Escola Bressol Municipal Barcelona

Més qüestions.
BertaPuntí
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm

Escola Bressol Municipal Barcelona

EntradaAutor: BertaPuntí » dl. feb. 14, 2011 6:54 am

Hola noies,
Estic feta un embolic.... ara el nostre fill de 7 mesos va a una guarderia privada, però no descartem de cara el curs que ve portar-lo a la pública. Algú sap com funciona? És que estic mirant per internet i no veig que estigui obert el curs 2011-2012 i no sé si ho entenc bé! Gràcies!
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Escola Bressol Municipal Barcelona

EntradaAutor: lila » dl. feb. 14, 2011 7:02 am

La preinscripció per les escoles bressol municipals no comencen fins més endavant, els darrers anys han sigut cap a finals d'abril - primera quinzena de maig (normalment s'acaben cap al 12 de maig, que és quan els bebès nascuts aquest dia tindràn justos 4 mesos al setembre, en començar l'escola bressol).

A veure com va aquest any, amb el canvi de govern... no sé si ho mantindran igual o faran canvis....

La meva l'any passat anava a una privada i aquest any ens ha entrat a una municipal, n'estem contents, sobretot perquè paguem 200 euros menys al més, i perquè els espais són més amplis que a la llar on anava, però a la privada també anava molt contenta i estàvem encantats amb el tracte i la manera de fer de les educadores, a més era una llar molt més petita i tothom la coneixia(a la municipal li ha tornat a costar força l'adaptació, tornar a començar de nou... però això depèn molt del nen, la meva és de mal adaptar en totes les situacions i qualsevol canvi és una muntanya)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::