Tenda campanya anti UVA
Tenda campanya anti UVA
Hola!!
vull comprar una tenda de campanya Anti Uva per anar a la platxa amb la bebe!! me'n podeu recomanar???
vull comprar una tenda de campanya Anti Uva per anar a la platxa amb la bebe!! me'n podeu recomanar???
Re: Tenda campanya anti UVA
hola, shanti!
al decathlon n'hi ha! Nosaltres en vam comprar una, però només et servirà mentre sigui bebito i no es mogui, desp`rés ja no el podra`s retenir
ARa bé! Que sàpigues que a la tenda suen molt (Almens el meu...)
al decathlon n'hi ha! Nosaltres en vam comprar una, però només et servirà mentre sigui bebito i no es mogui, desp`rés ja no el podra`s retenir
ARa bé! Que sàpigues que a la tenda suen molt (Almens el meu...)Re: Tenda campanya anti UVA
Jo en vaig comprar una a l'Imaginarium...
Gracies noies !!!
he demanat la de nikidom!! no se si la coneixeu també es fa servir de cuna!
el que no se es que es el millor per anar a la platja!!! es que no he sapigut trobar res mes!!!
vosaltres com els porteu??
bipa!! com es la del imaginarium?? també sua mol??? es anti UV es que si anem a la platja ja em diràs on la fotu pobre!!! jajaj
he demanat la de nikidom!! no se si la coneixeu també es fa servir de cuna!
el que no se es que es el millor per anar a la platja!!! es que no he sapigut trobar res mes!!!
vosaltres com els porteu??
bipa!! com es la del imaginarium?? també sua mol??? es anti UV es que si anem a la platja ja em diràs on la fotu pobre!!! jajaj
nosaltres vam comprar aquesta del decathlon, perquè és súper fa`cil de portar i de guardar, ja tenim prou trastos a casa! no sé com és la de l'imaginarium...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |