natació per nadons al barri de Sants
natació per nadons al barri de Sants
Sabeu a quines picines de Sants fan natació per nadons? Al Club Esportiu Mediterrani en fan però m'interessa si en fan a alguna altra picina. Si hi ha ´algú del barri i ho sap, ho agrairé.
Gràcies!
Gràcies!
Re: natació per nadons al barri de Sants
Acabo de trucar a l'esportiu Mediterrani i des del gener s'ha de ser soci per fer els cursets de natació.
no m'interessa, i necessito trobar un lloc per començar al maig.
Aviam si algú sap d'algun lloc i si no és a Sants que sigui a prop i ben comunicat per anar-hi amb transport públic!
Gràcies
no m'interessa, i necessito trobar un lloc per començar al maig.
Aviam si algú sap d'algun lloc i si no és a Sants que sigui a prop i ben comunicat per anar-hi amb transport públic!
Gràcies
Ja és a Les Corts, però depèn de per on et moguis potser et va bé. És a l'Europolis Les Corts, allà en fan i estan molt bé. I no has de ser soci!
Gràcies Muncat, ho sabia perquè fa temps hi anava al gimnàs però amb moto, caminant em queda un pèl lluny, i no tinc convinació per anar amb transport públic. La meva cosina hi anava caminant i vivia a la mateixa escala que jo, però a mi em fa una mica de mandra. Aquesta tarda preguntaré al poliesportiu de l'Espanya Industrial.
Gràcies!
Gràcies!
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
MIrjan, nosaltres fa un mes que ens hem desapuntat de l'espanya industrial. Al principi estava força bé, però al final ho trobàvem molt monòton, amb activitats no massa divertides i no sempre pensades per a l'edat dels nadons en qüestió. Sense anar més lluny, la meva filla, amb els dos anys acabats de fer, va tenir una senyora caiguda perquè una de les activitats era sortir corrents de la piscina a enganxar unes lletres a un matalàs que estava recolzat a la paret. I, és clar..., les criatures anaven descalces...
I això que el meu company ja va alertar del risc de l'activitat (ell era a l'aigua), però fins que no hi va haver una bona pantoflada, doncs ni cas... A més, en alguna ocasió "forçaven" al nadó a fer alguna cosa, encara que no li agradés (per exemple, anar amb els xurros d'una determinada manera, amb la bombolleta, etc.) I, si com a mare o pare, et negaves a fer alguna cosa que fes plorar la criatura, et miraven per sobre de l'espatlla com dient... "Mira, un/a que consenteix la criatura..."
A veure, en general estava bé, però hi havia molts detallets que no ens feien el pes. I, entre això, i que havíem de sortir pitant de la feina, per anar a recollir la nena a l'escoleta, anar corrents fins al polisportiu i, tot plegat, per, total, 25-30 minuts d'activitats a l'aigua... doncs... vam considerar que no valia la pena. Que, sent socis, ja hi podem anar pel nostre compte els caps de setmana, estar-nos l'estona que ens vingui de gust i sense pagar ni un cèntim més de la quota base que ja paguem de per sí.
I això que el meu company ja va alertar del risc de l'activitat (ell era a l'aigua), però fins que no hi va haver una bona pantoflada, doncs ni cas... A més, en alguna ocasió "forçaven" al nadó a fer alguna cosa, encara que no li agradés (per exemple, anar amb els xurros d'una determinada manera, amb la bombolleta, etc.) I, si com a mare o pare, et negaves a fer alguna cosa que fes plorar la criatura, et miraven per sobre de l'espatlla com dient... "Mira, un/a que consenteix la criatura..." A veure, en general estava bé, però hi havia molts detallets que no ens feien el pes. I, entre això, i que havíem de sortir pitant de la feina, per anar a recollir la nena a l'escoleta, anar corrents fins al polisportiu i, tot plegat, per, total, 25-30 minuts d'activitats a l'aigua... doncs... vam considerar que no valia la pena. Que, sent socis, ja hi podem anar pel nostre compte els caps de setmana, estar-nos l'estona que ens vingui de gust i sense pagar ni un cèntim més de la quota base que ja paguem de per sí.
El poliesportiu de la plaça de la Farga, que és de la mateixa casa que el de l'Espany Industrial també en fan, però crec recordar que eren un pèl cars. Si vas a preguntar ja ens informaràs!!
ostres Tombarella, m'he quedat de pedra!!! aquesta tarda anirem a veure. A les 17 anem a les portes obertes de l'escola bressol Pau, la de l'Espanya INdustrial i al sortir ens acostarem. De totes maneres saps si als nadons de menys 1 any també van tant a sac??
Al de la Farga només fan a partir de 2 anys
Gracies per la info
Al de la Farga només fan a partir de 2 anys
Gracies per la info
Ai!!! necessito més picines!!! que no quedin massa lluny o que hi hagi bona convinació!!!! vinga please! propostes!!!!!!
Mirjan, l'escola Joan Pelegrí tenen piscina pròpia, però el que no sé és si la gent del barri la pot aprofitar.
Jo, a part de les que hem dit no en conec cap més...
Jo, a part de les que hem dit no en conec cap més...
Nurdeu, si aquest matí just he buscat la web però no he vist res. No he trucat. Em fa gràcia perquè jo quan tenia 2-3 anys anava a una Llar d'Infants que hi havia a la carretera de Sants i anavem a aquesta picina. El més fort és que ho recordo, i recordo perfectament com ens feien llençar a l'aigua i ens vigilaven amb aquells pals llargs amb forma de triangle al final!! Hi trucaré aviam que em diuen. Merci
Jo hi he d'anar el dia 2 de maig per saber si el Nil ha entrat definitivament al Pelegrí, si no ho has pogut fer abans ja ho faré jo. I si tens informació avisa, jajajaja
ok, us dic algo. Ara marxo que anem a les portes obertes de la llar d'infans Pau, la del parc de l'eSpanya industrial! aviam que tal...
Nosaltres anem a la Fum d'Estampa a Collblanch. Jo n'estic molt contenta i m'agrada molt les activitats que fem. El monitor respecta molt el ritme del nen. L'unic problema que hi veig és que la piscina sempre està una mica freda i a vegades costa una mica posar-hi.
- tombarella

Ja ens diràs què us ha semblat! Amb el grup dels més petitons, em feia la sensació que sí que era més dolça i tranquil·la, la sessió. I, a veure, abans m'ha quedat un missatge destroyer total, però també fan coses divertides, eh? De fet, a la nostra patufeta, li encantava! Però perquè ella és una mena de peixet, i tant son pare com jo passàvem molt de forçar-la en res, si vèiem que no li venia de gust. I ho ha gaudit molt!! Però ara, de cara al bon temps, preferim la piscina a l'aire lliure de cals meus pares. I, si no fa bo, doncs la del poliesportiu, però pel nostre compte. 
- Kalanxoe
- :: puça

- Entrades: 35
- Membre des de: dv. ago. 28, 2009 1:28 pm
- Ubicació: Sants, Barcelona
- Contacta:
Hola Mirjan!
Jo et puc parlar de l'Espanya Industrial: ja la deus haver anat a veure, oi?
Hi vaig portar al meu fill dels 6 als 9 mesos i sincerament, no li agradava massa, sobretot el xurro i no poder estar enganxat a mi, per això de vegades no seguíem el que deia el monitor (i mai ens van dir res per això).
Ara ens hi hem tornat a a puntar i tot va de perles. A mi m'agrada, i és una mitja hora que passa volant però que també penso que és suficient per als petits.
I la Pau què tal? Si vols saber alguna cosa d'allà, ja ho saps. Nosaltres n'estem molt contents.
Jo et puc parlar de l'Espanya Industrial: ja la deus haver anat a veure, oi?
Hi vaig portar al meu fill dels 6 als 9 mesos i sincerament, no li agradava massa, sobretot el xurro i no poder estar enganxat a mi, per això de vegades no seguíem el que deia el monitor (i mai ens van dir res per això).
Ara ens hi hem tornat a a puntar i tot va de perles. A mi m'agrada, i és una mitja hora que passa volant però que també penso que és suficient per als petits.
I la Pau què tal? Si vols saber alguna cosa d'allà, ja ho saps. Nosaltres n'estem molt contents.
noies, al final ahir quan vam acabar la visita de la llar d'infants Pau, es va posar a ploure i vam haver de marxar corrents, anavem amb les nenes (la meva i la meva nebodeta). Em vaig oblidar totalment llavors de la picina.
Per cert la llar super maca, però serà molt difícil, només hi ha 14 places pels nens d'any (p1). Avui anem a veure la de la plaça de la Farga i demà una altra que han fet al carrer olzinelles.
No se si tindré temps de passar per l'Espanya industrial avui, ho vull intentar! és que a les 19h tinc classe també. Us ho explico!
Evawin, gràcies, també és una opció anar a Collblanc.
Nurdeu, si pots dilluns pregunta-ho al Joan Pelegrí ok? no crec que m'hi pugui passar...
Per cert la llar super maca, però serà molt difícil, només hi ha 14 places pels nens d'any (p1). Avui anem a veure la de la plaça de la Farga i demà una altra que han fet al carrer olzinelles.
No se si tindré temps de passar per l'Espanya industrial avui, ho vull intentar! és que a les 19h tinc classe també. Us ho explico!
Evawin, gràcies, també és una opció anar a Collblanc.
Nurdeu, si pots dilluns pregunta-ho al Joan Pelegrí ok? no crec que m'hi pugui passar...
Ok, dilluns ho pregunto!!
Jo vaig visitar totes les llars fa 2 anys i són genials!! La d'Olzinelles si que no la vaig veure que és nova d'aquest any!!
Veig que som unes quantes del barri, si voleu podem fer una trobada un dia!!
Jo vaig visitar totes les llars fa 2 anys i són genials!! La d'Olzinelles si que no la vaig veure que és nova d'aquest any!!
Veig que som unes quantes del barri, si voleu podem fer una trobada un dia!!
Ja podria ser, jejejeje.
A veure si entra algú més i si s'anima obro un post per intentar trobar un dia!! I sinó quedem nosaltres!!
A veure si entra algú més i si s'anima obro un post per intentar trobar un dia!! I sinó quedem nosaltres!!
- tombarella

Jo també m'hi animaria! Sempre va bé, conèixer sansenques!
Per cert, la meva patufeta va a la Guinbó, a la del carrer Olzinelles i n'estem encantats. L'any passat compartien espai amb La Pau, i també només us en puc dir meravelles.
De la de la Farga també me n'han parlat molt bé. 
Per cert, la meva patufeta va a la Guinbó, a la del carrer Olzinelles i n'estem encantats. L'any passat compartien espai amb La Pau, i també només us en puc dir meravelles.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |