DIBUIXOS ANIMATS

Més qüestions.
Psicoloca
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

DIBUIXOS ANIMATS

EntradaAutor: Psicoloca » dg. feb. 13, 2011 9:27 pm

M'agradaria saber com sabeu si els dibuixos de nens són adeqüats pels vostres fills. El meu té 6 mesos i em dono compte que es fixa amb la tele, m'agradaria posar-li dibuixos del club super3 o clan tv, però no sé si el poden perjudicar. He començat a posar-li Baby Einstein que si posen els mesos però també voldria posar-li diferents. Alguna orientaciò?

Merci
mamavi
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: DIBUIXOS ANIMATS

EntradaAutor: mamavi » dl. feb. 14, 2011 6:52 am

jo no li posaria la tle fins d'aquí un anyet... però vaja si ho vols fer tira cap als baby eistein, gumfi, MIC ...
irma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

EntradaAutor: irma » dl. feb. 14, 2011 8:24 am

Jo, igual que la mamavi, crec que amb 6 mesos no li cal la tele. El nen disfrutarà molt més jugant amb tu. Pero si igualment vols posar-li la tele, crec que els teletubbies agraden molt als bebes.
JUDIT V
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: JUDIT V » dl. feb. 14, 2011 9:12 am

Jo sóc poc partidària de teles i menys tant petits. Penso q ja els arribarà l'edat d'enganxar's-hi per desgràcia.
La meva germana i jo de petites no vèiem gaire tele, els nostres pares preferien jugar tots plegats i la tele molt poquet.
L'Èric avui fa 18 mesos i no la vol ni veure, quan està engegada passa d'ella totalment i va cap a les joguines. És un nen molt nerviós i necessita sempre q jugui amb ell i a vegades penso q un quartet quietó amb la tele em deixaria fer alguna cosa a mi tranquil·la però com q no li crida gens l'atenció ni m'ho plantejo.
Pensa q els pekes créixen de seguida i pel q dius Psicoloca el teu petit es veu prou tranquilet per estar davant la tele quietó, això vol dir q pots jugar amb ell tranquil·lament. Aprofita que de seguida arribarà quan diràs q només vol la tele i no fa cas de la seva mama per fer coses tots juntets.
La vida són quatre dies i quan arriben a una edat els fills marxen. Disfruteu-los! :motu::
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dl. feb. 14, 2011 9:23 am

La meva no ha vist tele fins fa 6 mesos més o menys.
I en veu poca.
La Lia ja és tota una princesa!
aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

EntradaAutor: aivlis » dl. feb. 14, 2011 9:47 am

al meu peque a part de les promos de tv3, i promos de les noticies i algun anunci poca cosa de la tv l'hi crida la atenció...ara es mira una miqueta en MIC (en 5segons no l'hi agrada) i en Pingu l'hi fa gracia però no es mira tot un capitol ni de conya... però a mi de fet no m'importa gens!
Els sogres l'hi van regalar un CantaJuegos super-emocionats pk es veu que a tots els nens els encanta i s'ho miren embadalits (segons ells i la meva neboda...però té 3 anyets!) i no l'hi ha fet ni cas!!!
Imatge
NURI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dt. maig 20, 2008 9:43 am
Contacta:

EntradaAutor: NURI » dl. feb. 14, 2011 10:56 am

En aquesta edat el recomano el baby, els teletubis, mic, la programaci que fan den mic, el jardin de los sueños,
Personalment la tele si no s'ha abusa no fa cap mal, els extrems trobo que son perillossos, Aina ha sigut una nena una mica dificil, i a unica manera avagades d'anar a dutxar o altre coses es posantli era possatli deu minutets la tele.
Imatge
Imatge Notes:
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. feb. 14, 2011 4:04 pm

Psicoloca, això és com tot, una miqueta al dia no els hi fa cap mal, el problema és l'abús. L'Arnau, per exemple, els mira quan li dono el berenar, li encanta La Casa de Mickey Mouse, el MIC, Manny Manitas i La hora de Timmy, però ja dic, els mira només una estoneta i prou.
Psicoloca
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Psicoloca » dl. feb. 14, 2011 4:39 pm

Merci noies. Teniu tota la raó en que la tele no es bona però estan sola amb ell de vegades necessito 15 minutets per mí: dutxa, rentadora... i és l'única forma!!!!!
mickey
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. feb. 21, 2011 3:12 pm

EntradaAutor: mickey » dt. feb. 22, 2011 6:56 pm

bones noies !! el meu nen te tres mesets i soc partidaria que vegi poca tele pero avegades te veus obligada q hi vegi una mica pq a mi mateix avegades se acabe el bibe miran la tele pq com q veu molts colors amb moviments i q canvien molt depresa axi ens acaben els bibes ( pero no totes les tomes i avegades !!!) pero ja procuro ficarli el MIC , la dora exploradora ... dibuxos q tingi molts colors , pero ara he descobert que si li fico el campeonat de ski tb se veu el bibe , doncs prefereixo ficar aixo que dibuixos
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. feb. 23, 2011 1:49 pm

mickey, amb tres mesos no distingeix, així que tant és que li posis dibuixos o una altra cosa. De fet, jo crec que el dolent no són els dibuixos, sinó mirar la tele molt de temps quan són petits (de grans també, però això és un altre tema, jejeje). Una estoneta al dia, per exemple mentre berenen o sopen, no crec que els hi faci mal.
macri.lg
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: macri.lg » dj. feb. 24, 2011 10:22 am

No, és veritat que no necessiten tele. Però realment et necessita a tu les 24 hores del dia??

L'èric desde els 3 mesos que li he ensenyat la tv. Ara en té 6. Jo treballo, tinc una empresa i no puc estar per ell. Si no vol dormir mira la tv (aguanta un capítol, ja sigui els cap de drap, loopdidoo del clup super 3) llavors dorm. Dina i mira bob esponja mentre menja. Llavors reposa el dinar i mira la casa de mickey mouse. Va a dormir altre cop. S'aixeca per berenar i mira manny manitas una estoneta i llavors anem a pasejar una bona estona perquè a les 6 estic lliure per a ell i al vespre sopa mirant bob esponja altre vegada...

Li agrada, somriu, i els reconeix.. a mi m'agrada perquè veig que es va "conectant" amb el que hi ha. Té 6 mesos i anem al supermercat i si hi ha un peluix de bob esponja se'l queda mirant, em mira i somriu, es una passada veure com el teu fill va creixent, i es dona compte de què hi ha.

És clar que no es bona tanta tele, però l'ajuda a distreure's, a conèixre la llengua tant catalana com castellana i a aprendre a reconèixer imatges, cançons... A més, les rentadores, les sessions de planxa i el cuinar.. no es fa sol... per tant per mi, és un bon recurs!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dv. feb. 25, 2011 10:29 am

Noies sabeu si hi ha DVDs del Pingü??
és q la Txell és parteix de riure literalment! Fa unes rialles ben bones!!! neujor:-) neujor:-)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
macri.lg
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: macri.lg » dv. feb. 25, 2011 10:33 am

Sii!! a l'fnac i t'ho porten a casa jejeej
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dv. feb. 25, 2011 10:46 am

ostres, doncs ja aniré a fer una ullada, q em queda prop de la feina!

Gràcies! :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::