Llar d'infants a Salt

Més qüestions.
Canmini
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. març 31, 2010 1:07 pm
Ubicació: Girona

Llar d'infants a Salt

EntradaAutor: Canmini » dv. feb. 18, 2011 7:21 pm

Hola noies,
que hi ha algú de vosaltres que porti el seu petit/a a la llar d'infants municipal de Salt? Jo volia fer la preinscripció, tot i que visc a Girona, perquè visc a prop i em va força bé. Que sabeu si és difícil entrar-hi? Quina és més fàcil "El carrilet" o "el lledoner"? Com que tindré el mínim de punts, tan m'és fer la pre-inscripció en una o en una altra.
moltes gràcies noies! :-) :anec:
Imatge
sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Llar d'infants a Salt

EntradaAutor: sivi » dv. feb. 18, 2011 8:38 pm

Hola canmini, hem sembla que ho tens una mica complicat entrar a la llar d'infans municipal, ja que estan molt plenes.
La meva germana ho va provar l'any passat i no va entrar ni en conya, ja que les families numeroses (els inmigrants tenen tres fills minim) els que viuen al poble i els que ja i tenen germans tenen preferència.
Pots provar les dues, si no es una que sigui l'altre, però ja et dic per adelantat que et pot costar molt.
Has mirat les de girona? n'hi ha forçes,no? però segur que estan igual. Tinc una companya que li va entrar el nen a la de pont major que es la menys solicitada.
Espero que tinguis sort i t'entri.
Imatge

Imatge
GIANNA
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

EntradaAutor: GIANNA » dv. feb. 18, 2011 9:04 pm

canmini, jo tot i que visc a girona també vull intentar que m'hi entrin, això dels 3 fills que t'ha dit la sivi té rao i no hi havia caigut pero, pensan-t'ho bé, la majoria de families immigrants no tenen gaires recuros economics (i pagar 200 euros al mes no sé si s'ho poden permetre) a més a més a la majoria de families immigrants (generalitzo) la mama no treballa i x tant es dedica exculisvament als seus fills. no crec que vulguin portar-los a l'escola bressol.
jo nomes tinc 20 punts x treballar al municipi, amb aixo soc conscient que és molt i molt dificil entrar-hi.... i de girona de P0 nomes hi ha 8 places i tinc 30 punts x viure a la zona. aixi que també ho tinc xungo xungo....
canmini, de totes maneres ho hem de provar, el NO ja el tenim ara. intentem aconseguir el SIIIIII
SORT!
Imatge
Imatge
Canmini
Entrades: 13
Membre des de: dc. març 31, 2010 1:07 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Canmini » ds. feb. 19, 2011 7:22 pm

Merci Sivi i Giana, ja ho sé que serà molt difícil entrar però ho he de provar... De fet les famílies que treballem els dos tenim més punts que les que treballa només una persona. Aquest maig haurem de fer la preinscripció a un seguit d'escoles bressol d'uns quants municipis, i assegurar plaça en alguna privada... :miko: :miko: :miko:
Que vagi molt bé Giana :-())
Imatge
gege
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

EntradaAutor: gege » dg. feb. 20, 2011 9:40 pm

Jo l'any passat hi vaig trucar per apuntar al Guiu i em van dir que a p0 normalment els sobren places... nuse com estarà aquest any...

Al final el vam portar a Aiguaviva pk ens van assegurar la plaça pk els sobrava una..
escarlet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dj. abr. 08, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: escarlet » dt. març 01, 2011 7:50 pm

Bones,

Veig que el nen el portes a Aiguaviva, que tal és la guarderia? No se si prodries donar-me una mica d'explicació, jo volia portar-lo allà ja que els meus pares i viuen i el durien ells.
GIANNA
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

EntradaAutor: GIANNA » dv. maig 27, 2011 1:27 pm

Canmini ha escrit:Hola noies,
que hi ha algú de vosaltres que porti el seu petit/a a la llar d'infants municipal de Salt? Jo volia fer la preinscripció, tot i que visc a Girona, perquè visc a prop i em va força bé. Que sabeu si és difícil entrar-hi? Quina és més fàcil "El carrilet" o "el lledoner"? Com que tindré el mínim de punts, tan m'és fer la pre-inscripció en una o en una altra.
moltes gràcies noies! :-) :anec:

Canmini has tingut sort? sembla que nosaltres hem tingut sort i entrarà al carrilet. tot i així encara no canto victoria fins que no vegi la llista el proper dia 1!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::