Dubtes Bambino world

Més qüestions.
xaia
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dc. juny 02, 2010 9:28 pm

Dubtes Bambino world

EntradaAutor: xaia » ds. abr. 23, 2011 1:34 pm

Hola maques,

M'estic mirant aquesta cuna de bambino world http://www.bambinoworld.eu/es/cunita-con-abertura-lateral-90x40-cm-nuevo-d.html, però tinc dubtes. Alguna de vosaltres la té i m'ho pot resoldre?

- A la pàgina posa que l'alçada va de 17 a 46 cm, però no sé si els 46 inclouen la mida del matalàs. És que el meu llit, amb matalàs inclòs fa 51cm.
- Porta alguna cosa per unir la cuna i el llit? Algú ho ha fet unint amb un llit d'arcó?
- L'enllaç de 15cm queda sense matalàs? O com va?
- Fins quants mesos creieu que es pot fer servir?

Gràcies!
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: Dubtes Bambino world

EntradaAutor: lupitafriend » ds. abr. 23, 2011 5:12 pm

ostres! ara no tonvc l'enllaç de post a ma pero si mires en el post de collit crec q en parlaven d'aqt bressol!

nosaltres tenim una de l'ikea a la q li hem tret la barana!

ja l'he trobat: viewtopic.php?f=17&t=17160
Imatge

Imatge

Imatge
Sesita
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Sesita » ds. abr. 23, 2011 9:26 pm

Ei jo el tinc!

La pega és que no té res per unir els dos llits, però com em queda encaixat amb l'armari, perfecte. :ok:

La extensió dels 15cm és amb matalàs. Perque m'entenguis, és un matalàs preformat que el pots possar tant amb la mida de 40 com amb la de 55.
Tot i així, el matalàs no em va agradar gens, era masa dur i vaig haber de fer-me un a mida, però clar, ja el vaig agafar de 55cm i em va costar uns 60€... encara sort que vaig comprar el bressolet per ebay i em va costar uns 70€ ...

El nostre petit té 7 mesos i encara la utilitzem, és força gran.

Si tens més dubtes...
Imatge
Imatge
xaia

EntradaAutor: xaia » ds. abr. 23, 2011 10:03 pm

lupitafriend ha escrit:ostres! ara no tonvc l'enllaç de post a ma pero si mires en el post de collit crec q en parlaven d'aqt bressol!

nosaltres tenim una de l'ikea a la q li hem tret la barana!

ja l'he trobat: viewtopic.php?f=17&t=17160

L'opció de l'ikea ja ho he estat mirant, ja, però és massa ampla i al costat tinc un armari i llavors només em quedarien 10cm per acceder-hi. I mira que surt bé de preu i l'alçada em va perfecta, però no pot ser.

El foro ja l'havia vist però no em queden clares les coses que preguntava.
xaia

EntradaAutor: xaia » ds. abr. 23, 2011 10:07 pm

Sesita ha escrit:Ei jo el tinc!

La pega és que no té res per unir els dos llits, però com em queda encaixat amb l'armari, perfecte. :ok:

La extensió dels 15cm és amb matalàs. Perque m'entenguis, és un matalàs preformat que el pots possar tant amb la mida de 40 com amb la de 55.
Tot i així, el matalàs no em va agradar gens, era masa dur i vaig haber de fer-me un a mida, però clar, ja el vaig agafar de 55cm i em va costar uns 60€... encara sort que vaig comprar el bressolet per ebay i em va costar uns 70€ ...

El nostre petit té 7 mesos i encara la utilitzem, és força gran.

Si tens més dubtes...

Sesita, m'has ajudat molt amb el tema de la extensió, almenys m'he fet una idea...
Si que tinc més dubtes, (ja que t'ofereixes, abussarem)... la 1a pregunta que feia: ho de l'alçada màxima de 46 saps si és amb matalàs o sense?

Gràcies guapa!
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dl. abr. 25, 2011 10:51 pm

Jo tinc aquest llitet i sí que venia amb un ganxo per fixar-lo al nostre llit; si no, mal invent seria!.
El matalàs, com t'han dit, té com un plec i pots posar-lo desplegat, que fa tota l'amplada, o doblegat, amb el llitet sense l'extensió; en aquest cas, la part doblegada, més estreta, s'enfila en angle recte i fa com de protector lateral.
Jo l'he tingut sempre així pq l'habitació és petita i no m'hi cap amb l'extensió. tot i amb això, el meu nano té ara 1 any i 8 mesos i encara hi dorm algunes estones, sobretot si es despreta de matinada, que el vaig a buscar a la seva habitació i me'l porto amb mi, i quan s'ha tornat a adormir el deixo al sidecar.
Sobre això de que és molt dur, em vaig estar informant, i és de fibra de coco, un dels materials més recomanats per a matalassos per a bebés, precisament.
I sobre l'alçada, no sé què és el que compta quan indica aquests centímetres. En el meu cas, els somiers queden fixats a la mateixa alçada sense problemes, però com que el matalàs del sidecar és més prim que el nostre, queda com una mica de graó; és a dir que no podria fer venir cap a mi la criatura rodolant fent la croqueta; però a mi em va bé així: li fa com de baraneta i la diferència (deuen ser uns 3 dits) no és tan gran com pq resulti incòmode.

Espero haver-te ajudat. Jo te'l recomano al 100%: és la millor adquisició de totes les que vaig fer quan esperava en Martí.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Sesita
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Sesita » dj. abr. 28, 2011 12:14 pm

Perdona Xaia! No debia rebre l'avís i no vaig tornar a mirar el post...

Castanyeta, tu també m'el vas recomanar a mí ;)) El que em vaig trobar és que a mí no hem venía cap peça per unir els dos llits... ho vaig mirar i remirar i no hem sobrava cap peça!! Fins i tot pensava que l'havien tret del mercat pq han estat un temps que no la veníen, i vaig creure que sería per això... (quina película hem vaig fer! neu:-) )

En quant a lo del matalàs de fibra que coco, no sé si és millor aquest pels nadons, jo sé que el nen no s'hi volia estar i va ser canviar-li el matalàs i ja aguantaba més.

Referent a l'alçada, la mida és sense matalàs, al menys al meu amb les rodes posades.

Una abraçada!
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::