Anem a la platja?

Més qüestions.
wini
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 10:54 am

Anem a la platja?

EntradaAutor: wini » dc. maig 11, 2011 9:26 pm

Hola marones,

Aquests dies que comença el bon temps de debò m'he plantejat el tema d'anar a la platja amb la nena. Com que la meva filla ha nascut a la tardor no m'ho havia plantejat fins ara.

El fet és que tinc molts dubtes!! No sé què endur-me però després hi penso i aniré super carregada!! I en principi tinc la platja apropet i hi aniria caminant.

A part de lo esencial: tovallola, cremeta,... suposo que un para-sol també, us heu endut algun tipus de piscineta, tenda-niu, etc... per posar-hi el vostre fill/a? és pràctic? O us heu banyat directament amb ell/a a l'aigua del mar? La meva filla tindrà uns 8 mesets al juny.

Moltes gràcies!!
Laetitia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

Re: Anem a la platja?

EntradaAutor: Laetitia » dj. maig 12, 2011 8:00 am

jo vaig començar a anar-hi aquest diumenge! vaig anar super carregada per res perquè després només volia que juguessim amb les onades i no va tocar ni les joguines per la sorra, ni el parasol ni res.

Jo l'any passat ja l'havia dut amb 5 mesos a la platja de bon matí quan el sol no és fort. com a parasol utilitzo un de l'imaginarium que es plega i va dins una bosseta amb nanses que enganxo al cotxet.

Jo ara per ara que fa encara una miqueta de fred la deixo en body y juguem amb les onades pero sense ficar-nos realment s dins de l'aigua però clar queda totalment xopa igualment, així que la fico sota la dutxa de la platja i ja li poso roba de recanvi.

només he utilitzat crema solar de 50 de farmacia + tovallola per assecar-la després de la ditxa i treure-li bé la sorra sobre tot zona bolquer + roba de recanvi + bolquer + aigua per beure + gorrito + alguna joguina tipus pala, cubell però no ho ha utilitzat. I en el teu cas portaria un parasol d'aquells practics que es guarden després en bosseta
ImatgeImatge
wini

EntradaAutor: wini » dj. maig 12, 2011 8:49 am

Uau Laetitia!!

Moltíssimes gràcies!! Prenc nota!
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

EntradaAutor: MARUXA » dj. maig 12, 2011 9:29 am

Hola Wini,

El nostre nen va néixer a finals de Setembre i a l´estiu varem anar a la platja sense inconvenient :ok:

Anàvem a la tarda cap a les 5.30h i portàvem pel nen:

Un parasol mida "familiar", ja m´entens.
Una piscineta imflable petitona que emplenàvem amb aigua dolça
Crema solar de 50
2 tovalloles, una per posar al terra una altra per secar
Aigua.
Sindria/meló en un tupper dins d´una nevereta petitona i galetes per berenar
Una muda complerta / bolquers / tovalloletes / crema pel culet
Una gorra
Joguines tipus galleda/pala/rasclet i formes

Ens banyàvem amb el Roger en braços i li encantava!!

Però això és molt perssonal, hi han nens que la sorra els fa "fàstic" o que els espanta la sensació de les onades... fins que no ho provis no ho sabràs ;-) que disfrutis molt de la temporada de platja :-)
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
wini

EntradaAutor: wini » dj. maig 12, 2011 8:40 pm

Gràcies maruxa!!!

A veure què tal em va!

Torna a “Altres temes”