contenidors de bolquers, comparativa...

Més qüestions.
soclamarga
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

contenidors de bolquers, comparativa...

EntradaAutor: soclamarga » dv. des. 17, 2010 5:14 pm

Hola! Vull regalar-li a ma germana que està embarassada un contenidor de bolquers. Jo en tinc un, el de Bebedue, i em va molt bé! l'única pega que li trobo és que has d'apretar el bolquer contra la tapa interior de la paperera per fer-lo baixar del tot, sobertot si està una mica plena...

Per internet vaig veure a la pàg del corteingles q tenen el de voltereta, que sembla el de korbell (no sé si son el mateix). Aquest de korbell pinta molt bé pq la tapa s'obre i es tanca sola quan hi tires el bolquer, fa com un "vaibé". Però el dubte està en si aïlla prou bé la pudor, precisament pel fet de tenir aquest sistema de comporta.... Els recanvis d'aquest costen uns 12 euros, i els del bebedue q tinc jo, em costen 9 i pico... Però, clar, no sé quin dels dos dura més, i per tan no sé quin surt més a compte.

També hi ha el més conegut, el sangenic, però aquest s'ha de fer girar no se què per "embolicar" cada bolquer i et va creant una tirallonga molt llarga de bolquers, i ho trobo una mica incòmode (sense haver-lo provat, eh).

Algú que els hagi provat (sobretot els de korbell o voltereta) em pot dir què tal??

Gràcies!!
SILVIA82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:45 pm
Ubicació: Bages

Re: contenidors de bolquers, comparativa...

EntradaAutor: SILVIA82 » dv. des. 17, 2010 5:19 pm

hola,

jo tinc el de sangenic, i em va molt be.. el que dius del vaibé el te una companya i sempre esta dient que li ha de posar no se quin liquid a dins pq no surti la pudor, pq al fer el moviment es com si tota la pudor puja..nose si m'explico..el que no se quina marca es..ja li demanaré...

el de sangenic que tinc jo va b..el que si no el saps utilitzar malgastes moltissim rotllo..jeje a mi em passava al principi..pero despres molt b..i els recanvis tmb em costen 9 euros..

a veure si et donen + opinions..

q vagi b!

sílvia
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
soclamarga

EntradaAutor: soclamarga » dv. des. 17, 2010 7:10 pm

Val perfecte!! clar, no havia pensat que el vaibé aquest fes de ventilador i escampés la pudor, tipo cua d'hipopòtam.....

Així em quedo o amb el que tinc jo que em va molt bé, o amb el de sangenic!

Moltes gràcies per respondre tant ràpid!
emanens
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dv. des. 17, 2010 7:18 pm

nosaltres tenim el KORBELL i :ok: :ok:
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
goblien
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 556
Membre des de: dj. maig 07, 2009 8:48 am

EntradaAutor: goblien » ds. des. 18, 2010 9:48 am

Hola!

Jo vaig fer servir el sangenic i sincerament molt i molt contenta, va genial! Ara ja no el faig servir o sigui que si el volguessis està completament nou i m'el vull treure de sobre perque tinc la casa plena de cosessss! ajajajjajaja.
Un lloc on trobar la inocència perduda, la infantesa mes tendre de mans de petits detalls. www.maimanetes.blogspot.com

ImatgeImatge
soclamarga

EntradaAutor: soclamarga » ds. des. 18, 2010 1:01 pm

emanens ha escrit:nosaltres tenim el KORBELL i :ok: :ok:

i no et passa això que comentaven que quan tires un bolquer el moviment de la "comporta" fa que pugin les pudors dels bolquers que ja hi ha a dins???
emanens
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » ds. des. 18, 2010 3:37 pm

soclamarga ha escrit:
emanens ha escrit:nosaltres tenim el KORBELL i :ok: :ok:

i no et passa això que comentaven que quan tires un bolquer el moviment de la "comporta" fa que pugin les pudors dels bolquers que ja hi ha a dins???

ah doncs la veritat no ho se...quan tiro el bolquer brut ho obro amb el peu que té un pedal i ho tiro, i no m'arriben aromes, pero és un moment de res
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::