A l'escola només nèixer - en nom de la conciliació
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Re: A l'escola només nèixer - en nom de la conciliació
Mare santa!!!! Estan sonats!!! En comptes de voler anar endavant en els drets de la mare i de l'infant encara anirem més enrere! La veritat és que no sé en què pensen quan fan aquest tipus de declaracions. Patètic, realment patètic.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Es de ser inútiles... mare meva, per apropar-nos a xifres més europees ens volen allunyar dels seus drets encara més...
Aquest home no sé si té o no fills, però no tinc cap mena de dubte que ell no els va cuidar de nadons, ja que sinó tindria molt i molt clar què necessita un nadó.
Fins ara em queixava que dins de cap programa polític entrava el millorar la conciliació familiar laboral, però ara resulta que sí que entrarà empitjorar-la encara més.
De veritat que ens estem tornant bojos...
Aquest home no sé si té o no fills, però no tinc cap mena de dubte que ell no els va cuidar de nadons, ja que sinó tindria molt i molt clar què necessita un nadó.
Fins ara em queixava que dins de cap programa polític entrava el millorar la conciliació familiar laboral, però ara resulta que sí que entrarà empitjorar-la encara més.
De veritat que ens estem tornant bojos...
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Aquest home s'ha begut l'enteniment... Vull pensar que es refereix a garantir l'accés universal a una plaça d'escola bressol pública però que l'escolarització dels 0 als 3 anys no és obligatoria, sinó, és de jutjat de guàrdia... 
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
la veritat es que força desencertat, m'agradaria saber pero què va dir en realitat (no oblidem q llegim la vanguardia!).
m'agradaria pensar q es refereix a ampliar les places d'escola bressol publiques q quan no tens altre remei q anar a treballar i no tens qui es faci cura del petit fan molta falta!
(ens hem creuat els missatges elidé! volia dir el mateix q tu!
)
pero ben be q s'ha "oblidat" del tema ampliar la baixa de maternitat i paternitat, les ajudes economiques, p.e. els 2500e poden anar molt be per agafar-te uns mesos d'excedència...., activitats per a infants gratuites....
ara, q tampoc arribo al nivelazo dels comentaris de sota l'article de pensar q el q volen es portar als nens a l'escola per adoctrinar-los!!! jajajajaja! fan molta pena alguns!
m'agradaria pensar q es refereix a ampliar les places d'escola bressol publiques q quan no tens altre remei q anar a treballar i no tens qui es faci cura del petit fan molta falta!
(ens hem creuat els missatges elidé! volia dir el mateix q tu!
pero ben be q s'ha "oblidat" del tema ampliar la baixa de maternitat i paternitat, les ajudes economiques, p.e. els 2500e poden anar molt be per agafar-te uns mesos d'excedència...., activitats per a infants gratuites....
ara, q tampoc arribo al nivelazo dels comentaris de sota l'article de pensar q el q volen es portar als nens a l'escola per adoctrinar-los!!! jajajajaja! fan molta pena alguns!
No m'ho puc creure!!!
Però potser s'hauria de conèixer totes les declaracions per a fer bons arguments.
Igualment espero que una cosa així no arribi a fer-se efectiva i d'una vegada per totes entenguin que la millor "guarderia" que poden tenir els nens és CASA SEVA!!! Amb els seus pares! I es prenguin veritables mesures conciliadores.
En comptes de destinar els diners dels contribuents a fer més llars d'infants (passades de ràtio vergonyosament!) els destinin a donar una baixa per maternitat/paternitat digne!!!
Però potser s'hauria de conèixer totes les declaracions per a fer bons arguments.
Igualment espero que una cosa així no arribi a fer-se efectiva i d'una vegada per totes entenguin que la millor "guarderia" que poden tenir els nens és CASA SEVA!!! Amb els seus pares! I es prenguin veritables mesures conciliadores.
En comptes de destinar els diners dels contribuents a fer més llars d'infants (passades de ràtio vergonyosament!) els destinin a donar una baixa per maternitat/paternitat digne!!!
Jo tampoc m'ho puc creure.
La clau en l'etapa 0-3 és si volem GUARDAR fills o EDUCAR_LOS. Parla d'escolaritzar...i així no es mulla és guardar en una escola i punt.
Jo crec que seria un pas enrere per la satisfacció de les famílies i el que importa de debó.
No oblidem que els països més rics són els que tenen més serveis socials per als infants, mares, nens i dependents...aquí estem a anys llum!
La clau en l'etapa 0-3 és si volem GUARDAR fills o EDUCAR_LOS. Parla d'escolaritzar...i així no es mulla és guardar en una escola i punt.
Jo crec que seria un pas enrere per la satisfacció de les famílies i el que importa de debó.
No oblidem que els països més rics són els que tenen més serveis socials per als infants, mares, nens i dependents...aquí estem a anys llum!
pffffffffff així ens va en aquest país..... em dona molta tristor aquests plantejaments, "no hace falta decir nada más".

Veure per creure...
I aquest tio és ministre!!!
que fort!!!
I aquest tio és ministre!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |