Amb quina edat es pot banyar a la platja? i piscina?

Més qüestions.
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

Amb quina edat es pot banyar a la platja? i piscina?

EntradaAutor: abril82 » dl. maig 16, 2011 10:49 am

hola,

tinc un dubte, el meu nen ha de néixer a principis de juny, i no sé si aquest estiu podrem aprofitar i banyar-lo a la piscina i/o al mar.
Evidentment ja compto no anar-hi les hores de més calor ni posar-lo a prendre el sol, i ja tinc la protecció 50 per "empastifar-lo" bé.
Però el dubte que tinc és si hi ha una edat mínima per la piscina per exemple, perquè té clor, o bé per l'aigua del mar.
Algú ho sap?
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Moxae
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 6:08 pm

Re: Amb quina edat es pot banyar a la platja? i piscina?

EntradaAutor: Moxae » dl. maig 16, 2011 10:56 am

El meu nen va nèixer el 4 de juny de l'any passat i a l'agost jo el vaig banyar a la piscina (ben empastifat, com dius tú). Li vaig preguntar a la pediatra i em va dir que cap problema, sobre el mar no vaig preguntar. Gaudeix molt!
MIRJAN
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dl. maig 16, 2011 11:02 am

Hola Abril! primer de tot, enhorabona! La meva petita va néixer el 10 de juny de l'any passat i realment no vaig trobar oportú portar-la a la platja. Aquest estiu serà el primer que hi anirà. Nosaltres tenim casa d'estiu amb picina comunitaria i el que feiem a l'agost, quan ja tenia 2 mesets era portar-la a la picina amb la seva gandula i sota el parasol. Ja veuràs que serà molt petitó/ona aquest estiu, i tenen una pell finissima, a més que són molt vulnerables i tant recent nascuts no crec que sigui apropiat. Només que els doni una mica el solet ja es poden cremar. Jo personalment no crec que es puguin portar a la platja tant petits i menys banyar-los ni a platja ni picina amb clor. Pregunta-ho al pediatra però vaja jo no li portaria pas!
No pateixis que l'any passa moooooolt depressa i l'any que ve ja podreuu disfrutar dels banyets a la platja!

Que vagi tot molt bé!!
Imatge

Imatge
MIRJAN
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dl. maig 16, 2011 11:04 am

Bé, veig que el pediatra de la Moxae li va dir que no hi havia problema. Bé, el que dic jo és una opinció personal eh?? a mi no em va sembla oportú però tu mateixa, pregunta-ho al teu pediatra i ell t'orientarà.

També depèn molt de la temperatura de la picina, la nostra sempre sol estar molt freda!
Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. maig 16, 2011 11:12 am

abril82, jo li vaig preguntar a la Pedi l'any passat per aquestes dates i em va dir que no hi ha una edat mínima, però que ella, personalment, no recomanava banyar-los a la piscina i/o al mar abans dels 4 mesos. De tota manera, em va dir que no hi havia cap problema pel tema clor o sal, el pitjor és el sol en sí i la pell tan delicada que tenen.
Nosaltres, vam banyar a l'Arnau, però ell, al juny, tenia ja 6 mesets.
Què vagi molt bé!
Ellen
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1227
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 11:47 am

EntradaAutor: Ellen » dl. maig 16, 2011 11:35 am

Hola Abril!

Jo tinc un nen que va nèixer l'11 de juny de l'any passat i a mi em van dir que no el podia banyar fins que no estigués vacunat (als dos mesos) a la piscina, pel tema clor i tema infeccions i a la platja que no el portés, que tan petit no li podia donar el sol, ni amb crema ni sense. I que a més la crema anti-solar no els hi va bé a la pell
Però veig que a la Moxae li van dir que no hi havia problema :-:) :-:) suposo que és com tot, cada pediatra diu la seva....
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dl. maig 16, 2011 11:51 am

A mi el pediatre també em va dir que de sol, res, ni amb crema de màxima protecció! A més, a l'aigua del mar hi pot haver de tot, a part de la sal, que s'impregna a la pell... i sobre la piscina, em va dir que si volia evitar problemes de pell, no l'hi portés fins als 4 mesos, aconsellable fins als 6...
Jo ho vaig trobar molt lògic, i no la vaig banyar ni al mar ni a la piscina... Li queden mooolts estius per banyar-se, i ara que farà un any, ja en tinc unes ganes!! :p-)
ImatgeImatge
Imatge
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. maig 16, 2011 12:39 pm

Bon dia!!!! El Quim va neixer el 14/7. Jo no li vaig preguntar res al pediatra, pero tampoc em va semblar be portar-lo a la platja, jo em cremo encara que em posi tonelades de crema 50 o sigui que ja d'entrada ja li tinc mania.

A mes has de tenir en compte que ells no es regulen la temperatura i no es convenient ficar-los en aigua freda pq de seguida perden calor corporal. Fins i tot les classes de natació per nadons mes grans es solen fer a zones on l'aigua esta uns graus mes calenta.

El que si vam fer va ser banyar-lo a la piscina de la meva sogra a Valencia, es privada, te poquissim clor i tothom es dutxa abans d'entrar. El vam ficar un parell de dies d'agost que estavem tots agobiadissims de calor, nen inclos. Aixo si, allà les 6 de la tarda que el sol ja gairebe no hi tocava pero l'aigua estava calenteta despres de tot el dia, ho vam mirar amb un termometre abans de ficar-lo.

Feia una cara de gustet i es quedava relaxadet, tinc unes fotitos molt xules.
glori
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 10:42 pm
Ubicació: Baix Camp

EntradaAutor: glori » dl. juny 06, 2011 4:27 pm

Hola Abril82;

Jo crec que aquest estiu és una mica massa aviat per banyar-lo a les piscines o platja, però és una opinió personal. Tu mateixa ja ho veuràs, el teu instint dirà....

L'únic que et puc dir és que jo ho vaig comentar a la socorrista de la piscina coberta i em va dir que s'acostumen a començar a banyar als 4mesos i els cursets als 6mesos.

Si et serveix....

Glòria
"L'escencial és invisible als ulls" El Petit Príncep

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::