ÀCID FÒLIC alletant?

Més qüestions.
crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

ÀCID FÒLIC alletant?

EntradaAutor: crissie » dc. gen. 12, 2011 6:17 pm

Hola noies,
Estic fent LM i porto un ritme bastant heavy...últimament em noto un pèl més fluixeta, dèbil...
a part, hem tret les barreres per si algún ida apareix la regla tornar-me a aquedar embarassada...
La pregunta és: com que quan em volia quedar prenyi em van donar àcid fòlic i em va anar tant bé, sabeu si me'l puc tornar a prendre encara que estigui alletant???és que epnso que em pujaria bastant "aquestes vitamines" que em fallen...
Ja s´ñe que el millor seria consultar amb la gine, però fins d'aquí unes setmanes no em poden donar hora io era per anar avançant...
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
juliet
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ÀCID FÒLIC alletant?

EntradaAutor: juliet » dc. gen. 12, 2011 7:11 pm

Crissie, no hi ha cap problema perquè prenguis Àcid fòlic mentre alletis, bé, no sóc metge i el que millor t'ho hauria de dir seria ell, clar! però estic força convençuda per la informació que en tinc que no passa res.
De totes maneres hi ha molts aliments al mercat rics en àcid fòlic que et poden ajudar
viewtopic.php?f=5&t=3733
Imatge
Imatge
crissie

EntradaAutor: crissie » dc. gen. 12, 2011 7:46 pm

Gracies Juliet :ok: :ok: Encara que no és tant per l'acid fòlic, sinó perquè les pastilles que jo prenia estant prenyi "Gestagyn" portaven moltes vitamines i ferro (a part de l' AF) i penso que potser m'anirien bé perquè són un bon complement a la dieta, no sé, crec que eren molt complertes xxo.0.o ...
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dc. gen. 12, 2011 9:23 pm

Diuen que s'hauria de prendre els complements aquests durant tota la lactància... Jo quan estava embarassada tb em prenia cada dia les Gestagyn, i la veritat és que amb la lactància he "passat" una mica més, però la llevadora em va dir que era important prendre-les. Jo ara em prenc Natalben Lactancia (que porta folat, vitamines de tota mena i ferro i iode), segur que hi ha altres marques que també en fan d'específiques per la lactància. La diferència que hi veig és que porten a més a més Vitamina D (tb vitamina A, però les Gestagyn normal també en porten), una mica de coure i calci, i més quantitat d'Omega3, però vaja, la resta tot idèntic!!. Ah, de Folat (que no sé si és el mateix que l'àcid fòlic, suposo que sí), en porta 200micrograms, la meitat del que es recomana durant l'embaràs.

Hi ha algunes pastilles d'aquestes que ja et diuen que van bé per l'embaràs i per la lactància!

O sigui que sí, jo me les prendria sense preocupacions, encara que li comentis al gine quan hi vagis!
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. gen. 12, 2011 9:40 pm

Crissie, com et diuen, no hi ha cap problema per prendre àcid fòlic durant la lactància... Jo de fet n'estic prenent (per un altre tema, però vull dir que és compatible).
I si vas tan cansada, segurament t'anirà bé un "pac" d'aquests de natalbem o el que sigui... :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dc. gen. 12, 2011 10:10 pm

HI ha vitamines per a la lactància, o sigui que no crec que hi hagi cap problema. Per cert, l'àcid fòlic és per evitar l'espina bífida en el fetus, no per a que tinguis més possibilitats de quedar-te ni per tenir més energia. De totes maneres, això ho hauries de parlar amb el teu metge.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
crissie

EntradaAutor: crissie » dj. gen. 13, 2011 10:13 am

Gracies a totes noies!!!Vaig cap a la farmaciaaaaaaa :love: