piscina , o no ?
piscina , o no ?
bones amigues , tinc una qüestió vull a puntar al nen que te 4 mesos a la piscina , peró la piscina es aigua salada i avui man dit que els nens q començen molt aviat a la piscina mes aviat agefen otitis , i ara no se que fer !!!

Re: piscina , o no ?
Hola!
Parles de matronatació? és que jo tenia entés que per la piscina l'edat mínima era de 2 anys. Bé, en qualsevol cas, jo li vaig preguntar a la nostra Pediatra i em va dir que això de l'otitis no té perquè, que potser hi han casos en que dona la casualitat que van a piscina, però que no és l'habitual.
Parles de matronatació? és que jo tenia entés que per la piscina l'edat mínima era de 2 anys. Bé, en qualsevol cas, jo li vaig preguntar a la nostra Pediatra i em va dir que això de l'otitis no té perquè, que potser hi han casos en que dona la casualitat que van a piscina, però que no és l'habitual.
Hola!
Nosaltres fem piscina des dels 3 mesos el Bernat )al principi en una amb clor i ara en una de salada) i no hem tingut cap otitis en tot l'hivern...
Penso que l'otitis no està relacionada amb la piscina, però sí que quan tenen otitis millor no dur-los...
No sé, hi ha molts nens que fan piscina quan tenen mesos, jo crec que és una bona activitat (sempre que li agradi, clar!). AMb el Bernat ens ho passem molt bé i hem aconseguit que deixi de plorar a la banyera!!
Nosaltres fem piscina des dels 3 mesos el Bernat )al principi en una amb clor i ara en una de salada) i no hem tingut cap otitis en tot l'hivern...
Penso que l'otitis no està relacionada amb la piscina, però sí que quan tenen otitis millor no dur-los...
No sé, hi ha molts nens que fan piscina quan tenen mesos, jo crec que és una bona activitat (sempre que li agradi, clar!). AMb el Bernat ens ho passem molt bé i hem aconseguit que deixi de plorar a la banyera!!
moltes gracies , !!!! aixi no em fa tan por lo de la piscina al Unai l' agrada moltíssim la aigua jo penso que no tindre problemes , aixi al abril el apuntaren fins al juny . I espero que no me agafi el otitis , pero si no me la agafa per aqui quan al setembre vagi al cole mu agafar tot lo demes .

Ara ho he mirat i anava errada. Almenys a les piscines d'aquí, fins els 2 anys les activitats es realitzen juntament amb els pares i a partir dels 3 anys ja van sols. A l'Arnau aquest estiu li va encantar anar a la piscina, però per dur-lo de continu esperarem als 3 anyets.
Hola,
Nosaltres també anem a piscina des de els 4 mesos i ens encanta, s ho passa pipa!!!
I d'otitis no n'ha tingut, a mi la pediatre em va comentar que un dels problemes de les pisicines era el clor, mes que no pas l aigua. I pel que dius anireu a una piscina d aigua salada, aixi que tranquila i a disfrutar! jo t ho recomano!
Nosaltres també anem a piscina des de els 4 mesos i ens encanta, s ho passa pipa!!!
I d'otitis no n'ha tingut, a mi la pediatre em va comentar que un dels problemes de les pisicines era el clor, mes que no pas l aigua. I pel que dius anireu a una piscina d aigua salada, aixi que tranquila i a disfrutar! jo t ho recomano!
Hola! nosaltres hi anem desde els 2 mesos del Xavi i sempre li ha encantat; Però aquest febrer l'he esborrat per les dichoses Otitis...n'ha tingut tres!!!Però traqnuila que el metge m'ha recalcat que NO ÉS PER CULPA DE LA PISCINA, pe`ro que tenint tendència a la otitis, millor que evitem que li entri aigua durant els primers mesos...o sigui que jo de tu ho provaria!!és xulissim i els nens agafen moltissim to i cordinació! JO ho recomano 100% a m´ñes jo també disfrutava moltissim! 

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Hola,
Nosaltres vam comenc,ar a portar-la a la piscina del nostre gimnas als 5 mesos. Ja habia rebut vacunes la dels 2 mesos i la dels 4. Mai no ha agafat otitis ni s'ha posat malalta, pero pot ser es que hem tingut sort...
Nosaltres vam comenc,ar a portar-la a la piscina del nostre gimnas als 5 mesos. Ja habia rebut vacunes la dels 2 mesos i la dels 4. Mai no ha agafat otitis ni s'ha posat malalta, pero pot ser es que hem tingut sort...
La nostra petita també va començar amb 3 mesos i no ha tingut cap otitis. De fet l'hi encanta l'aigua i des dels 15 mesos va ja sola amb els "manguitos". T'aconsello que ho provis i ja ens diràs com ho porta l'Unai.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |