SOS, no vol xumet!

Més qüestions.
CASA
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 2:08 pm
Ubicació: Barcelona

SOS, no vol xumet!

EntradaAutor: CASA » dv. abr. 22, 2011 2:36 pm

Hola!

El meu bb, de un mes odia la pipa. No és que insistim massa ni que ho volguem forçar però estic amoinada pq d'aqui a un mes m'haure de reincorporar a la feina 2 dies a la setana (8 h), sense comentaris, i penso que li serà un consol si no té teta.
Ara fem lm a demanda i, tinc previst, per aquells 2 dies deixar-li bibis de llet meva.
El problema és que encara que no tingui gana, si té algun malestar, vol teta i res més....estic angoixada.
Com ho fara pobreta? com a mínim la pipa seria un consol....
Imatge
Imatge
marilluna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

Re: SOS, no vol xumet!

EntradaAutor: marilluna » dv. abr. 22, 2011 4:15 pm

això també em va passsar a mi i m'aominava i res, ara té 12 mesos i no l'ha volgut mai.. i no els hi passa res, no et capfiquis no tots els nens/es volen xumet de goma, el que volen és l'autèntic i aquest sol el tens tu.... jo no lo donaria més voltes
Imatge
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm

EntradaAutor: MIRJAN » dv. abr. 22, 2011 5:30 pm

La meva petita tampoc el va voler fins que va tenir més d'un mes. De totes maneres si no en vol no t'amoïnis! t'estalviaras el trangol de quan li has de treure que costa molt! cap als dos anys els hi has de treure i no vegis el que costa, qeu si donar-los als Reis, als peixets del rius, etc... i llavors si que ho passen fatal! i els pares també. Així que si no en vol, en part millor. Pensa que si no ho coneix tampoc ho trobarà a faltar i ja el consolareu d'una altra manera. Jo, tant de bò no l'hagués volgut mai!
Imatge

Imatge
Violeta
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am

EntradaAutor: Violeta » dv. abr. 22, 2011 6:53 pm

Casa, jo esperaria un temps i ho tornaria a provar, al Jan al principi no n'hi vam donar perquè no interferís en la lactància, i fardàvem que el Jan no depenia del xumet...fins que va trobar el dit!!!! ara no hi ha qui li tregui el dit!!! i als dos anys no li podrem donar el dit als reis... :-D
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
UXIA
Entrades: 2040
Membre des de: dg. ago. 26, 2007 2:07 pm

EntradaAutor: UXIA » dv. abr. 22, 2011 8:07 pm

la meva filla mai ha volgut xumet, li feia arcades!! lo dolent és que feia i fa la pipa...però amb dos anys i mig que té només es posa el dit a la boca per dormir....podria ser pitjor, la veritat...
Imatge
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » ds. abr. 23, 2011 8:51 am

Al meu nen tampoc li agradat mai el xumet, ara té 8 messos i 4 dents i res de res. En canvi la meva nena era molt dependent i quan va fer 2 anys li vam treure. No t'amoïnis gens, hi ha nens que mai volen xumet i d'altres que tampoc volen ni el bibi!!! Cada nen és un món!!! :cnena: :cnen:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Tara
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

EntradaAutor: Tara » ds. abr. 23, 2011 12:54 pm

Tranquil·la,jo no em preocuparia.Els meus bitxos no porten xumet;el gran ( 3 anys ) fa pipa per dormir i quan plora,i el petit (15 mesos ) ni xumet ni dit.
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

EntradaAutor: LídiaG » ds. abr. 23, 2011 3:15 pm

La meva tampoc mai ha volgut xumet. Quan tornis a la feina el teu bb sabrà trobar, amb lespersones que el cuidin, maneres de consolar-se, distreure's, dormir, jugar, descobrit... Maneres diferents de quan és amb tu. Jo també patia quan vaig tornar a la feina, per sortmolt més tard del que et toca a tu, però vaig comprovar que la teta la vol quan és amb mi i amb altres persones vol altres coses... No se si m'explico... Vol que l'avi la gronxi per adormir-se, però amb mi no vol gronxar-se, vol pit. És un exemple de com els nostres fills per petits que siguin, saben buscar i troben diferents recursos. Tu no deixisel pit i dóna-li sempre que puguis, si eestà bé amb tu sabrà trobar maneres d'estar bé quan no hi ets. Confia-hi! :ok:

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::