ELECCIÓ DEL COTXET

Més qüestions.
XIN
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 4:28 pm

ELECCIÓ DEL COTXET

EntradaAutor: XIN » dc. gen. 12, 2011 4:43 pm

Hola a tots,

Sòc nova en tot això (Forum i mare) així que us agrairé tota l'ajuda!
Esperem la nostra nena per principis d'abril i ja estem miran els cotxets, després de mirar varios finalment estem quasi decidits pel bugaboo bee, ens agradaria saber l'opinió de pares que el tinguin o coneguin (pros i contres d'aquest cotxet), el que ens tira enrera és que no te cuco, sino un sac/nido per recient nascuts.
Som del paré de utilitzar el foulard o pouch els primers mesos i no som partidaris del maxi cosi.

Bé espero les vostres suggerencies.

Gràcies.
mireiamom
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 24, 2010 6:14 am

Re: ELECCIÓ DEL COTXET

EntradaAutor: mireiamom » dc. gen. 12, 2011 5:55 pm

Hola!
Benvinguda!
Jo tinc un ascensor antic, de portes que obren cap endins i estret. Aleshores només podia comprar-me un cotxet de certes mides. Em vaig comprar el Casualplay Downtown i encantats! És súper lleuger (no vam fer el canvi fins als 2 anys a un de Chicco, de paraigües). I té els "cuernos", que a mi m'anaven molt bé per penjar bosses quan anava a comprar. Ens ha quedat nou per al nen!
brioix
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:34 am

EntradaAutor: brioix » dc. gen. 12, 2011 6:12 pm

Hola Xin!
Nosaltres tenim el bugaboo bee i estic encantada, una de les millors compres que hem fet!
El nen ara té tres mesos i mig. Va néixer a l'octubre i clar, el sac niu l'hem fet servir molt, de fet encara hi va. El cotxet és super lleuger i plegat és molt petit, la qual cosa m'anava bé perquè tinc un cotxe petit. Jo tampoc soc partidaria de portar-lo a la maxi-cosi, i només la tenim per anar al cotxe, em sembla que al cotxet li hem posat un parell de cops només. La pega del bugaboo és que al sac niu ha d'anar lligat, clar, suposo que als altres cotxets que tenen cuco els nens no van lligats, però no li molesta. Fins i tot a dins el sac niu el pots portar una mica incorporat, el meu és molt xafarder i algun cop li he posat, i així veu el món :)
La cadireta encara no l'hem provat, però tinc una amiga que també el té i ja el porta a la cadireta, i li va de fàbula!
No és dels més barats, però si com en el meu cas, et deixen la maxi-cosi tampoc surt tan car!
Espero haver-te ajudat. Per qualsevol cosa, ja saps!
yana.0
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » dc. gen. 12, 2011 8:17 pm

Nosaltres també tenim el bee i ens ha anat molt i molt bé, de fet tenim un mclaren que no fem servir perque seguim amb el bee. Això si, no tenim el sac niu sinó que varem fer servir el maxicosi del cotxe, amb els acopladors.

Al principi de neixer el nens teniem un casualplay vintage i la veritat és que la diferencia és abismal, tant en facilitat per manejar-lo com en pes i mides.
Imatge
Imatge
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. gen. 12, 2011 9:04 pm

Aprofito una mica el post...

Algú em prodria dir què val el Bee??

Moltes gràcies!

Per cert, nosaltres tenim el DownTown i la veritat és que, petit sí que és, però a mi no m'ha acabat d'agradar... una de les rodes del davant ens queia de tant en tant, i quan el fas cadireta no és gens acoltxat i a la nena, que tenia 7 mesos, li anava el cap d'un costat a l'altre i anava com "caiguda"... no sé, és una opinió personal...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
XIN
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 4:28 pm

EntradaAutor: XIN » dc. gen. 12, 2011 9:31 pm

Ei, lila,

Ahir vam estar mirant els cotxes a la botiga Rabassa/Bugaboo i a Limobebe i els preus que ens van donar son:

559€ inclou cadira, capota, cuberta de pluja i cistella de compras, els altres complements van apart

Ah!! i moltes gràcies per la vostre ajuda.
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dc. gen. 12, 2011 9:36 pm

La meva cunyada té el Bugaboo bee i també li agrada molt. Jo em vaig comprar el de Cybex Calisto, i el Bugaboo Bee és mooolt més manejable i pesa menys (tot i que el que tinc jo també és lleuger i es plega tipo paraigües, però s'encalla al més mínim entrebanc :ufs: ).

El que no m'agrada del Bee és això de la falta de "cuco" (que depèn de l'època de l'any va bé, a l'abril encara fa una mica de fred però al maig i juny, que encara hauria d'anar al saquet... no ho sé, potser seria una mica calurós però diria que també venen com unes fundes per l'estiu... El meu nen va néixer al juny i el fet de tenir cuco em va anar molt bé perquè quan estava fora de casa ho podia fer servir com a llitet per dormir, on el podia posar de boca-terrosa perquè li calmava el mal de panxa que tenia de vegades, i dormia millor (encara que ara diuen que amb aquesta posició augmenta el risc de la mort súbita, però vaja...... tampoc crec que hi influeixi!). I la cadira del Bee no es pot reclinar al 100%.

Ah, i tampoc m'agrada que la cadireta és molt baixa (segons la vostra alçada pot ser un inconvenient, pq quan són tan petits t'has d'ajupir molt).

No ho sé, el que tinc jo no me'l tornaria a comprar, i el que s'adapta més al que seria el cotxet-perfecte pel que necessito jo, potser sí que seria el Bee...
Èlia
Entrades: 63
Membre des de: dc. maig 25, 2011 8:16 pm

EntradaAutor: Èlia » dc. maig 25, 2011 9:05 pm

Algú més pot opinar sobre el cotxet?

Nosaltres vam estar mirant el bogaboo donkey, crec que és el nou model? Creiem que té moltes prestacions, pesa poc i és molt manejable, el vam trobar una mica gran, però el preu...Amb els tres accessoris: cuco, cadireta i maxi cosi 1200€. Ens vam decantar pel casualplay vintage, és més petitet i les tres peces 700€, vam quedar convençuts. Que n'opineu ?

Moltes gràcies.
emanens
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dc. maig 25, 2011 9:32 pm

hola, primer de tot FELICITTATS!!!! Ei abans de posar el post si haguessis usat el buscador t'haguessin sortit altres posts que en parlaven, no t'ho dic en to de crítica ehh només que auqest dubte del bee i el sac niu ha sortit moltes vegades..i clar ja cansa sempre el mateix ajjaja! Aqui tens els enllaços, espero haver-te ajudat perque aqui tindras més opinions! Un peto guapa,

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=27&t=22483&p=1222786&hilit=bugaboo+bee#p1222786 :ok:

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=11&t=22049&hilit=bugaboo+bee

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=11&t=20896&p=1192700&hilit=bugaboo+bee#p1192700

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=11&t=15272&p=1191324&hilit=bugaboo+bee#p1191324
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Èlia

EntradaAutor: Èlia » dj. maig 26, 2011 12:41 pm

Moltes gràcies emanens,
ja havia vist els diferents post sobre el bee, jo no n'he parlat d'aquest, he preguntat pel donkey per si algú en sabia res. A més també m'agrada el casulplay vintage i volia saber si algú l'havia provat.
Està clar que el Bogaboo és el millor, però busco una alternativa si hi és.
glori
Entrades: 80
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 10:42 pm
Ubicació: Baix Camp

EntradaAutor: glori » dj. juny 02, 2011 9:32 pm

Hola;

Nosaltres tenim el Casual Play S4, i jo personalment no el recomano (el bolso que hi va és petit i poc pràctic, la cadireta quan està estirada a vegades fa contrapès i pot tombar-se, he de desmuntar una roda perquè em càpiga al maleter, la bombolleta de maxicosi l'has de comprar a part....)

L'únic que et puc dir és que prenguis mides per si et cap al cotxe, o si has de treure alguna roda (com em passa a mi). Però.... pren mides amb la cadireta!, perquè jo les vaig pendre amb el xasis sol, confiant que el cuco va al seient, i ara que anem amb cadireta hem de fer filigranes perquè hi càpiga tot.

Que vagi bé!

Glòria
"L'escencial és invisible als ulls" El Petit Príncep

Imatge
emanens

EntradaAutor: emanens » dv. juny 03, 2011 11:16 am

Èlia ha escrit:ja havia vist els diferents post sobre el bee, jo no n'he parlat d'aquest, he preguntat pel donkey per si algú en sabia res. A més també m'agrada el casulplay vintage i volia saber si algú l'havia provat.

És que no anava dirigit a tu, sino al qui havia obert el post demanant pel bee...la Xin! Però no passa res perque es repeteixin posts...a mi segur que tbe m'ha passat a vegades! :ok:
Imatge

MERCADILLO:
Èlia

EntradaAutor: Èlia » ds. juny 04, 2011 10:10 am

Gràcies glòria,
Doncs, estem bastant decidits pel casual play vintage, és el que tu dius, S4 ? M'agrada el preu, l'estètica, el veig pràctic, però hauré de prendre mides. Volíem agafar-lo de 2 peces, el maxicosi fa de cuco, però em fa por que no ens hi càpigui al cotxe, al seient de darrera, tot i que el cotxe és gran.

Creieu correcte utilitzar el maxicosi com a cuco? en el model del casual play vintage no acaba de quedar estirat el nen amb cuco-maxicosi quan fa de cuco.
A més els cotxets de dos peces al no ser un cuco cal lligar als nens sempre, és un inconvenient?
Per altra banda ens agrada perque no cal canviar-lo del maxi al cuco, si està dormint no cal desperta-lo i deslligar-lo.
Però no hi ha cap cotxet que ho tingui tot.
Moltes gràcies.
glori
Entrades: 80
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 10:42 pm
Ubicació: Baix Camp

EntradaAutor: glori » dg. juny 05, 2011 9:25 pm

Èlia ha escrit:Gràcies glòria,
Doncs, estem bastant decidits pel casual play vintage, és el que tu dius, S4 ? M'agrada el preu, l'estètica, el veig pràctic, però hauré de prendre mides. Volíem agafar-lo de 2 peces, el maxicosi fa de cuco, però em fa por que no ens hi càpigui al cotxe, al seient de darrera, tot i que el cotxe és gran.

Creieu correcte utilitzar el maxicosi com a cuco? en el model del casual play vintage no acaba de quedar estirat el nen amb cuco-maxicosi quan fa de cuco.
A més els cotxets de dos peces al no ser un cuco cal lligar als nens sempre, és un inconvenient?
Per altra banda ens agrada perque no cal canviar-lo del maxi al cuco, si està dormint no cal desperta-lo i deslligar-lo.
Però no hi ha cap cotxet que ho tingui tot.
Moltes gràcies.

Hola Èlia;
Nosaltres hem fet servir el maxicosi de cuco i cap problema. Bé... dic mentida, cap problema no... TOTS! perquè la Ivet no hi ha volgut anar de cap manera!!. Ara, amb 3mesos i mig ja la porto a la cadireta i cara endavant per xafardejar-ho tot. Sembla que així anem millor.
Amb això el què et vull dir és que si no li agrada anar al cotxet, ja pots tenir maxicosi, cuco o el que sigui. Així doncs, no crec que sigui tan un tema de si els hi va bé o no, perquè aquestes cases de cotxets ja ho tenen estudiat, i no s'exposen a fer dissenys que vagin malament per les criatures; pensa que el que jo faig servir ara de cadireta, al llibret hi posa que els hi pots portar des dels 0 mesos.

El fet de lligar-los no és gaire problema i així van més fixos i no es mouen d'aquí d'allà. A més, el maxicosi porta un coixinet al cap en forma de mitja-lluna perquè no vagin d'un cantó a l'altre.

Una altra cosa que has de pensar és que si tens IsoFix has d'instal·lar el tercer anclatge, que diuen, el "top Tether", és una corretja que passa del darrera del seient cap al davant. T'ho dic perquè ho tinguis en compte.

Fins Aviat!
"L'escencial és invisible als ulls" El Petit Príncep

Imatge
bimba_2
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. juny 08, 2011 8:10 am

cotxet per noi alt :-)

EntradaAutor: bimba_2 » dc. juny 08, 2011 8:15 am

Hola noies!!
enhorabona a totes!! :-) jo estic de 16 setmanes... així que fins a mitjans de novembre l'espera encara serà mooolt llarga!
però volem començar a mirar cotxets i com que esteu totes molt al dia.. El meu home fa més de 1.90cm.. i alguna vegada he vist cotxets que van els pobres papes ben ajupits.. sabeu algun cotxet que estigui bé i que el mànec s'estiri per gent alta!??

i, quines són les coses que s'han de mirar? m'han dit que van per grups i això és important!?!? que complicat tot plegat!!!!!!!!!! .-)

merci noies!!
emanens

Re: cotxet per noi alt :-)

EntradaAutor: emanens » dc. juny 08, 2011 2:09 pm

bimba_2 ha escrit:El meu home fa més de 1.90cm.. i alguna vegada he vist cotxets que van els pobres papes ben ajupits.. sabeu algun cotxet que estigui bé i que el mànec s'estiri per gent alta!??

!

Jo et recomano el maclaren thecno XT perque justament a la botiga ens el van recomanar perque som alts i els manecs s'estiren perels que som alts, i et serveix desde els 0mesos i tambe ja et serveix de cadireta fin als 3 anys
Imatge

MERCADILLO:
bimba_2
Entrades: 9
Membre des de: dc. juny 08, 2011 8:10 am

Re: cotxet per noi alt :-)

EntradaAutor: bimba_2 » dj. juny 09, 2011 12:33 pm

gràcies reina!!
i... més inconvenients jeje plegat queda molt gran?? l'any que ve canviarem el cotxe, pero haura d'aguatnar fins que el nen tingui ben bé un anyet.. i el meu cotxe és un polo.. no sé quins cotxets hi caben plegats al meu maleter!! :(

emanens ha escrit:!
Jo et recomano el maclaren thecno XT perque justament a la botiga ens el van recomanar perque som alts i els manecs s'estiren perels que som alts, i et serveix desde els 0mesos i tambe ja et serveix de cadireta fin als 3 anys[/quote]
emanens

EntradaAutor: emanens » ds. juny 11, 2011 3:42 pm

Queda plegat en format paraigues, potser ocupa més que un maclren dels més senzills perque son unj pèl més petits, pero vaja...un maclaren ocupa mooolt poc comparat amb altres cotxets que són veritables armatostes
Imatge

MERCADILLO:
Èlia

EntradaAutor: Èlia » dl. juny 13, 2011 10:46 am

Una companya em recomana comprar el cuco ja que el Marçal neixerà al setembre i de cara a l'hivern diu que van més protegits del fred. Jo estava convençuda en agafar dos peces pel tema de passar del cotxet al cotxe amb el maxi cosi no tocaria mai al nen i no el despertaria si dorm.Què en penseu?
Suposo que el cuco no dura tants mesos, no?

Gràcies.
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dl. juny 13, 2011 2:03 pm

Nosaltres vam agafar el "maxicosi" Recaro que va amb la maclaren xlr. La veritat es que la nena hi anava molt bé aquest mesos de fred però ara ja amb tres mesos i poc l'hem passat a la cadireta sense res ja que es pot estirar del tot i el maxi l'hem deixat ja permanentment al cotxe. Va molt còmoda però no la tens de cara. Ella amb el maxi anava molt bé però la veritat es que no sé si deu ser massa bo, tot i que mai anava molta estona ja que les sortides els primers mesos no eren gaire llargues. Ara sí i vam molt còmoda tot i que va força per anar més aixecada i l'alço una miqueta. Sí, es fan servir poc temps però quan el temps el fas servir. Jo crec que pel fred no has de patir, crec que cap nen petit deu passar fred a l'hivern ja que les mares, si alguna cosa fem crec que és abrigar-los molt, potser massa i tot!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::