Escola bressol al Poble Nou

Més qüestions.
LONDONER
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

Escola bressol al Poble Nou

EntradaAutor: LONDONER » dc. gen. 26, 2011 2:27 pm

Hola noies, se que per aqui hi ha gent del Poble Nou, i com estic buscant llar pel septembre, necessitaria opinions. De moment m'he centrat en les privades del barri: Baby town (al passeig taulat), kidsco, Donald, Mafalda i L'ocell de Paper. N'he visitat alguna i la setmana que ve fare la resta.
Se que hi ha algun post obert sobre el tema, pero voldria una informació més actual.
M'ajudeu???
sancale
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 1:53 am

Re: Escola bressol al Poble Nou

EntradaAutor: sancale » dj. març 17, 2011 11:15 pm

Hola maca,
No havia vist aquest post i no sé si ja ho tens tot tancat.
Jo porto al meu peque a la Baby Town i n´estic encantada. L´unic és que el pati és petit però no surten tots els nens alhora :ok:
El nen des del primer dia va entrar solet sense plorar i veig que estàn molt pendents dels nens. Cada dia t´expliquen el que ha fet i mantenen molt contacte amb els pares.
D´altre banda, els hi fan mitja hora d´anglès (als bebés no), crec que és a partir de l´any. I sembla mentida però el meu des dels 21 mesos que ja xarra paraules en anglès (bé, "hello", "byebye", "good morning"). Jo no li vaig donar importància al tema de l´àngles perque veia poc temps per aprendre i, per mi, no era el més important de l´escola. Però quina gràcia quan de sobte va començar a dir cosetes :-)
La cuina es pròpia.
Bé si vols alguna info més concreta, ja saps :ok:
scaf
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 13, 2012 9:14 am

Re: Escola bressol al Poble Nou

EntradaAutor: scaf » dt. març 13, 2012 9:51 am

Hola
A mi m'agrada l’ocell del paper i la babytown com de les 2 m'aconselleu?
Gràcies

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::