Sabates... QUAN???
Sabates... QUAN???
Hola!!!
La Mar ja ha fet 8 mesos, però encara no gateja tot i que mostra interès per mantenir-se dreta. Em faig la pregunta de si caldria posar-li sabates ja o QUAN caldria començar. Que em recomaneu? I quin tipus de sabata?
La Mar ja ha fet 8 mesos, però encara no gateja tot i que mostra interès per mantenir-se dreta. Em faig la pregunta de si caldria posar-li sabates ja o QUAN caldria començar. Que em recomaneu? I quin tipus de sabata?
Neus
Re: Sabates... QUAN???
Aquí et deixo un post que parla del tema: viewtopic.php?f=27&t=18392&p=1018936&hilit=sabates#p1018936
Segons el meu pediatra només quan camini, sempre diu que els africans
no tenen mai problemes de peus, perquè van descalços sempre!!
no tenen mai problemes de peus, perquè van descalços sempre!!
Jo no li vaig posar fins que va caminar....
Jo crec que quan comenci a posar els peus a terra i a fer força ja pot portar-ne... sempre i quan siguin lleugeres..
Per exemple, ell encara te 6 mesos i en tinc unes del kiddys (zara) son xulissimes pero per mi que son molt pesades.. Ara el faig anar amb espumetes jejej son lleugeres i a mes abriguen el peuet apart de mudar-lo!
Per exemple, ell encara te 6 mesos i en tinc unes del kiddys (zara) son xulissimes pero per mi que son molt pesades.. Ara el faig anar amb espumetes jejej son lleugeres i a mes abriguen el peuet apart de mudar-lo!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |