Escola bressol al Poble Nou
Escola bressol al Poble Nou
Hola noies, se que per aqui hi ha gent del Poble Nou, i com estic buscant llar pel septembre, necessitaria opinions. De moment m'he centrat en les privades del barri: Baby town (al passeig taulat), kidsco, Donald, Mafalda i L'ocell de Paper. N'he visitat alguna i la setmana que ve fare la resta.
Se que hi ha algun post obert sobre el tema, pero voldria una informació més actual.
M'ajudeu???
Se que hi ha algun post obert sobre el tema, pero voldria una informació més actual.
M'ajudeu???
Re: Escola bressol al Poble Nou
Hola maca,
No havia vist aquest post i no sé si ja ho tens tot tancat.
Jo porto al meu peque a la Baby Town i n´estic encantada. L´unic és que el pati és petit però no surten tots els nens alhora
El nen des del primer dia va entrar solet sense plorar i veig que estàn molt pendents dels nens. Cada dia t´expliquen el que ha fet i mantenen molt contacte amb els pares.
D´altre banda, els hi fan mitja hora d´anglès (als bebés no), crec que és a partir de l´any. I sembla mentida però el meu des dels 21 mesos que ja xarra paraules en anglès (bé, "hello", "byebye", "good morning"). Jo no li vaig donar importància al tema de l´àngles perque veia poc temps per aprendre i, per mi, no era el més important de l´escola. Però quina gràcia quan de sobte va començar a dir cosetes
La cuina es pròpia.
Bé si vols alguna info més concreta, ja saps
No havia vist aquest post i no sé si ja ho tens tot tancat.
Jo porto al meu peque a la Baby Town i n´estic encantada. L´unic és que el pati és petit però no surten tots els nens alhora
El nen des del primer dia va entrar solet sense plorar i veig que estàn molt pendents dels nens. Cada dia t´expliquen el que ha fet i mantenen molt contacte amb els pares.
D´altre banda, els hi fan mitja hora d´anglès (als bebés no), crec que és a partir de l´any. I sembla mentida però el meu des dels 21 mesos que ja xarra paraules en anglès (bé, "hello", "byebye", "good morning"). Jo no li vaig donar importància al tema de l´àngles perque veia poc temps per aprendre i, per mi, no era el més important de l´escola. Però quina gràcia quan de sobte va començar a dir cosetes
La cuina es pròpia.
Bé si vols alguna info més concreta, ja saps
Re: Escola bressol al Poble Nou
Hola
A mi m'agrada l’ocell del paper i la babytown com de les 2 m'aconselleu?
Gràcies
A mi m'agrada l’ocell del paper i la babytown com de les 2 m'aconselleu?
Gràcies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |