cangur a partir de gener
cangur a partir de gener
Bon dia a tothom,
Torno a la feina a finals de gener i ja ens hem emparaulat amb una senyora que ens farà de cangur del nostre nino
. Aviat hauré de concretar horaris i preu amb ella i la veritat és que vaig una mica perduda.
Les que teniu cangur, els pagueu per les hores que treballen o fixeu una xifra setmanal/mensual?
Jo he calculat que necessitaré cangur quatre dies a la setmana, dos dies durant 8 hores i els altres dos durant 6 o 7 hores. Què li pagaríeu al cap del mes?
Gràcies per endavant
! Estic una mica amoïnada amb el tema econòmic perquè començo amb jornada reduïda i em sembla que no m'arribaran les misses...
Mamajo.
Torno a la feina a finals de gener i ja ens hem emparaulat amb una senyora que ens farà de cangur del nostre nino
. Aviat hauré de concretar horaris i preu amb ella i la veritat és que vaig una mica perduda.Les que teniu cangur, els pagueu per les hores que treballen o fixeu una xifra setmanal/mensual?
Jo he calculat que necessitaré cangur quatre dies a la setmana, dos dies durant 8 hores i els altres dos durant 6 o 7 hores. Què li pagaríeu al cap del mes?
Gràcies per endavant
! Estic una mica amoïnada amb el tema econòmic perquè començo amb jornada reduïda i em sembla que no m'arribaran les misses...
Mamajo.
Re: cangur a partir de gener
Pel que dius, calculo que la necessites unes 30 hores a la setmana. Jo crec que com a mínim li ha de sortir a 5 euros l'hora, i et sortiria a 150 euros a la setmana. Vesteix-ho com un preu fixe de 600 euros al mes o intenta-ho colar per 500. Déu n'hi do eh?? uf, quin pal! Aviam que et diuen les que tenen cangurs...
A mi m'agradaria trobar algu que pogués fer cangurs esporàdics. Tinc la meva mare però ara ha de tenir una altra neta i ella vol cuidar-les a les dues, però quan la meva mare tingui metge, o hagi d'anar a algun lloc, m'agradaria poder comptar amb algu a qui poder trucar.
A mi m'agradaria trobar algu que pogués fer cangurs esporàdics. Tinc la meva mare però ara ha de tenir una altra neta i ella vol cuidar-les a les dues, però quan la meva mare tingui metge, o hagi d'anar a algun lloc, m'agradaria poder comptar amb algu a qui poder trucar.
Re: cangur a partir de gener
Hola! Passeu per l'apartat de treball, que allà hi han diversos posts que parlen del tema i també cangurs. A veure si podeu resoldre dubtes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |