Pediatra Assitència Sanitària
Re: Pediatra Assitència Sanitària
Hola!
No se on vius però jo et puc recomanar el dr. Sayegh de Manresa. Jo hi porto als meus tres fills per assistència sanitària i estic molt contenta.
No se on vius però jo et puc recomanar el dr. Sayegh de Manresa. Jo hi porto als meus tres fills per assistència sanitària i estic molt contenta.
Hola Mya!
Felicitats pel bebè...ja no queda res!!
Jo et puc recomanar el Dr. Felipe Velasco si ets de Barcelona. Ja era el pediatre del meu germà petit i ara hi porto la Mar i n'estic encantada!! Deu tenir vora els 60 però és super carinyós amb els peques i té molta mà esquerra. I és una persona que (a mi personalment) em dona moltíssima tranquilitat, perquè no és gens alarmista. T'escolta molt i t'aconsella, però no t'imposa res, al contrari!
A mi no m'entra per la mútua...i li pago la visita cada vegada que hi vaig!
Felicitats pel bebè...ja no queda res!!
Jo et puc recomanar el Dr. Felipe Velasco si ets de Barcelona. Ja era el pediatre del meu germà petit i ara hi porto la Mar i n'estic encantada!! Deu tenir vora els 60 però és super carinyós amb els peques i té molta mà esquerra. I és una persona que (a mi personalment) em dona moltíssima tranquilitat, perquè no és gens alarmista. T'escolta molt i t'aconsella, però no t'imposa res, al contrari!
A mi no m'entra per la mútua...i li pago la visita cada vegada que hi vaig!
Mya, per ASC sí que t'entra!
Està a Balmes, a sobre de Mitre, no sé que tal t'anirà..
Està a Balmes, a sobre de Mitre, no sé que tal t'anirà..Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |