barreres per escales
barreres per escales
Per escales o per on sigui. El cas és que ja no les necessito, els meus fills ja són "grans", tenen 4 i 6 anys, i les voldria revendre o intercanviar per alguna altre cosa. Són de la baby dan, amb extensions. Sabeu d'algú que en busqui? Estan pràcticament noves... (hi ha algun racó d'aquesta pàgina per aquesta mena de temes?)
Re: barreres per escales
Hola!!! hasta cuanto se pueden hacer de anchas????? que tienes dos???? son de madera o blancas???? por cuanto las vendes???
Re: barreres per escales
En realitat en tinc dues, però una encara la tinc posada, m'ho hauria de pensar si ja la trec o no. De fet, tampoc cal...
Les vaig comprar el 2007, són del model Avantgarde (de fusta) de la casa Babydan, per amplades d'entre 74 i 118 cm (amb extensions). Van a pressió, però si poseu massa extensions aconsellen clavar unes xapetes a la paret. Jo les vendria per 35 eur cadascuna, o 40 si voleu també les extensions.
Les vaig comprar el 2007, són del model Avantgarde (de fusta) de la casa Babydan, per amplades d'entre 74 i 118 cm (amb extensions). Van a pressió, però si poseu massa extensions aconsellen clavar unes xapetes a la paret. Jo les vendria per 35 eur cadascuna, o 40 si voleu també les extensions.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |