COIXÍ PER DORMIR?
COIXÍ PER DORMIR?
Hola a totes!
Fa temps vaig llegir en una revista de pares que als primers mesos de vida no era acosellable el coixí per dormir. Actualment no utilitzem però m'agradaría saber si vosaltres utilitzeu o no per als vostres nens i nenes. I quan li vareu posar el coixí per primera vegada.
Moltes gràcies!
Fa temps vaig llegir en una revista de pares que als primers mesos de vida no era acosellable el coixí per dormir. Actualment no utilitzem però m'agradaría saber si vosaltres utilitzeu o no per als vostres nens i nenes. I quan li vareu posar el coixí per primera vegada.
Moltes gràcies!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Re: COIXÍ PER DORMIR?
hola! doncs nosaltres si que en fem servir, jo crec que des que tenia 1 any o potser una mica abans. En fem servir un d'IKEA que es molt molt baixet, pero va semblar que dormia millor, i mira, l'hem anat fent servir...
a veure que hi diuen les altres mamis
a veure que hi diuen les altres mamis
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Nosaltres li vam possar cap als 2 anyets i mig, més o menys, ara no recordo la data, però si que va ser quan vam notar que ja ho necessitava, perquè estava com incòmoda i es movia molt. Li vam comprar un a una botiga de matalassos, crec que és de la marca Dormilón, i és específic per nens, pk és el més tovet i primet que tenen; vaig demanar-ho expressament per ella i és el que em van donar; és tan tou que jo no podria dormir amb ell, però a la nena li va de conya!!
Adéu!!!
Adéu!!!
Hola!
Nosaltres tenim un coixí a la cuna on dorm el peque però no el fa servir, i és que es mou tant i tant que el coixí sempre acaba tirat per algún racó de la cuna i li acabo treient a mitja nit.
Imagino que fins que no sigui més grandet no aprendrà a dormir amb coixí, té 14 mesos.
Nosaltres tenim un coixí a la cuna on dorm el peque però no el fa servir, i és que es mou tant i tant que el coixí sempre acaba tirat per algún racó de la cuna i li acabo treient a mitja nit.
Imagino que fins que no sigui més grandet no aprendrà a dormir amb coixí, té 14 mesos.
Doncs a mi la pediatra em va comentar que el coixi no era recomenable abans dels 3 anys...
Com he vist que els meus els hi agrada tenir algo tovet sota el cap tinc dos sacs de dormir petits que els hi poso doblegats un cop i ells sols es posen cap per avall a sobre! Petonets!
Com he vist que els meus els hi agrada tenir algo tovet sota el cap tinc dos sacs de dormir petits que els hi poso doblegats un cop i ells sols es posen cap per avall a sobre! Petonets!

Les gràfiques amb el + !!
http://28dias.es/elbereth/wykresy/2009-03-17
http://www.fertilityfriend.com/home/261840
El nostre post: viewtopic.php?f=50&t=13662&start=0
Nosaltres també tenim el de cuna d'Ikea, que és primíssim, i ell hi dorm encantat 

el meu fill també té el de l'ikea i li hem posat ara que té 5 mesos. no sabia que no era recomanable, com que és tan primet,...
Hola;
Nosaltres li van posar als 2 anys i mig, quan vam posar-li el llit gran. És molt primet i la veritat és que no l'utilitza gaire. Quan se'n va a dormir si que posa el cap a sobre però després, com dóna tantes voltes durant la nit, no crec que l'utilitzi gaire.
Nosaltres li van posar als 2 anys i mig, quan vam posar-li el llit gran. És molt primet i la veritat és que no l'utilitza gaire. Quan se'n va a dormir si que posa el cap a sobre però després, com dóna tantes voltes durant la nit, no crec que l'utilitzi gaire.
Gràcies per les vostres respostes! Mirare de trobar un coixí molt primet i en un temps ho provaré. 
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Nosaltres a cap dels 2 li hem possat coixi al bressol (vaig llegir que era molt perillós). Tot just fa uns messos que hem canviat a la nena al llit gran i li hem possat un coixí molt primet, més que res perque no es doni al cap amb el cabezero... jejeje 

Hola!!
Doncs mira, el meu quan va néixer li vaig posar un coixí molt baix i petit perquè em donava la sensació que estava millor.. però realment li era igual perquè dormia bé amb coixí i sense.. De totes maneres el que sí que he fet servir és un coixí de NIKKIDOM que és inclinat.. porta 2 recolze-braços i fa que el nen estigui una miqueta elevat.. va bé quan el nen tendeix a treure petites glopadetes o si mes no per asegurar-te de que si se't dorm fent el bibi anirà reposant el menjar en aquesta postura..
Ja et dic, és poc inclinat, però es tovíssim, i el manté en una postura genial..
Doncs mira, el meu quan va néixer li vaig posar un coixí molt baix i petit perquè em donava la sensació que estava millor.. però realment li era igual perquè dormia bé amb coixí i sense.. De totes maneres el que sí que he fet servir és un coixí de NIKKIDOM que és inclinat.. porta 2 recolze-braços i fa que el nen estigui una miqueta elevat.. va bé quan el nen tendeix a treure petites glopadetes o si mes no per asegurar-te de que si se't dorm fent el bibi anirà reposant el menjar en aquesta postura..
Ja et dic, és poc inclinat, però es tovíssim, i el manté en una postura genial..
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie