COIXÍ PER DORMIR?

Més qüestions.
Betth
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

COIXÍ PER DORMIR?

EntradaAutor: Betth » dj. gen. 27, 2011 11:26 pm

Hola a totes!

Fa temps vaig llegir en una revista de pares que als primers mesos de vida no era acosellable el coixí per dormir. Actualment no utilitzem però m'agradaría saber si vosaltres utilitzeu o no per als vostres nens i nenes. I quan li vareu posar el coixí per primera vegada.
Moltes gràcies!
Imatge
Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: COIXÍ PER DORMIR?

EntradaAutor: tolinso » dv. gen. 28, 2011 2:12 am

hola! doncs nosaltres si que en fem servir, jo crec que des que tenia 1 any o potser una mica abans. En fem servir un d'IKEA que es molt molt baixet, pero va semblar que dormia millor, i mira, l'hem anat fent servir...

a veure que hi diuen les altres mamis :ok:
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

EntradaAutor: ninetapetita » dv. gen. 28, 2011 6:03 am

Nosaltres li vam possar cap als 2 anyets i mig, més o menys, ara no recordo la data, però si que va ser quan vam notar que ja ho necessitava, perquè estava com incòmoda i es movia molt. Li vam comprar un a una botiga de matalassos, crec que és de la marca Dormilón, i és específic per nens, pk és el més tovet i primet que tenen; vaig demanar-ho expressament per ella i és el que em van donar; és tan tou que jo no podria dormir amb ell, però a la nena li va de conya!!

Adéu!!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
martabv
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

EntradaAutor: martabv » dv. gen. 28, 2011 8:02 am

Hola!

Nosaltres tenim un coixí a la cuna on dorm el peque però no el fa servir, i és que es mou tant i tant que el coixí sempre acaba tirat per algún racó de la cuna i li acabo treient a mitja nit.

Imagino que fins que no sigui més grandet no aprendrà a dormir amb coixí, té 14 mesos.
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
Elbereth
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

EntradaAutor: Elbereth » dv. gen. 28, 2011 9:05 am

Doncs a mi la pediatra em va comentar que el coixi no era recomenable abans dels 3 anys...
Com he vist que els meus els hi agrada tenir algo tovet sota el cap tinc dos sacs de dormir petits que els hi poso doblegats un cop i ells sols es posen cap per avall a sobre! Petonets!
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

EntradaAutor: Irina80 » dv. gen. 28, 2011 11:06 am

Nosaltres també tenim el de cuna d'Ikea, que és primíssim, i ell hi dorm encantat zz:-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Gem7
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. ago. 09, 2010 4:07 pm

EntradaAutor: Gem7 » dv. gen. 28, 2011 11:11 am

el meu fill també té el de l'ikea i li hem posat ara que té 5 mesos. no sabia que no era recomanable, com que és tan primet,...
ter10
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » dv. gen. 28, 2011 12:27 pm

Hola;

Nosaltres li van posar als 2 anys i mig, quan vam posar-li el llit gran. És molt primet i la veritat és que no l'utilitza gaire. Quan se'n va a dormir si que posa el cap a sobre però després, com dóna tantes voltes durant la nit, no crec que l'utilitzi gaire.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
Betth
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

EntradaAutor: Betth » dv. gen. 28, 2011 10:31 pm

Gràcies per les vostres respostes! Mirare de trobar un coixí molt primet i en un temps ho provaré. :ok:
Imatge
Imatge
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » ds. gen. 29, 2011 9:05 am

Nosaltres a cap dels 2 li hem possat coixi al bressol (vaig llegir que era molt perillós). Tot just fa uns messos que hem canviat a la nena al llit gran i li hem possat un coixí molt primet, més que res perque no es doni al cap amb el cabezero... jejeje :-)(-:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
macri.lg
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: macri.lg » dj. feb. 24, 2011 10:34 am

Hola!!

Doncs mira, el meu quan va néixer li vaig posar un coixí molt baix i petit perquè em donava la sensació que estava millor.. però realment li era igual perquè dormia bé amb coixí i sense.. De totes maneres el que sí que he fet servir és un coixí de NIKKIDOM que és inclinat.. porta 2 recolze-braços i fa que el nen estigui una miqueta elevat.. va bé quan el nen tendeix a treure petites glopadetes o si mes no per asegurar-te de que si se't dorm fent el bibi anirà reposant el menjar en aquesta postura..

Ja et dic, és poc inclinat, però es tovíssim, i el manté en una postura genial..
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::