Puzzles de FOAM (manteta de jocs)

Més qüestions.
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Puzzles de FOAM (manteta de jocs)

EntradaAutor: musica » dl. gen. 24, 2011 6:11 pm

És que la meva peque segurament ja gatejaria si no fos perquè al terra rellisca cada cop que fa l'intent...Li posem una manteta tipus colxa al damunt del parquet, perquè ho trobi més tovet, però li rellisca molt i no avança....
He pensat de comprar un puzzle d'aquells d'espuma que hi ha o alguna cosa semblant que sigui fàcil de treure i posar perquè tenim el menjador molt petit i no el podem tenir fixe. Què em recomaneu? On heu comprat (les que ho teniu) un puzzle d'aquests bé de preu?
Imatge

Imatge

:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Re: Puzzles de FOAM (manteta de jocs)

EntradaAutor: sipamasil » dl. gen. 24, 2011 6:38 pm

Hola, guapa! Jo quan la Mar era més petita li tenia un d'aquest puzzles de foam amb lletres, ja fa molt que no el fa servir i l'he posat en venda.

El pots trobar a botigues de joguines per uns vint i pico €, també al Alcampo, Carrefour, etc.

Em sembla que vivim aprop, si vols pots mirar-te el que jo tinc a veure si et va bé abans de decidir-te a comprar-li.
sek
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 4:48 pm

EntradaAutor: sek » dl. gen. 24, 2011 6:45 pm

jo també en vaig comprar un d'aquests de lletres. El vaig comprar quan el meu petit va començar a gatejar (als 6 mesos) i la veritat és que súper bé! De fet, encara el tinc posat al menjador. Ens serveix per delimitar una mica el seu espai. Allà hi té les joguines i si vol seure a terra i jugar, doncs aquest espai és un bon lloc i més calentó que la resta (tot s'ha de dir que com que és un cul inquiet... no sempre és allà, però vaja). Com t'he dit súper bé! Només un problema... La boca!! El meu fill és un d'aquells que sempre s'ho ha posat tot a la boca i amb les dents... no vegis!! Total que tinc totes les peces mossegades!!! Al principi em feia patir moltíssim!!! Però vaja... no ha passat res ;-) a banda de tenir marcada tota la dentadura en totes les peces
musica
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dl. gen. 24, 2011 7:13 pm

sipama, potser sí que m'interessa! escolta, el tens anunciat x aquí? em pots posar l'enllaç o dir-me preu, foto...?

noies, una altra pregunta: però és fàcil de muntar i desmuntar? és que jo vull una cosa que la pugui treure quan està dormint o a la ganduleta, o menjant perquè el menjador és petit i no vull tenir-ho pel mig tot el dia...(més que res, que no podem per espai...) i és gaire gran un cop muntat?
Imatge

Imatge

Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

EntradaAutor: Neus2010 » dl. gen. 24, 2011 7:21 pm

Jo tinc el foam aquest de les lletres i el vaig comprar a l'abacus. Per muntar i desmuntar es una mica rotllo pq cauen les lletres. Fa poc m'han dit que n'hi ha un de Disney que les peces son senceres i es mes practi. Jo encara no ho he anat a mirar, però m'han dit que el venen al Drim.
Neus
sipamasil
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

EntradaAutor: sipamasil » dl. gen. 24, 2011 9:26 pm

Per mí era molt fàcil i apilonat no ocupa gaire, inclús moltes vegades ni el desmontable el posava darrera el sofà mentres la nena menjava i després li tornava a posar a terra. Ara et busco l'enllaç, però nomès surt una de les peces.
heaven25baby
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dt. gen. 25, 2011 3:05 am

Nosaltres vam comprar un al carrefour amb dibuixets del barrio sesamo. Ens va agradar molt perque no és el tipic amb lletres o números i la mida ens anava molt bé per el trosset de menjador que voliem reservar per la nena... llàstima que els gats ho van fer malbé!!! Ara amb el nen segurament agafarem un d'igual!!! :content:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
petitaemma
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dt. gen. 25, 2011 8:32 am

Nosaltres també vam comprar aquest del Carrefour amb Barrio Sésamo, amb la diferència que vam haver de comprar 2, per tenir 2 zones de joc neujor:-) ja que són 2 nenes. També vaig pensar que lo bo era que al aixecar-lo no se'm desmuntés, però la veritat, fa peresa haver d'aixecar la manteta, els ninos que hi ha dintre i els quadres, buf.... però s'ha de fer!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
annap
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: dc. set. 17, 2008 4:30 pm

EntradaAutor: annap » dj. feb. 10, 2011 9:48 pm

La teoria diu que no son recomanables fins les 3 anys, ja que podrien ser tòxics... l'únic homologat que jo sàpiga i a partir de 10 mesos es el de skip hop... Imatge que a mi em va anar genial. però abans els nens tenien una super habitació, i ara no tinc el mateix espai...
Per el peke també ho farem servir, encare que ara estem fent servir Imatge que te escuma dins i es un quadrat sencer que es pleg tot junt i al tinc al menjador, no es massa gran...119 x 119...
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

EntradaAutor: abril82 » dj. feb. 17, 2011 7:06 pm

hola,

jo encara no he tingut al nen, però ja hem fet la llista de naixement i he posat el de SkipHop de la foto que ha posat l'annap, és el mateix color itot!
quan vam anar a la botiga hi havia aquest i el de les lletres, però pels colors aquest ens quedava molt bé a més que ens va dr la de la botiga que el de les lletres té peces més petites i tal...

clar que també us he de dir, que quan vaig veure el preu vaig flipar, pq em pensava q era més barato, val 72€
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::