ??? Ho dic perquè si hi aneu en cotxe, si que fa nosa, però amb avió tampoc molesta tant: hi dus el nen comodament instal-lat fins al moment d'embarcari el recuperes al sortir de l'avió, i un cop a destí, sempre va bé ( no s´´e vosaltres com teniu l'esquena o quin pla de viatge porteu, però jo, si la rondo tot el dia amb el nen penjat, acabo destrossada...)
Tema menjars: depen de si ja va menjant sòlids o no... Nosaltres sempre que marxem fora, ens ednuem la babycook, que tan et serveix per escalfar l'aigua dels bibis, com per coure-li el dinar...
Tema menjars: depen de si ja va menjant sòlids o no... Nosaltres sempre que marxem fora, ens ednuem la babycook, que tan et serveix per escalfar l'aigua dels bibis, com per coure-li el dinar...
Nosaltres ens passem hores i hores amb els portanadons (has llegit el post??). De fet no el faig servir mai.
Bé, tot és qüestió de costums, jo he explicat el que em resulta més pràctic...
Bé, tot és qüestió de costums, jo he explicat el que em resulta més pràctic...
un nen de 2 anys, potser sí que cansa dur-lo tot el dia, però un de 8 mesos? Potser és que no dus un portanadó ergonòmic.
El tema és que anant de turista hi ha un munt de barreres arquitectòniques, i així no hi has de pensar pas, i com que els nens fan grans dormides al portanadó, estan mes tranquils.
El tema és que anant de turista hi ha un munt de barreres arquitectòniques, i així no hi has de pensar pas, i com que els nens fan grans dormides al portanadó, estan mes tranquils.
Però un nen de 2 anys ja camina, no el portes sempre a coll. Jo cada vegada sóc més "fan" dels portanadons, de tots!! ;)
Tot i així, tampoc seria el lloc del debat :P, encara que si en voleu parlar, seguim. Ara, experiència en viatges i portanadons i la vida "pràctica", en tinc un rato!
Tot i així, tampoc seria el lloc del debat :P, encara que si en voleu parlar, seguim. Ara, experiència en viatges i portanadons i la vida "pràctica", en tinc un rato!
Noies,
Precisament ahir em van oferir una motxilla d'excursionista per portar-hi el nen a dins. Així que amb el meu home hem decidit que prescindirem de cotxet, ens endurem el mocador i aquesta motxilla i ens anirem tornant. Ho hem decidit així principalment perquè passarem la major part del temps a Lisboa i és una ciutat amb molta inclinació i moltes escales, per tant, un cotxet no ens seria gens pràctic.
Pel que fa al menjar, tirarem de teta i del que hi hagi al bufet de l'hotel o als restaurants i que ell pugui menjar.
Gràcies per tot!
Mamajo.
Precisament ahir em van oferir una motxilla d'excursionista per portar-hi el nen a dins. Així que amb el meu home hem decidit que prescindirem de cotxet, ens endurem el mocador i aquesta motxilla i ens anirem tornant. Ho hem decidit així principalment perquè passarem la major part del temps a Lisboa i és una ciutat amb molta inclinació i moltes escales, per tant, un cotxet no ens seria gens pràctic.
Pel que fa al menjar, tirarem de teta i del que hi hagi al bufet de l'hotel o als restaurants i que ell pugui menjar.
Gràcies per tot!
Mamajo.
Pel que sé les motxilles d'excursionista pesen molt...
és ergonòmica? és a dir, el nen va com assentadet amb els genolls mes amunt del culet?
perque sinó no és aconsellable que vagi amb les cames penjant amb tot el pes del cos sobre els genitals massa hores, pregunta a les amigues a veure si algú te'n pot deixar una d'ergonòmica
perque sinó no és aconsellable que vagi amb les cames penjant amb tot el pes del cos sobre els genitals massa hores, pregunta a les amigues a veure si algú te'n pot deixar una d'ergonòmica
Mmmm... La tinc a cals meus pares. Demà quan hi anem, la provarem, a veure com hi queda ell assegut i quant pesa la motxilla. Gràcies! En aquests dos aspectes no hi havia pensat!
Per si no trobo ningú que me'n pugui deixar una... sabeu d'algun lloc on en lloguin? No voldria haver de comprar-la perquè jo pel poble amb el mocador ja vaig bé.
Gràcies de nou,
Mamajo.
Per si no trobo ningú que me'n pugui deixar una... sabeu d'algun lloc on en lloguin? No voldria haver de comprar-la perquè jo pel poble amb el mocador ja vaig bé.
Gràcies de nou,
Mamajo.
Només per informar-vos...
Finalment una cosina m'ha deixat una motxilla Ergobaby quasi nova, comodíssima!
I ahir el meu home va anar a Andorra per feina i en una botiga que feien liquidació va trobar un cotxet-paraigua per... 17,55€!!!!!!!
És molt senzillet, evidentment, però ens soluciona el problema!
Amb aquest cotxet, la motxilla i el fulard anem servidíssims!!!
Mamajo.
Finalment una cosina m'ha deixat una motxilla Ergobaby quasi nova, comodíssima!
I ahir el meu home va anar a Andorra per feina i en una botiga que feien liquidació va trobar un cotxet-paraigua per... 17,55€!!!!!!!
És molt senzillet, evidentment, però ens soluciona el problema!
Amb aquest cotxet, la motxilla i el fulard anem servidíssims!!!
Mamajo.
si, a mi la ergo també m'agrada molt!
Ja ens explicaràs a la tornada com us ha anat, ok?
Ja ens explicaràs a la tornada com us ha anat, ok?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |