Mans a la boca
Mans a la boca
Hola noies, la meva petita te 10 mesos i mig i des de ja fa molts mesos, i com molts nens, tot va a parar a la boca. No se si es perque li fa mal la sortida de les dentetes, per mania, o quina es la raó. Té ja les 8 dents i de moment sembla que la cosa esta parada o sigui que no crec que ara mateix li fagi mal.
El tema el tinc mes o menys controlat, pero es que ultimament es posa els 4 dits a la boca i fa com si es provoques el vomit. Només una vegada a tret una miqueta, pero últimament la cosa va a mes, i ho fa en circunstancies diferents. Si la deixo al parque, si anem de passeig amb el cotxet, i ara també quan anem amb cotxe, que es quan em preocupa perque em fa por que vomiti, i estic pendent d'ella mentres vaig conduint, sabent que es perillos. Intento donar-li bastonets de pa i amb aixo s'entreté, pero ultimament es passa el dia amb el pa a la ma i tampoc se si es massa bo.
A algu li ha passat? sabeu quan pot deixar de fer-ho?
Suposo que ho fa per cridar l'atenció, perque sap que la "mami" respon quan ho fa, pero a vegades tambe ho fa mentres jugo amb ella i tinc por que es pensi que fa gracia. Li he dit moltes vegades que aixo no es fa, pero crec que es massa petita per entendre-ho.
El tema el tinc mes o menys controlat, pero es que ultimament es posa els 4 dits a la boca i fa com si es provoques el vomit. Només una vegada a tret una miqueta, pero últimament la cosa va a mes, i ho fa en circunstancies diferents. Si la deixo al parque, si anem de passeig amb el cotxet, i ara també quan anem amb cotxe, que es quan em preocupa perque em fa por que vomiti, i estic pendent d'ella mentres vaig conduint, sabent que es perillos. Intento donar-li bastonets de pa i amb aixo s'entreté, pero ultimament es passa el dia amb el pa a la ma i tampoc se si es massa bo.
A algu li ha passat? sabeu quan pot deixar de fer-ho?
Suposo que ho fa per cridar l'atenció, perque sap que la "mami" respon quan ho fa, pero a vegades tambe ho fa mentres jugo amb ella i tinc por que es pensi que fa gracia. Li he dit moltes vegades que aixo no es fa, pero crec que es massa petita per entendre-ho.
Re: Mans a la boca
La meva opinió és que és una etapa, tranquil.la... com més cas li'n facis, més ho farà.... 
Se li passarà segur, s'està explorant i descobrint!
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
El meu durant una temporada també ho feia, semblava ben bé que es volia provocar el vòmit, no recordo l'edat que tenia, i fins i tot un dia que erem al pediatre ho va fer i li vaig comentar i no en va donar importància, i la veritat tal com va venir li va marxar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |