Cadireta pel cotxe grup 0

Més qüestions.
Persa75
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 15, 2011 2:16 pm

Cadireta pel cotxe grup 0

EntradaAutor: Persa75 » dv. abr. 15, 2011 2:21 pm

Hola a tots/es,

estem esperant la nostra primera criatura i hem començat a investigar per anar comprant les cosetes necessàries.

Tenim un cotxe amb ISOFIX incorporat però ens han dit que cap de les cadiretes de grup 0 en té, que com a màxim hauríem de comprar la base per l'Isofix.

És cert? Ens podríeu recomanar alguna cadireta que estigui bé?

Gràcies!!
criscris
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 8:25 am

Re: Cadireta pel cotxe grup 0

EntradaAutor: criscris » dv. abr. 15, 2011 2:33 pm

És veritat, a nosaltres ens van dir el mateix.
Ara portem dos maxi cosi lligats amb el cinturó fins als 9kg que és quan venen les primeres cadires amb isofix.
MARC I JOAN
Imatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dv. abr. 15, 2011 2:44 pm

Això diuen. Hi ha cadires grup 0 amb base isofix, però et costa bastant car i potser no "surt a compte". Crec que és Bebeconfort que tenen una base que serveix tan per la cadireta de Grup 0+ com per la grup 1, o sigui que l'amortitzes molt més. Però només l'he vist en catàleg, no et puc dir què tal, ni si és fiable ni res.

Jo tinc la cadira de grup 0+ de Cybex (l'Aton), que és una de les que tenien millor puntuació en els tests l'any passat, però no m'ha agradat massa. Trobo que el nen va molt dret, sua molt, el "parasol incorporat" pràcticament no li tapa res i per tant no serveix, i el cap li balla moltíssim (li hem hagut de fer una espècie de coixinet perquè sinó el cap li "penjava" cap a un costat quan s'adormia...
ninoneta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:23 pm

EntradaAutor: ninoneta » dv. abr. 15, 2011 3:22 pm

Hola!
De cadiretes soles no ho sé, però nosaltres ens vam mirar el cotxet del Casualplay i sí q venia amb isofix per a ficar-lo al cotxe, per utilitzar com a cadireta grup 0.
Imatge
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » dv. abr. 15, 2011 3:58 pm

No soc una experta pero crec que és millor que triis un cotxe que t'agradi i sigui comode pel nen, pensa que al principi dormen molt i que el mateix 'capazo' o 'maxi cosi' es el que faras servir amunt i avall per posar-lo al cotxe. Pensa a més que creixen molt rapid i la cadira del grup 0 enseguida se't quedara petita.

Jo tenia un de la jane i no vaig tindre cap queixa.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

EntradaAutor: aral » dv. abr. 15, 2011 8:03 pm

Hola,
Jo vaig tenir la del Casual Play, amb base isofix, i em va anar molt bé, perquè a més és el que utilitzavem com a cotxet i ens era molt fàcil de posar i treure. :globus:
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dv. abr. 15, 2011 10:32 pm

Doncs jo tinc una maxicosi amb dues bases i ole!!! (també he de dir que és deixat, per tant doble ole! :content: :content: )

Per mi és molt còmode tenir la base enganxada al cotxe amb l'isofix i només treure la maxicosi. Sempre pugem la maxicosi al pis i lliguem el nen dins de casa abans de marxar i arribem al cotxe i només cal fer CLACK i ja està, nen lligat! Jo ho trobo molt pràctic això de la base! A més, la maxicosi s'adapta al cotxet (bugaboo) i de vegades per anar a fer enccàrregs ràpids va molt bé (sobretot al meu cotxe que és petit i així només he de portar les rodes del cotxet i el cuco no). Fas clack per treure la maxi del cotxe i clack per encaixar-ho al cotxet! i no cal deslligar el nen! >.-<:
Persa75
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 15, 2011 2:16 pm

EntradaAutor: Persa75 » ds. abr. 16, 2011 9:26 am

Moltes gràcies!

Aplicarem els vostres consells a la recerca i captura de la cadireta :***:

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants