Patinet o plataforma per Loola up, existeix?
Patinet o plataforma per Loola up, existeix?
Hola a totes!!! Acabo de tenir el meu segon fill i tinc problemes a l'hora d'anar amb els dos pel carrer, ja que el Nil en qualsevol moment pot sortir disparat perque alguna cosa li crida l'atenció.
El cas és que he estat mirant i no sé trobar si el Loola up té alguna plataforma per portar el nen gran.
Algú ho coneix? Sabeu on ho puc comprar?
El cas és que he estat mirant i no sé trobar si el Loola up té alguna plataforma per portar el nen gran.
Algú ho coneix? Sabeu on ho puc comprar?
Re: Patinet o plataforma per Loola up, existeix?
Nurdeu, exactament nose si el Loola up te plataforma, el que si se del cert es que hi ha unes plataformes universals que s'acoplen a tots els cotxets.
Quan la haguis comprat em podras explicar com va la experiencia del gran al patinet i el petit al cotxet, es que jo dintre d'uns mesos si tot va be, em trobare en la mateixa situacio que tu.
Quan la haguis comprat em podras explicar com va la experiencia del gran al patinet i el petit al cotxet, es que jo dintre d'uns mesos si tot va be, em trobare en la mateixa situacio que tu.

Hola nurdeu, la meva germana tenia el loola up que dius tu i jo li vaig regalar la plataforma per poder portar la nena mentres el peque anava al cotxet.
Crec que era universal, ja que quan el nen tenia un any se li va trencar el cotxet i despre va anar amb una cadira de passeig i la plataforma li anava bé en l'altre cotxet també.
Era negre allargat amb dos rodes i unes lletres vermelles.
Mira en botigues de cotxets a veure que tenen, sino mirare de trucar a ma germana a veure si recorda el nom de la plataforma.
Edito per penjar-te una foto que he trovat, era aquest el que ella tenia.
Es diu Plataforma Buggy Board Maxi
Crec que era universal, ja que quan el nen tenia un any se li va trencar el cotxet i despre va anar amb una cadira de passeig i la plataforma li anava bé en l'altre cotxet també.
Era negre allargat amb dos rodes i unes lletres vermelles.
Mira en botigues de cotxets a veure que tenen, sino mirare de trucar a ma germana a veure si recorda el nom de la plataforma.
Edito per penjar-te una foto que he trovat, era aquest el que ella tenia.
Es diu Plataforma Buggy Board Maxi
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Sivi, gràcies!!!!!!! Avui hem anat a una botiga i ens han ensenyat justament aquest!!
Prati, en quan ho provi et dic què tal!!
Prati, en quan ho provi et dic què tal!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |