El "parque"

Més qüestions.
nininini
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 10:28 am

El "parque"

EntradaAutor: nininini » dv. nov. 05, 2010 9:20 pm

Em recomaneu comprar un "parque" per un bebito de 5 mesos? llit de viatge en tin un que és molt llit i el tinc parat a on va a dormir bastant i per casa m'interessaria un que es veigués que és per jugar.
Que en penseu?

Ciaoooo!
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

Re: El "parque"

EntradaAutor: Raquel_bcn » ds. nov. 06, 2010 12:35 am

Si tens lloc a casa per posar-lo jo te'l recomano, encara que és una mica trasto, pots deixar alla al petit i anar fent cosetes a casa :oset:
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » ds. nov. 06, 2010 7:09 am

a mi no m'han agradat mai els parques... a més el peque tampoc hauria volgut estar-se allà dins solet!
jo crec que hi ha mil opcions abans que deixar-lo dins d'un parque, una manteta al terra, coixins, etc... però és que pobrets, a mi em fan pena allà dins. Nosaltres no el deixàvem pas sol a aquesta edat, venia on estàvem nosaltres...
a més, no deu pas gatejar, no? doncs poca et marxarà del lloc, no hi ha perill.
Ai no sé, no li trobo la utilitat jo, però clar, va a gustos.
Imatge
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » ds. nov. 06, 2010 10:10 am

Jo, per aquesta edat, tampoc li trobo massa la utilitat, perquè encara no es desplaça, no? Quan ja es comencena desplaçar, per moments concrets que t'has de dutxar o fer alguna tasca potser sí que va bé tenir algun espai on deixar-lo i saber que no s'hi farà mal, però si ja tens un llitet de viatge et farà el mateix servei, perquè els "parques" no són massa més grans...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
maura
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:41 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: maura » ds. nov. 06, 2010 1:08 pm

A nosaltres al CDIAP ens el van recomanar. En Roger té problemes de mobilitat i ens van dir que era una bona opció per estimular-lo i que s'espavilés. Jo li deixo a estonetes. També sap que aquell és un espai seu i tu estàs tranquil.la si vols anar un moment al lavabo o a endreçar alguna cosa.
L'opció del terra amb mantes o aquelles "alfombres" que són com puzzles també està bé. Nosaltres combinem les dues coses.
PEl que fa al parque, nosaltres li vam agafar un de fusta quadrat, ja que és un xic més gran que els parques de tota la vida, i estèticament, per tenir-lo al menjador també m'agradava més. En Roger també hi fa les migdiades i ens va molt bé.

Tot són opcions..
Imatge Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::