SAC PEL MACLAREN
SAC PEL MACLAREN
hola noies. tinc una pregunta per vosaltres, expertes com n'hi ha poques. resulta que tinc el sac del maclaren, el que és de forro polar per dins (no sé si hi ha altres models). la qüestió és que exactament no sé on lligar els dos cordills que surten per la part de dalt. he probat en varis llocs: a l'estructura de plàstic del mateix respatller (bonica paraula), a les dues cordetes dels laterals superiors... però el problema és que el sac acaba tirant avall sempre i s'em doblega la part de dalt del respatller. no sé si m'he explicat bé.
si algú m'ha entès, i sap la solució que em guiï.
merci guapes
si algú m'ha entès, i sap la solució que em guiï.
merci guapes

- Lisa_Cat
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: SAC PEL MACLAREN
hola!
jo també tinc el maclaren, sac i cotxet, i l'he lligat on també es lliguen els tirants.
és una estructura de plàstic que va per darrera, i si, se m'arruga la part de dalt del respatller.
a veure si algú té una altra proposta...
jo també tinc el maclaren, sac i cotxet, i l'he lligat on també es lliguen els tirants.
és una estructura de plàstic que va per darrera, i si, se m'arruga la part de dalt del respatller.
a veure si algú té una altra proposta...
Re: SAC PEL MACLAREN
Hola, jo tinc un sac FULI&C per anar al maclaren, pero no sé on es corda o on s'enganxa allo que té una boleta, crec que va en una rosca platejada que hi ha prop d'on cau la boleta pero llavors ens queda el sac molt obert i li passa molt de aire entre el sac i la criatura, alguna li pasa el mateix?
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |