Escola Bressol Sants
Escola Bressol Sants
Hola,
De cara a aquest setembre vull apuntar al meu fill a una escola bressol de sants però no sé ben bé com funciona i necessitaria una mica de consell.
Per una banda, estic mirant la pau i el fil, les dues tenen molt bona pinta però a nivell de places no sé com fer-ho per no quedar.me sense ... sé que no tindrieu la resposta però alhora de fer la pre-incscripció , algún consell? Teniu referències d'aquestes escoles o d'algun altre de sants?
No sé... qualsevol informació, orientació m'aniria bé. Moltes gràcies
De cara a aquest setembre vull apuntar al meu fill a una escola bressol de sants però no sé ben bé com funciona i necessitaria una mica de consell.
Per una banda, estic mirant la pau i el fil, les dues tenen molt bona pinta però a nivell de places no sé com fer-ho per no quedar.me sense ... sé que no tindrieu la resposta però alhora de fer la pre-incscripció , algún consell? Teniu referències d'aquestes escoles o d'algun altre de sants?
No sé... qualsevol informació, orientació m'aniria bé. Moltes gràcies
Re: Escola Bressol Sants
psicologa! unes quantes sansenques hem quedat aquest divendres. Hi ha un post obert. Si pots venir parlarem d'aquest tipus de cosetes. Jo estic igual que tu! i hi ha alguna altra mare que ja porta el seu fill a escola bressol del barri.
Per cert, el post de la trobada el trobaras a Forum General- Trobades - Trobada santsenca
Ei, jo porto la meva filla al Fil i l'any vinent anirà el meu fill!!!
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=71&t=16927&p=908603#p908603
Venc Mei Tai Chinado! viewtopic.php?f=58&t=23295
Hola Ellen! ens coneixem dels "junyeros" i del FB!! no sabia que també eres de Sants!
La meva filla va a la Pau i estem molt contents. Tenen bons professionals i unes magnífiques instal·lacions, el més difícil és entrar per la gran demanda que tenen.
Nosaltres vam visitar la Pau la setmana passada i és molt i molt xula! les instal·lacions son impressionant, però és això, que hi ha poquetes places per la gran demanda que tindrà. Vaja, la fama la te de demandada!
MIRJAN ha escrit:Hola Ellen! ens coneixem dels "junyeros" i del FB!! no sabia que també eres de Sants!
De fet sóc Eixample, però tocant a Sants, per això vaig tenir plaça l'any passat al Fil!! I la plaça on heu quedat divendres em queda bastant lluny
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=71&t=16927&p=908603#p908603
Venc Mei Tai Chinado! viewtopic.php?f=58&t=23295
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |