Banyeras BIBABAÑO
Banyeras BIBABAÑO
Hola!!
En un mes ens traslladem i a la casa que anem no hi ha banyeres nomès plats, i a la nena li encanta banyar-se. He estat mirant per internet hi he trobat les banyeres de bibabaño. Alguna de vosaltres la té o la coneix?? És que són caretes i m'agraderia tenir opinions abans de decidir-nos.
Gràcies!!
En un mes ens traslladem i a la casa que anem no hi ha banyeres nomès plats, i a la nena li encanta banyar-se. He estat mirant per internet hi he trobat les banyeres de bibabaño. Alguna de vosaltres la té o la coneix?? És que són caretes i m'agraderia tenir opinions abans de decidir-nos.
Gràcies!!
Re: Banyeras BIBABAÑO
hola!
si fas una cerca al fòrum, posant "bibabath" veuràs diversos posts on se'n parla (tot i no ser específicament de la banyera)
Nosaltres la demanarem als Reis!!
si fas una cerca al fòrum, posant "bibabath" veuràs diversos posts on se'n parla (tot i no ser específicament de la banyera)
2010 & 2016
ariadna ha escrit:hola!
si fas una cerca al fòrum, posant "bibabath" veuràs diversos posts on se'n parla (tot i no ser específicament de la banyera)![]()
Gràcies ariadna!! Ara hu busco
Hola bonica!
Jo l'he fet servir fins fa un mes que ens hem traslladat a un pis amb banyera.
És fantàstica, i a més utilitzes molt poca aigua.
Val molt la pena i es guarda a qualsevol lloc. Jo la recomano!
Ja explicaràs!
Jo l'he fet servir fins fa un mes que ens hem traslladat a un pis amb banyera.
És fantàstica, i a més utilitzes molt poca aigua.
Val molt la pena i es guarda a qualsevol lloc. Jo la recomano!
Ja explicaràs!
Alexa,
Nosaltres la tenim i realment va moooolt bé. Hi banyo els meus bessons de 2,5 anys junts i encara sobra espai.
La recomano 100%, encara que sigui cara, s'amortitza!
Nosaltres la tenim i realment va moooolt bé. Hi banyo els meus bessons de 2,5 anys junts i encara sobra espai.
La recomano 100%, encara que sigui cara, s'amortitza!
Gràcies!!
Com que fem el trasllat el cap de setmana desprès de reis, ja tenim un regal per què portin. Espero que ens vagi tant bé com a vosaltres.
Com que fem el trasllat el cap de setmana desprès de reis, ja tenim un regal per què portin. Espero que ens vagi tant bé com a vosaltres.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |