Bartolinitis

Més qüestions.
lauba
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: ds. març 24, 2007 1:38 pm

Bartolinitis

EntradaAutor: lauba » dc. des. 01, 2010 9:56 am

Hola noies¡¡ No sabia ben be on colocar aquest post,pero be,m´ha sortit un bultet a la vulva,i em fa una mica de molestia.Fa anys,vaig tindre un,pero no em feia mal i era petit,i el gine em va dir que era bartolinitis,temps mes tard em va marxar.La diferencia es que aquest d´ara,em fa mal,i esta inflat.Us ha passat algo semblant??? Dema potser truco al gine,pero es que tenia revisio el 14 de desembre..no se que fer.Gracies guapes ¡
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: Bartolinitis

EntradaAutor: Bombolla » dc. des. 01, 2010 10:19 am

Jo no n'he tingut mai. Però pel què expliques podria tornar a ser Bartolinitis. A vegades fan mal, sobretot quan ho toques. Truca al gine a veure si et pot mirar abans, ja que si et fa mal i has d'esperar fins dia 14...es farà llarg!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
lauba

EntradaAutor: lauba » dc. des. 01, 2010 10:21 am

Bombolla ha escrit:Jo no n'he tingut mai. Però pel què expliques podria tornar a ser Bartolinitis. A vegades fan mal, sobretot quan ho toques. Truca al gine a veure si et pot mirar abans, ja que si et fa mal i has d'esperar fins dia 14...es farà llarg!

Gracies Bombolla.....,si a demes,dissabte marxem a Vielha,i no em fa gracia marxar amb aquesta molestia,la veritat.
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dc. des. 01, 2010 1:45 pm

A una amiga meva li va passar mesos després del part. Va esperar massa a anar al ginecòleg i li van haver de fer una petita incisió a la consulta (sense anestèsia perquè alletava). Pel que li van dir a ella, si no deixes passar massa temps amb una crema es pot resoldre el problema.
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dc. des. 01, 2010 3:43 pm

Sí, a mi em sona que una companya meva que treballa a urgències d'un hospital, n'ha vist algunes de bartolinitis i les han d'obrir. Es veu que és molt dolorós!. No esperis, si el teu gine no et pot donar hora ves a urgències, però no ho deixis per més endavant. Com t'han dit, com abans hi posis solució millor!!! Sort, que no sigui res!
lauba

EntradaAutor: lauba » dc. des. 01, 2010 8:13 pm

Gracies a totes per respondre.M´estic rentant amb el liquid lindemil,i m´estic posant la crema positon.Dema a veure com estic,si no esta inflat,esperare,i si no,trucare al gine.Espero que no m´hagin de fer cap incisio..¡¡
Irinna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Irinna » dc. gen. 05, 2011 12:30 pm

EI! jo fa ja uns quants anmys vaig patir varies bartolinitis degudes a que tinc la glandula de bartolino taponada.. vaig acabar a urgències, ingresada i em van haver de fer un drenat.. de fet se'm va començar a drenar sol i m'ho van acabar de fer sense anestècia... i fotia un mal jejeje

consell,... no ho deixis passar! fes banys d'aigua calentona que va molt bé, i amb els dits fes-li un massatge just on tens la inflamació, veuràs que apretant una micona mentre hi poses aigua calenta estant a la dutxa alleugera molt el dolor i fins i tot pot disminuïr de tamany...
truca al gine i ja veuràs que et recomana banys amb uns sobres i prendre antibiotic per fer baixar la inflamació-
miranda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: miranda » dt. gen. 11, 2011 2:03 pm

La meva mare ho va patir fa uns anys i li deien "quiste de Bartolino", ella el tenia bastant gran i l'hi van treure a nivell ambulatori, amb anestèsia local i una petita incisió.

Jo aniría el més aviat possible al metge.
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::