La motxilla Babyjorn per nens millor no utilitzar-la????

Més qüestions.
JOMAX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

La motxilla Babyjorn per nens millor no utilitzar-la????

EntradaAutor: JOMAX » dl. abr. 04, 2011 9:51 am

Hola!!!
Amb la Joana vaig utilitzar la motxilla de la Babyjorn i em va anar molt bé (tampoc no l'utilitzava cada dia ;) )
Ara m'han dit que pels nens no es gens bona ja que els seus "oeuts" van molt apretats i els hi va malament.... Algú sap si es cert de veritat o és un mite que tothom diu?
moltes gràcies noies ;)
Imatge

Imatge
farcellet
:: zebra
Entrades: 1038
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 9:12 pm
Ubicació: Manresa

Re: La motxilla Babyjorn per nens millor no utilitzar-la????

EntradaAutor: farcellet » dl. abr. 04, 2011 10:08 am

Hola,

No et puc donar una resporta científica, però tinc dos nens i he utilitzat aquesta motxilla per a tots dos. Cap dels dos ha tingut problemes als "ouets"... Igual que tu, no la feia servir cada dia, ni durant molta estona, però puntualment em va anar fantàstica (per anar a comprar dues coses a sota casa i tenir les mans lliures, per treure la gossa a fer pipí, etc.).

Petonets :***:
Imatge

El teu somriure em fa feliç
Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dl. abr. 04, 2011 10:10 am

No és bo per a cap criatura, nen o nena.
És qüestió de la postura, van penjant i el seu pes recau sobre els genitals. El correcte ha de ser que vagin asseguts, amb els genolls una mica més alts que el seu culet i l’esquena arquejada en forma de C, és la posició més adequada per a la seva esquena i per als malucs. Això ho aconsegueixes amb motxilles ergonòmiques (que també són millors per a la teva esquena), fulars, bandoleres, etc.
Aquí ho tens explicat: http://redcanguro.wordpress.com/2008/09 ... gonomicos/
Passa per aquí i et podrem explicar més coses: viewtopic.php?f=27&t=11817&p=1186791#p1186791
I aquí trobaràs molta informació: http://redcanguro.wordpress.com/
edae
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. abr. 04, 2011 10:34 am

Un dia en parlava a l'espai nadó on vaig, una noia que la té comentava que la seva nena, quan va amb la babybjorn no fa pipí!!! I és una nena, imagina't com van els nens!
I aixó, deixant a part la postura de l'esquena.
Imatge
Imatge
esta32
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. set. 06, 2010 2:56 pm

EntradaAutor: esta32 » dl. abr. 04, 2011 11:29 am

Estic d'acord amb la Raqueleta. La babyjorn no va bé ni per als nens ni per a les nenes perquè els obliga a mantenir una postura incorrecta.

Et recomano que visitis els enllaços que ella et proposa!!
Imatge

26/09 - cantem el POSITIU!
5/10 - 1a ECO - li escoltem el batec!!
26/10 - 2a ECO - ja fa 2'4cm
5/11 - 3a ECO - medeix 3'8cm
18/11 - Plec nucal ok. Esperem anàlisis!
7/12 - TS perfecte! És un nen!!!
13/01 - Eco morfològica ok!
7/02 - En Bernat ja pesa 1 kg!
5/04 - Ja estem a 2'5 kgs!!!
28/04 - Ja anem cap als 3kgs!!
22/05 JA TENIM EN BERNAT!!!!
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. abr. 04, 2011 12:17 pm

Jo penso q tot depèn també de l'ús q li donis, vull dir, q si ets d'anar amb motxila (passejades llargues, etc), doncs aleshores sí q m'inclinaria cap a una ergo d'aquestes... però si l'utilitzes puntualment i poca estona tampoc crec q passi res (penso q si tan perjudicial fos faria temps q haguessin retirat les motxiles d'aquest estil del mercat...)
Jo la tinc i en 19 mesos q té la nena l'hem agafat 3 cops, i poca estoneta, i cap problema...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dl. abr. 04, 2011 1:49 pm

Itac@ ha escrit:Jo penso q tot depèn també de l'ús q li donis, vull dir, q si ets d'anar amb motxila (passejades llargues, etc), doncs aleshores sí q m'inclinaria cap a una ergo d'aquestes... però si l'utilitzes puntualment i poca estona tampoc crec q passi res (penso q si tan perjudicial fos faria temps q haguessin retirat les motxiles d'aquest estil del mercat...)
Jo la tinc i en 19 mesos q té la nena l'hem agafat 3 cops, i poca estoneta, i cap problema...

ja però al mateix fer i preu per preu, millor una ergonòmica, encara que sigui per 3 cops, no?
clar, parlo per la gent que se l'ha de comprar encara o li han de regalar. La gent que ja la té... pf, mala sort. Jo la tinc i també la vaig fer servir 3 o 4 cops, però no l'utilitzaré pas per un pròxim nadó...
Imatge
Lisa_Cat
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dl. abr. 04, 2011 1:54 pm

jo l'he fet servir sovint i m'ha anat molt bé, a més a més era reciclada de les meves filloles i també els havia anat molt bé.
quan dic sovint és gairebé una vegada al dia més o menys, per fer encàrrecs, anar al súper, algun passeig per la muntanya... i no crec que li hagi xafat els ouets! de fet, crec que tenia molt bona postura, anava de cara a mi i l'esquena li quedava rodoneta i per mi que també era súper còmoda. a més a més, el nen pesa poc! jo crec que els nois anant en bicicleta pateixen molt més... i ara ja no la faig servir precisament per això, ja pesa més i em destrossa l'esquena a mi!!
també he usat un fulard elàstic, però no tant perquè al Marc no li agradava. vaig provar vàries posicions, però era posar-lo allà i començar a plorar!! en canvi a la baby bjorn feia unes migdiades impressionants!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
nimfa
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 7:53 pm

EntradaAutor: nimfa » dl. abr. 04, 2011 1:55 pm

Us explico la meva experiència:

Amb la meva filla gran vam fer servir una Baby Bjorn.. però un parell o tres de vegades (no crec que tingués conseqüències fent-la servir tant poc...). Per mi era molt incòmoda i no aguantava ni mitja hora del mal d'esquena...

Però amb la meva segona filla vam comprar una Ergo i mare meva quin canvi! Anàvem taaaant bé i còmodes que la feiem servir cada dia per tot, deixant el cotxet a casa. La criatura sempre feliç, s'adormia al meu pit. Actualment, que té 2 anys i mig, encara la fem anar a vegades.

No crec que sigui casualitat que tothom que té una Baby Bjorn digui: "Només l'he fet servir 2 o 3 vegades". Probablement, si descobrissin els portabebés ergonòmics la cosa canviaria i els farien anar més sovint que la Baby Bjorn! :-D

Animeu-vos
Imatge
Imatge
Imatge
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dl. abr. 04, 2011 2:05 pm

nimfa ha escrit:No crec que sigui casualitat que tothom que té una Baby Bjorn digui: "Només l'he fet servir 2 o 3 vegades". Probablement, si descobrissin els portabebés ergonòmics la cosa canviaria i els farien anar més sovint que la Baby Bjorn! :-D

Exacte!
Jo parlo amb coneixement de causa, la meva primera motxilla va ser una Babybjörn i no hi ha color. El millor que em va poder passar va ser perdre-la i començar a investigar sobre el tema buscant una alternativa.

Lisa_Cat, tu dius que l'havies fet servir sovint però ara ja no perquè el nen pesa molt i et fa mal l'esquena. Amb una motxilla ergonòmica encara el podries dur i no te'n ressentiries gens, si no té ni un any, és clar que podries dur-lo...

Ah, les Babybjörn són força més cares que una Manduca, per exemple, que és ergonòmica, i tenen una vida útil molt més curta (com a exemple, el que ha dit la Lisa_Cat sobre que ja no pot portar el seu nen, que no té ni 8 mesos), així que són millors per a la criatura, per al portador i per a la butxaca!
nimfa
Entrades: 59
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 7:53 pm

EntradaAutor: nimfa » dl. abr. 04, 2011 2:12 pm

Raqueleta ha escrit:Exacte!
Jo parlo amb coneixement de causa, la meva primera motxilla va ser una Babybjörn i no hi ha color. El millor que em va poder passar va ser perdre-la i començar a investigar sobre el tema buscant una alternativa.

Bé, crec que moltes noies que fem servir portabebès ergonòmics vam començar amb una Baby Bjorn... ens podien les ganes de dur a sobre la criatura... i vam buscar una manera més còmoda de fer-ho!

Un portabebè ergonòmic és una bona inversió, el pots fer servir des del naixament i fins més enllà dels 3 anys i tot! (en canvi, ningú penjaria un nen més gran d'un anyet a la Baby Bjorn).
Imatge
Imatge
Imatge
Lisa_Cat

EntradaAutor: Lisa_Cat » dl. abr. 04, 2011 2:18 pm

ei Raqueleta! jo crec que el meu problema és més pel pes del Marc que per la motxilla, a més, com diu la nimfa, la babybjorn és per bebitos. però ara que ja no és 'petit' i fa més de 10 kgs, jo no em veig amb cor de dur-lo ni amb babybjorn ni amb una altra motxilla!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dl. abr. 04, 2011 2:22 pm

Lisa_Cat ha escrit:ei Raqueleta! jo crec que el meu problema és més pel pes del Marc que per la motxilla, a més, com diu la nimfa, la babybjorn és per bebitos. però ara que ja no és 'petit' i fa més de 10 kgs, jo no em veig amb cor de dur-lo ni amb babybjorn ni amb una altra motxilla!

Però és que 10kg no és res si el pes queda repartit a les espatlles, la cintura i l'esquena!
Si et queda el cuquet de tenir ganes encara de dur-lo a sobre i tens ocasió de provar una motxilla ergonòmica, prova-ho i et sorprendràs!
Somiatruites.
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dt. març 02, 2010 1:14 pm

EntradaAutor: Somiatruites. » dl. abr. 04, 2011 3:23 pm

Doncs jo al nen el vaig portar uns quants mesos amb la Baby Björn la feia servir dia sí, dia també, sort en vaig tenir perquè així podia fer-me càrrec de la nena i portar bosses. Ell era automàtic, el posava i tancava els ulls, en tinc molt bon record. I els seus ouets estan perfectes!
macri.lg
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: macri.lg » dl. abr. 04, 2011 4:18 pm

Jo faig servir la motxilla 2 o 3 vegades contades perquè 2 o 3 vegades contades faig coses en les que necessito les 2 mans lliures.. no perquè la baby no vagi be..
L'he fet servir i el nen no té cap problema és més, moltes vegades se m'ha dormit abans penjat a la baby que no pas al cotxet.. si li fes mal qualsevol part dels genitals es posaria com 1 moto...
el millor i més confortable pel nen i la mare és el cotxet.. la motxilles son per moments puntuals, no per anar a fer el cafe o a dinar de restaurant o el que sigui que et duri 2 hores seguides... ( i si vas al super a fer la compra setmanal o mensual tampoc se t'acudeixi agafar la motxilla...els nens pesen i les nenes també facis servir la motxilla que sigui...!!!!)
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dl. abr. 04, 2011 7:30 pm

macri.lg ha escrit:Jo faig servir la motxilla 2 o 3 vegades contades perquè 2 o 3 vegades contades faig coses en les que necessito les 2 mans lliures.. no perquè la baby no vagi be..
L'he fet servir i el nen no té cap problema és més, moltes vegades se m'ha dormit abans penjat a la baby que no pas al cotxet.. si li fes mal qualsevol part dels genitals es posaria com 1 moto...
el millor i més confortable pel nen i la mare és el cotxet.. la motxilles son per moments puntuals, no per anar a fer el cafe o a dinar de restaurant o el que sigui que et duri 2 hores seguides... ( i si vas al super a fer la compra setmanal o mensual tampoc se t'acudeixi agafar la motxilla...els nens pesen i les nenes també facis servir la motxilla que sigui...!!!!)

Ui, jo ho veig totalment al revés que tu!

La meva també s'adormía a la baby-djorn, era la motxila que teníem i ella hi anava ben còmoda. Vale, això no vol dir que la motxila sigui bona per la seva esquena! vull dir, que ningú diu que els nens hi vagin incòmodes, jo no crec pas que els facin mal els genitals, però que no són lo ideal per a la seva esquena, per la postura que els fan agafar.

Sobre lo del cotxet, no sé per què dius que és lo ideal....per nosaltres no ho era gens, la Paola no ho suportava i anàvem sempre carregadíssims al cotxe i a tot arreu amb el pedazo cotxet....en canvi amb la motxila vas totalment lliure, com has anat sempre fins que has tingut fills!

I molta moltíssima gent fem servir (jo quan la nena era peque, perque no havia descobert els porta-nadons per a nens més grandets) la motxila dues hores i més!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Lisa_Cat

EntradaAutor: Lisa_Cat » dl. abr. 04, 2011 8:25 pm

Raqueleta ha escrit:
Lisa_Cat ha escrit:ei Raqueleta! jo crec que el meu problema és més pel pes del Marc que per la motxilla, a més, com diu la nimfa, la babybjorn és per bebitos. però ara que ja no és 'petit' i fa més de 10 kgs, jo no em veig amb cor de dur-lo ni amb babybjorn ni amb una altra motxilla!

Però és que 10kg no és res si el pes queda repartit a les espatlles, la cintura i l'esquena!
Si et queda el cuquet de tenir ganes encara de dur-lo a sobre i tens ocasió de provar una motxilla ergonòmica, prova-ho i et sorprendràs!

la veritat és que no tinc el cuquet de portar-lo més... ara està començant a caminar i estic desllomada!! :-:) ;-) però si té algun germanet ho provaré
de tota manera, tampoc crec que el nostre cos estigui fet per portar 10 kg extres per molt repartits que vagin... no sé, jo sóc més de cotxet i com sembla que a ell també li agrada, bo per tots!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Nuri g
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nuri g » dl. abr. 04, 2011 8:32 pm

macri.lg ha escrit:Jo faig servir la motxilla 2 o 3 vegades contades perquè 2 o 3 vegades contades faig coses en les que necessito les 2 mans lliures.. no perquè la baby no vagi be..

A mi em va perfecte anar a comprar amb el fular... porto el bolso en bandolera i el carro amb una mà....
i encara em queda una mà lliure!!! Impensable fer-ho amb un cotxet!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dl. abr. 04, 2011 9:16 pm

Jo també recomano 100% un portanadons ergonòmic!!! Vaig començar amb una Cibex, d'aquelles que al principi pots dur al nadó estirat i després assegut, però vaig descobrir que pel cos de la peque no és bo perquè no respecta la seva estructura, així que ara vaig amb un Mei Tai super pràctic i còmode (ahir vam fer una caminada de 2 hores i no em vaig resentir de mal d'esquena, i això que tinc dues vèrtebres aixafadetes!!!). Penseu que són molt petits i que, per molt que no ho veiem des de fora, ells segueixen formant-se. La seva columna no ha d'anar recta com la dels adults, sinó que ha de fer forma de C i pel que fa a estar arrepenjat sobre els genitals crec que és evident que no és bo... De totes maneres, com us sentiríeu vosaltres si estéssiu arrepenjades sobre els genitals? Imagineu-vos que enlloc de seient, al'autobús o al cotxe o al metro... haguéssiu d'estar arrepenjades una "estoneta" sobre els genitals... :ufs: :ufs: :ufs:
Per altra banda, encara que després de 6 o 8 mesos de dur un nadó en una Baby Bjorn o similar sembli que als seus ouets no els passa res no sé fins a quin punt és bo per a ells, també deien que els pantalons ajustats no feien mal als ous dels adolescents i ara diuen que és una de les causes d'esterilitat... ah! i aparentment als ous d'aquests adolescents no els passa res...
A més a més, en un portanadons ergonòmic pots dur al nadó fins gairebé els 4 anys, + o - 18 kg... Això sí, aleshores el dus més pràcticament a l'esquena, com si anés a cavallet, però res et diu que no el puguis dur al davant o al maluc...
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dt. abr. 05, 2011 8:14 am

Només volia dir que:

- Jo he provat gairebé tots els portanadons ergonòmics i la babybjörn i per a mi són 1000 vegades més còmodes. La BB només posar-te-la ja notes com et carrega les espatlles. El portanadons ergonómics et pots cansar de dur el pes al cap de moooooolta estona, però no notes que se't carregui res.

- Com més gran ha sigut la meva nena menys he fet servir el cotxet (fins arribar a, des de fa mesos, ús 0), així que "en tinc el cul pelat". Els he fet servir tant per anar a comprar el pa com per pujar muntanyes, anar en avió i/o fer turisme, anar de boda... No només són còmodes sinó que estèticament una monada.

- La meva nena encara no camina (té 15 mesos) i pel carrer va sempre penjada: sigui 10 minuts o 2-3 hores.

- I aquí ve el tema salut del nadó: quan jo era petita vaig néixer amb una displàcia de cadera i havia de portar un arnés molt aparatós i triple panyal. El dr. que em portava li va dir a la meva mare que si hagués nascut a l'Àfrica, on tot el dia els nadons van penjats amb les cames com una granota, aquest problema no l'hagués tingut. D'això en fa 26 anys, però des que tinc la nena cada dr. o fisio que m'he trobat m'ha dit com d'adequada és aquesta postura.

- I sé que els nens van còmodes, perquè des de ben petita la meva nena quan agafava jo un portanadó es posava a aplaudir >.-<:

- I pel que fa a preus n'hi ha de tots colors. També hi ha molt de mercat de 2a mà. Ara, aquí hi ha el problema: si ho proves t'agradarà tant que acabaràs amb una col·lecció... o que aixequi la mà la mamicangur que només se n'hagi quedat amb 1... o-o:)

- És el millor descobriment que vaig fer

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::