FLORS DE BACH ALS 20 MESOS???

Més qüestions.
maredelna
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dc. des. 23, 2009 9:42 pm

FLORS DE BACH ALS 20 MESOS???

EntradaAutor: maredelna » dj. abr. 21, 2011 9:04 pm

Hola a totes!

Tinc una nena de 20 mesos que no para quieta! És molt i molt activa! Però per això cap problema! El cas és que últimament a les nits no dorm. De fet, fins l'any no va dormir gens ni mica, ni de nits ni de dies. Després va fer un canvi, i ara farà poc més d'un mes que torna a fer com al principi (es desperta a quarts de 3 de la matinada i va dient que no, que no vol dormir més i cap a quarts de 6 cau rendida).
I aquí venen els meus dubtes: fa dos dies que li donem Flors de Bach (jo en prenc en ocasions i em van molt bé), però tot i que me les recepta un professional, tinc els meus dubtes de si faig bé de donar-li a la nena, que potser és massa petita...
Algú de vosaltres li heu dona Flors als vostres fills tant petits? els hi ha anat bé? què en penseu??

Gracies marasses!!!
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

Re: FLORS DE BACH ALS 20 MESOS???

EntradaAutor: aral » dv. abr. 22, 2011 8:46 am

Hola,
Jo a la meva filla, quan tenia 21 o 22 mesos, li vaig donar Flors de Bach, i li van anar molt i molt bé. Eren per un tema de gelos amb els seu germà, però van funcionar.
Espero haver-te pogut ajudar una miqueta. :globus:
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
falsetana
Entrades: 5
Membre des de: dj. març 10, 2011 10:25 pm

EntradaAutor: falsetana » dv. abr. 22, 2011 9:48 am

Hola,

Uns dies abans de nèixer la Violeta, la meva terapeuta ens va indicar una combinació de 2 flors de Bach que li podrien anar bé al bebé per temes d'inseguretat i de confiança en aquest nou medi, fora de la panxa de la mare. Des de les primeres setmanes li vam posar les flors de bach a l'aigua del bany. I ens va anar prou bé.

És cert, que no les prenia via oral, però ho comento pel fet que ho vam fer des de ben petitona.
katt
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1763
Membre des de: dg. des. 28, 2008 5:45 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: katt » dv. abr. 22, 2011 12:16 pm

El meu fill té 15 mesos i mig, i avui és el segon dia que dorm durant tota la nit sense despertar.se més de 2 vegades, fa dues setmanes que li donem Flors de Bach. Aixi que pot ser per les flors, o per que li tocava, però DORM .. i nosaltres també. Estàvem ja al límit del cansanci, pensa que no dormia ni 3 hores seguides ....
maredelna
Entrades: 37
Membre des de: dc. des. 23, 2009 9:42 pm

EntradaAutor: maredelna » dv. abr. 22, 2011 7:28 pm

Gracies noies!!!

M'heu ajudat molt! Ara ja vaig més tranquil·la donant-li Flors de Bach.
I per cert, varem començar a donar-li abans d'ahir, i fa DUES NITS QUE DORM!!! No sé si té relació... però quina casualitat,oi?

Aiii, la vida es veu d'una altra manera si descanses a la nit!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Petons!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::