Quan comencen a identificar els papes?

Més qüestions.
aivlis
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

Quan comencen a identificar els papes?

EntradaAutor: aivlis » dc. nov. 17, 2010 7:45 am

Hola noies, només una curiositat....quan van els vostres fills començar a distingir i identificar-vos? Es a dir k els hi deies on es la mama? o el papa? i us senyalaven?
El meu fill ara té 10 mesos i mig i encara no és capaç de fer-ho, tot i k ja sap senyalar les coses k vol.... Ja sé que és una mica una tonteria però, mira, em farà il.lusió!
Encara no parla gens (només TA-TA-TA!) no diu ni papa ni mama. Quan l'hi preguntem on és la mama o el papa ens mira i riu però no sembla entendre res! Tampoc sap dir adeu amb la maneta ni crec que ho entengui quan nosaltres li fem.
Sé que ens coneix perque es posa molt content quan ens veu, no és això el que em preocupa, només que ens va fent ilusio quan van fent aquestes cosetes....
Imatge
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Quan comencen a identificar els papes?

EntradaAutor: lila » dc. nov. 17, 2010 9:42 am

Ostres, és que cada nen és un món i jo penso que és difícil de dir una edat concreta...

A més, tot és tan gradual, tan progressiu... que de cop ho farà i no sabràs ni com ni quan ha passat... simplement passa i prou...

Potser entre l'any i l'any i mig...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
aivlis
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

EntradaAutor: aivlis » dc. nov. 17, 2010 10:01 am

any! any i mig! Pobret! Si només te 10 mesos!!!
Soc una mama molt impacient!!! jeje
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. nov. 17, 2010 3:31 pm

Com en tot, depèn de cada nen. El meu diu papa i mama i es nota que sap el que diu, ens crida mirant-nos i no diu papa si el seu pare no hi és, ni mama si jo no hi sóc, i tampoc no hi diu gaire, només quan vol que l'agafem o quan es desperta o té son.
Per la resta, tampoc és que digui gaires coses més, però és que són petits encara. Apart de papa i mama, diu "oa" (hola), iaia i, a la seva manera, el nom dels nostres gossets.
No t'has de preocupar, cada nen té el seu ritme.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::