Compres a Andorra...
Compres a Andorra...
Bones a totes,
Estic pensant en comprar-li a la Júlia la cadireta de passeig, i avui m'han comentat que a Andorra estan més econòniques...
Entre això, i que d'aqui un mes i mig li haurem de posar la Prevenar i tb està més barata allà no sé si em val la pena acostar-nos un cap de setmana d'excusió.
Hi ha algu que hagi comprat allà les vacunes? Les veu encarregar abans? Com? A on? i botigues de puericultura, me'n recomaneu alguna en concret?
Moltes gràcies!
Estic pensant en comprar-li a la Júlia la cadireta de passeig, i avui m'han comentat que a Andorra estan més econòniques...
Entre això, i que d'aqui un mes i mig li haurem de posar la Prevenar i tb està més barata allà no sé si em val la pena acostar-nos un cap de setmana d'excusió.
Hi ha algu que hagi comprat allà les vacunes? Les veu encarregar abans? Com? A on? i botigues de puericultura, me'n recomaneu alguna en concret?
Moltes gràcies!
Re: Compres a Andorra...
Jo vaig comprar un prevenar allà, bé, me'l van comprar, i crec que eren uns 20 euros d'estalvi (per dosi). Aprofita i compra totes les que li hagis de posar que no entren per SS, val la pena.
Per dur-les cap aquí emportat alguna nevereta o bossa tèrmica.
Per dur-les cap aquí emportat alguna nevereta o bossa tèrmica.
Hola jo vaig comprar 4 de la prevenar, dues per mi, i dues per la meva germana. No les vaig encarregar abans, això si, les vaig comprar el dia que tornava cap a casa, mes les van embolicar molt bé amb un bloc de gel d´aquells de les neveres, i les vaig ficar a una nevera portàtil, i cap problema! El preu era entre 20 i 25 euros menys de diferència.
La majoria de farmàcies, si els fas encarrec per telefon o mail, després t´ho envien a casa, si és medicaments homeopàtics que no necessiten transports especial ho envien per correu, si no com les vacunes per missatger, i val la pena!
Nosaltres vam aprofitar a l´estiu que vam estar uns dies i vam venir carregats!
La majoria de farmàcies, si els fas encarrec per telefon o mail, després t´ho envien a casa, si és medicaments homeopàtics que no necessiten transports especial ho envien per correu, si no com les vacunes per missatger, i val la pena!
Nosaltres vam aprofitar a l´estiu que vam estar uns dies i vam venir carregats!
Nosaltres hem comprat a Andorra totes les vacunes. A la Farmàcia Meritxell tenien la Prevenar i la Rotateq (quan encara es posava); la que sí hem d'encarregar és la de la varicel.la, que ens van dir que no la tenien. Anem bastant sovint (un cop al mes o cada dos mesos) i, tot i que ja no és com abans, hi han coses que estan molt bé de preu.
Aquí tens un post que parla de compres a Andorra: viewtopic.php?f=55&t=11836&hilit=andorra&start=100
Aquí tens un post que parla de compres a Andorra: viewtopic.php?f=55&t=11836&hilit=andorra&start=100
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/ url]