Del cuco a la cadireta
Del cuco a la cadireta
Imagino que aquest tema ja està obert, però no el trobo.
La pregunta és: Quants mesos tenien els vostres peques quan veu fer el canvi del cuco o maxi-cosi a la cadireta?
La meva té 5 mesos (però corretgits són 3 -va ser prematura-) i encara no la veig preparada per anar al cotxet.
La pregunta és: Quants mesos tenien els vostres peques quan veu fer el canvi del cuco o maxi-cosi a la cadireta?
La meva té 5 mesos (però corretgits són 3 -va ser prematura-) i encara no la veig preparada per anar al cotxet.
Re: Del cuco a la cadireta
El meu no anava amb cuco, anava en un prima (que queda més aixecat i ja veia forces coses) el vam canviar quan ja no hi cavia. No recordo quan tenia. Però en el nostre cotxet, la cadireta té la posició de mirar cap a nosaltres, i clar, no feia tanta cosa com portar-lo cap enfora.
Perquè, que no hi va bé al cuco?
Perquè, que no hi va bé al cuco?
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
El meu va anar al cuco completament estirat fins als 7 mesos i de conya!! ara pel segon repetire, penso que es la millor posicio per la seva esquena i per aixo vam allargar-ho tant com vam poder 

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Jo porto al Max encara a la PRIMA, però just avui li he preguntat si el podia canvair a la cadireta, i m'ha dit que si. En Max te 4 mesos però està enormeeeeeeee, quasi 8 kilos. El pediatre m'ha dit que el puc canviar sense cap problema, que amb la posició d'estirat ja anirà bé!!
Jo vaig apurar al màxim el cuco, perquè penso que és com millor estan els petits i perquè era hivern, així que també anava més abrigat... En total fins al 4 o 5 mesos, però al final anava més amb el maxi-cosi perquè al cuco s'avorria... A la cadireta "de nen gran", com jo li dic, hi va anar als 5 mesos i mig aproximadament, mirant cap als pares, i alternava entre sentat i una mica reclinat, perquè anès agafant força a l'esquena... al nen li encanta perquè veu més coses i ara que té set mesos ja l'he posat mirant endavant i només vol anar dret, a no ser que tingui son...
Nosaltres vam passar la nena del cuco a la cadireta als 5 mesos. Ens hagués agradat allargar-ho una mica més, però ella odiava el cuco des que va nèixer, si passejavem 1 hora s'estava 45 minuts plorant perquè no veia res. Als 5 mesos la vam passar a la cadireta però estirada del tot, així per la seva esquena no hi havia diferència, però com podia veure moltes més coses... com van millorar els passejos!!!
Poc a poc vam anar incorporant el respatller de la cadireta, però no va anar totalment asseguda fins gairebé els 7 mesos.
Poc a poc vam anar incorporant el respatller de la cadireta, però no va anar totalment asseguda fins gairebé els 7 mesos.
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Hola Anny, com va tot?
Les nostres tb van ser prematures, les vam passar al Cossatto, és a dir, a cadireta i mirant cap a endavant (encara que les de bessons són algo més estretes, eh) quan tenien diria uns 8.5 mesos, 5 d'edat corregida. Devien pesar 5 kilets, al principi ens preocupava no veure-les, però en realitat, era ficar-les al cotxet i es quedaven sobades, o sigui que sense problemes, jeje.
Petons!
Les nostres tb van ser prematures, les vam passar al Cossatto, és a dir, a cadireta i mirant cap a endavant (encara que les de bessons són algo més estretes, eh) quan tenien diria uns 8.5 mesos, 5 d'edat corregida. Devien pesar 5 kilets, al principi ens preocupava no veure-les, però en realitat, era ficar-les al cotxet i es quedaven sobades, o sigui que sense problemes, jeje.
Petons!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Nosaltres el vam canviar quan ja no cabia be, crec que estan millor al maxi cosi.
mira jo estic super a favore del cuco pel tema de l'esquena i del lloc, que el bebé es pot gira sobre si mateix si li fa mal a l'esquena la mateixa pose, etc. La Júlia va estar al cuco fins a finals d'agost que és quan vem tornar de vacances i llavors ja tenia 6 mesos tirant als 7 mesos i la vem treure perquè ja podia caure. Però fins llavors aprofitava el cuco per també posar-la asseguda posant-li una manteta al darrera, etc. Jo crec que tot el temps que pugin estar al cuco molt millor. De fet després el maxi cosi no ho va soportar mai, va durar dos mesos i sovint plorant fins que la vem passar ràpidament a la cadireta que pots tumbar si cal o deixar-la asseguda. La cadireta sempre li ha agradat però sobretot quan la vaig girar i va estar de cara al carrer.
Així que el meu consell és que si veus que encara aguanta al cuco, l'aguantis al cuco, així estaràs tranquil·la de que si marxeu tot el dia algun lloc o a dinar por ahi estarà cómode per dormir
espero haver-te ajuda't
Així que el meu consell és que si veus que encara aguanta al cuco, l'aguantis al cuco, així estaràs tranquil·la de que si marxeu tot el dia algun lloc o a dinar por ahi estarà cómode per dormir
espero haver-te ajuda't
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

A la primera amb omifin!!!