Quin és el millor kid de seguretat??

Més qüestions.
Beatriz
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
Ubicació: Vila-seca (Tarragona)

Quin és el millor kid de seguretat??

EntradaAutor: Beatriz » dg. abr. 24, 2011 8:06 pm

Hola noies!!

EL Biel ja ha fet 10 mesos i comença a obrir i tancar calaixos i armaris, per no parlar de la curiositat pels endolls...
Vull comprar un Kid d'aquests de seguretat...

Quin em recomaneu?? Vam mirar el de l'imaginarium i Beaba... però no m'acabo de decidir...

Em podeu ajudar??
yana.0
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

Re: Quin és el millor kid de seguretat??

EntradaAutor: yana.0 » dg. abr. 24, 2011 8:42 pm

Hola Beatriz,

Nosaltres ho vam comprar al lidl i la veritat es que ens ha anat molt bé i no és tant car com els que has mirat. Això si, no en tenen sempre, has d'esperar a que tinguin l'oferta :ufs:

Jo més que un kit potser compraria les coses per separat, ja que a vegades hi venen coses que no necessites i d'altres que necessites molt en venen poques, en el nostre cas només hem fet servir tapes per als endolls i moltíiiiiiisimes tanques per a armaris, en canvi no hem necessitat cap seguretat per a portes ni per a cantoneres.
Imatge
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dg. abr. 24, 2011 11:46 pm

Nosaltres vam comprar a Ikea els protectors d'endolls, cantoneres i també per calaixos i portes.
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

EntradaAutor: ña » dl. abr. 25, 2011 9:05 am

Doncs nosaltres vem comprar pels endolls a l'Alcampo, pero poc a poc els hem anat treient perque no ha tocat mai res. De fet, els armaris on hi han les coses de neteja, els obre i li hem explicat que allo no ha d'obrir-ho, i de fet continuu tenint el liquid del WC al costat del lavabo i mai no ha fet cap intent de tocar, el dia que li cridi l'atencio, el treure, com que de moment no arriba a obrir les portes.......... doncs tanquem totes excepte la seva habitacio i el menjador i que campi per on vulgui!!!
ImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::