Inscripcio a la guarderia
Inscripcio a la guarderia
Hola noies! tinc un dubte, sabeu si es pot inscriure un nen a les guarderies públiques si encara no ha nascut?
és que encara no sé si el nostre Victor, que naixerà a l'agost, l'haurem de portar o no a la guarderia.. però les pre-inscripcions son ara al maig... i no se si no havent nascut me'l deixarien inscriure.
Moltes gràcies!
és que encara no sé si el nostre Victor, que naixerà a l'agost, l'haurem de portar o no a la guarderia.. però les pre-inscripcions son ara al maig... i no se si no havent nascut me'l deixarien inscriure.
Moltes gràcies!
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Inscripcio a la guarderia
Hola,
lamento dir-te que no te'l deixaran inscriure. El curs que ve, sí.
lamento dir-te que no te'l deixaran inscriure. El curs que ve, sí.
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
llavors... què es fa entre que el nen ha complert el 4rt mes i el següent curs? per això existeixen les llars d'infants? o t'has d'espavilar com pots?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Sempre pots provar de matricular-lo si els hi han quedat places disponibles, jo és el que vaig fer i els hi quedaven, però és clar, corres el risc que a la preinscripció s'hagin atorgat totes.
Gràcies noies! a les privades deu ser igual oi? la diferència és que et deixen portar el nen fora de plaç si tenen places.
uf! no sé... de fet estem pensant i veien a veure si em quedo amb el nen a casa enlloc de posar-me a buscar feina... i portar només a la nena que serà més gran.. o quedar-me amb els dos a casa!
uf! no sé... de fet estem pensant i veien a veure si em quedo amb el nen a casa enlloc de posar-me a buscar feina... i portar només a la nena que serà més gran.. o quedar-me amb els dos a casa!
A les públiques no deixen fer la preinscripció si el nen no ha nascut, en el moment que faci just 16 setmanes pots apuntar-lo a la llista d'espera (si és que n'hi ha, o matricular-lo si encara tenen places lliures).
En canvi, a les privades sí que els pots preinscriure i reservar la plaça encara que no hagui nascut, així t'assegures que té plaça, però hi ha molts llocs que et fan pagar la plaça encara que el teu fill encara no hi vagi encara, en concepte de reserva de plaça...
En canvi, a les privades sí que els pots preinscriure i reservar la plaça encara que no hagui nascut, així t'assegures que té plaça, però hi ha molts llocs que et fan pagar la plaça encara que el teu fill encara no hi vagi encara, en concepte de reserva de plaça...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
La lila, t'ho ha explicat molt bé. Si el nen no ha nascut, no el pots matricular a la publica. A la privada sí.
Nosaltres haurem de portar a la petita, que naixerà al Juny a una privada, i el gran va a la pública i encara li queda un any. Un a cada lloc.

Nosaltres haurem de portar a la petita, que naixerà al Juny a una privada, i el gran va a la pública i encara li queda un any. Un a cada lloc.
renoi, noies! que poc miren per les families, eh!!
nosaltre si al final volem portar el petit ho haurem de fer així també
nosaltre si al final volem portar el petit ho haurem de fer així també
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |