Papa-Mama amb sentit
Papa-Mama amb sentit
Hola!
La meva nena des de aprox els 5 mesos que diu papapapapa...i als 7 mesos va començar a dir mamamama....Actualment té un gran reportori de monosil.labes. De vegades si que sento que m'ho diu intencionadament i que sap que sóc jo però d'altres per exemple està jugant i diu mamamama però segueix fent el que feia
. I crec que no ho fa amb intenció de cridar-me .
M'agradaria saber quan vareu percebre que deia papa o mama amb sentit i amb intenció.Ja se que pot ser molt relatiu al que nosaltres interpretem.
Salutacions!
La meva nena des de aprox els 5 mesos que diu papapapapa...i als 7 mesos va començar a dir mamamama....Actualment té un gran reportori de monosil.labes. De vegades si que sento que m'ho diu intencionadament i que sap que sóc jo però d'altres per exemple està jugant i diu mamamama però segueix fent el que feia
. I crec que no ho fa amb intenció de cridar-me .M'agradaria saber quan vareu percebre que deia papa o mama amb sentit i amb intenció.Ja se que pot ser molt relatiu al que nosaltres interpretem.
Salutacions!

Re: Papa-Mama amb sentit
A mi em sembla que això depèn molt del nen, el meu fill té 18 mesos i tot i que a vegades diu mama o papa amb sentit, crec que va començar a fer-ho fa un parell de mesos tirant llarg, altres esta jugant i dient papa, papa , papa.... o mama, mama, mama.... igual que la teva filla.
Pel que he vist en altres nens, diria que la majoria comencen a dir-ho amb sentit al voltant dels 18 mesos.
Segur que hi ha mares amb nens més grans que ens ho poden aclarir
Pel que he vist en altres nens, diria que la majoria comencen a dir-ho amb sentit al voltant dels 18 mesos.
Segur que hi ha mares amb nens més grans que ens ho poden aclarir
Crec que, en general, a partir dels 12 mesos, una mica amunt una mica avall depenent de la maduració del nen
Depèn moltissim!! Hi ha nens que ni tant sols diuen una sola paraula.. Hi ha que es salten els mots i van a les frases directament!!!!
Si estan apurats demanen amb qualsevol cosa..
Si estan apurats demanen amb qualsevol cosa..
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |