Com els vestiu i abrigueu?

Més qüestions.
xaia
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dc. juny 02, 2010 9:28 pm

Com els vestiu i abrigueu?

EntradaAutor: xaia » dl. gen. 10, 2011 4:06 pm

Hola,

Després d'1 mes i mig tinc dubtes existencials sobre com vestir el nen.

Com els abrigueu per sortir al carrer quan els dueu en foulard o motxilla? És que jo d'abric només tinc la babynomade i la faig servir quan anem amb cotxe o pel cotxet (cuco) però amb el foulard no ho veig còmode, com van tan atatxunats...

I per dins de casa? Jo normalment vesteixo al nen amb body + pijamet de vellut, però quan em poso el foulard sua com un pollet.

I si feu collit? Quin pijamet els poseu? de vellut o dels finets??? i... ja sense que tingui que veure amb el collit... el canvieu cada dia de roba per anar a dormir?? i si no es taquen?

Per cert, un cop dins el cotxe els desabrigueu? Es que nosaltres quan entrem al cotxe ens traiem els abrics i posem la calefacció, a ell el lligo amb la babynomade posada i penso que quan la temperatura puja igual té calor, no?
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: Com els vestiu i abrigueu?

EntradaAutor: tolinso » dl. gen. 10, 2011 4:30 pm

hola! em queda una mica lluny pero a veure si et puc ajudar :ok:

mira, com a norma general, diuen que els nens petits han de portar el mateix nombre de capes com vas tu, mes una extra. Quan la Julia va neixer (desembre), per casa portava sempre body maniga llarga + pijamet de vellut. Per dormir li posava pijamet mes prim mes un saquet de manta, i crec que anava be. El que dius que quan el poses al foulard sua, jo crec que si el portes molt amb el fulard, potser et convindria no posar-li el pijamet de vellut i posar-li un de prim, i quan el tinguis al bressol o a l'hamaca, doncs el tapes una mica amb una manteta fina.

Per sortir al carrer amb el portabebes, nosaltres sempre hem portat una manta, com a extra, pero aqui fa moltissim fred! no se si a vosaltres us cal! potser amb un mono ben gruixudet farieu...

i per anar amb cotxe, si vosaltres us treieu l'abric, a ell tambe, poseu-lo amb la roba normal i el tapeu amb una manteta, aixi el podreu desabrigar quan vulgueu :ok: pensa que si vosaltres aneu vestits normals i no teniu fred, ell probablement passi calor.

espero haver-te ajudat una mica :ok:
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dl. gen. 10, 2011 5:32 pm

Hola!
A veure, crec que són dubtes que tenim totes jeje.

Pel tema foulard no et puc dir res perquè no en tinc. Tot just ara el pare noel ens ha portat la motxilla Manduca i l'he fet servir només per anar a la passada dels reis, i el vaig portar amb: bodi, pantalons samarreta i mitjons, i a sobre un "mono-pelut" de l'H&M com a abric. No va fer massa fred i ell va anar bé.

Per dins de casa també el porto amb bodi i pijamet de vellut, que no li canvio si no és que s'embruta o que ja porti molts dies (entre babes, caca que s'escapa, i ara les papilles, no aguanten nets gaire temps!)

Tampoc fem collit, però els dies que es desperta molt sí que me'l poso al meu llit, i amb bodi+pijamet de vellut sua molt! (si està al seu bressolet va bé així).

I quan el porto en cotxet el porto només amb pantalons, mitjons groixuts, bodi i samarreta (sense jersei a no ser que faci moooolt fred) perquè a la cadireta (que ara és el grup0+ que va al cotxe) hi porto una espècie de sac com de "borreguito" que abriga molt. Al cotxe el destapo d'aquesta capa, però sua igualment per l'esquena si és un trajecte llarg. Ah, i al cotxet el porto gairebé sempre amb el protector de pluja (pel vent i/o fred).

A veure què fan les altres mares!
mireiamom
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 24, 2010 6:14 am

EntradaAutor: mireiamom » dl. gen. 10, 2011 6:01 pm

Hola!
Pel que fa al foluard no et puc assessorar, però s'han de vestir com nosaltres després del primer mes. Això és el que ens va dir el nostre pediatra.
Vigilant que a la nit si es destapen no es poden tapar ells. El millor és un sac.
Salutacions!
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dl. gen. 10, 2011 7:50 pm

Hola,
Jo quan la porto a la motxilla per fora, la porto sempre amb la jaqueta. Si fa molt fred o és al vespre, hi poso una manteta fina per sobre...
Pel tema del collit, t'explico: jo li poso body llarg + pijama de vellut per anar a dormir, perquè sempre hi va abans que nosaltres. A mitja nit, quan ja fa una estona que som al llit, i es desperta per mamar, moltes vegades li trec el pijama i la deixo amb el body. Pensa que el nostre cos li dona molta escalfor! I fent collit ja no es destapa, o sigui que cap problema! :ok: Alguna nit molt freda no li he tret el pijama, però normalment sí!
ImatgeImatge
Imatge
BertaPuntí
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm

EntradaAutor: BertaPuntí » dt. gen. 18, 2011 7:58 pm

Ostres,potser ho faig malament....... m'en acabo d'adonar! En Quim ( té 6 mesos ) dorm en una habitació interior del pis que és força calenta , durant la tarda quan arribem de treballar/guarderia encenem la calefacció i si no fa fred tanquem la calefacció. Però el que vull dir que jo sota el pijama de vellut no li poso un body? Ho hauria de fer?? M'ajudeu??
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dt. gen. 18, 2011 8:50 pm

BertaPuntí ha escrit:Ostres,potser ho faig malament....... m'en acabo d'adonar! En Quim ( té 6 mesos ) dorm en una habitació interior del pis que és força calenta , durant la tarda quan arribem de treballar/guarderia encenem la calefacció i si no fa fred tanquem la calefacció. Però el que vull dir que jo sota el pijama de vellut no li poso un body? Ho hauria de fer?? M'ajudeu??

nosaltres per dormir li posem un pijama (tipus pelele de una sola peça) i un body a sota i ja esta. I despres una manteta+funda nordica (pero és una funda primeta no molt gruixida)
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::