Amb quina edat es pot banyar a la platja? i piscina?
Amb quina edat es pot banyar a la platja? i piscina?
hola,
tinc un dubte, el meu nen ha de néixer a principis de juny, i no sé si aquest estiu podrem aprofitar i banyar-lo a la piscina i/o al mar.
Evidentment ja compto no anar-hi les hores de més calor ni posar-lo a prendre el sol, i ja tinc la protecció 50 per "empastifar-lo" bé.
Però el dubte que tinc és si hi ha una edat mínima per la piscina per exemple, perquè té clor, o bé per l'aigua del mar.
Algú ho sap?
tinc un dubte, el meu nen ha de néixer a principis de juny, i no sé si aquest estiu podrem aprofitar i banyar-lo a la piscina i/o al mar.
Evidentment ja compto no anar-hi les hores de més calor ni posar-lo a prendre el sol, i ja tinc la protecció 50 per "empastifar-lo" bé.
Però el dubte que tinc és si hi ha una edat mínima per la piscina per exemple, perquè té clor, o bé per l'aigua del mar.
Algú ho sap?
Re: Amb quina edat es pot banyar a la platja? i piscina?
El meu nen va nèixer el 4 de juny de l'any passat i a l'agost jo el vaig banyar a la piscina (ben empastifat, com dius tú). Li vaig preguntar a la pediatra i em va dir que cap problema, sobre el mar no vaig preguntar. Gaudeix molt!
Hola Abril! primer de tot, enhorabona! La meva petita va néixer el 10 de juny de l'any passat i realment no vaig trobar oportú portar-la a la platja. Aquest estiu serà el primer que hi anirà. Nosaltres tenim casa d'estiu amb picina comunitaria i el que feiem a l'agost, quan ja tenia 2 mesets era portar-la a la picina amb la seva gandula i sota el parasol. Ja veuràs que serà molt petitó/ona aquest estiu, i tenen una pell finissima, a més que són molt vulnerables i tant recent nascuts no crec que sigui apropiat. Només que els doni una mica el solet ja es poden cremar. Jo personalment no crec que es puguin portar a la platja tant petits i menys banyar-los ni a platja ni picina amb clor. Pregunta-ho al pediatra però vaja jo no li portaria pas!
No pateixis que l'any passa moooooolt depressa i l'any que ve ja podreuu disfrutar dels banyets a la platja!
Que vagi tot molt bé!!
No pateixis que l'any passa moooooolt depressa i l'any que ve ja podreuu disfrutar dels banyets a la platja!
Que vagi tot molt bé!!
Bé, veig que el pediatra de la Moxae li va dir que no hi havia problema. Bé, el que dic jo és una opinció personal eh?? a mi no em va sembla oportú però tu mateixa, pregunta-ho al teu pediatra i ell t'orientarà.
També depèn molt de la temperatura de la picina, la nostra sempre sol estar molt freda!
També depèn molt de la temperatura de la picina, la nostra sempre sol estar molt freda!
abril82, jo li vaig preguntar a la Pedi l'any passat per aquestes dates i em va dir que no hi ha una edat mínima, però que ella, personalment, no recomanava banyar-los a la piscina i/o al mar abans dels 4 mesos. De tota manera, em va dir que no hi havia cap problema pel tema clor o sal, el pitjor és el sol en sí i la pell tan delicada que tenen.
Nosaltres, vam banyar a l'Arnau, però ell, al juny, tenia ja 6 mesets.
Què vagi molt bé!
Nosaltres, vam banyar a l'Arnau, però ell, al juny, tenia ja 6 mesets.
Què vagi molt bé!
Hola Abril!
Jo tinc un nen que va nèixer l'11 de juny de l'any passat i a mi em van dir que no el podia banyar fins que no estigués vacunat (als dos mesos) a la piscina, pel tema clor i tema infeccions i a la platja que no el portés, que tan petit no li podia donar el sol, ni amb crema ni sense. I que a més la crema anti-solar no els hi va bé a la pell
Però veig que a la Moxae li van dir que no hi havia problema
suposo que és com tot, cada pediatra diu la seva....
Jo tinc un nen que va nèixer l'11 de juny de l'any passat i a mi em van dir que no el podia banyar fins que no estigués vacunat (als dos mesos) a la piscina, pel tema clor i tema infeccions i a la platja que no el portés, que tan petit no li podia donar el sol, ni amb crema ni sense. I que a més la crema anti-solar no els hi va bé a la pell
Però veig que a la Moxae li van dir que no hi havia problema
suposo que és com tot, cada pediatra diu la seva....
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=71&t=16927&p=908603#p908603
Venc Mei Tai Chinado! viewtopic.php?f=58&t=23295
A mi el pediatre també em va dir que de sol, res, ni amb crema de màxima protecció! A més, a l'aigua del mar hi pot haver de tot, a part de la sal, que s'impregna a la pell... i sobre la piscina, em va dir que si volia evitar problemes de pell, no l'hi portés fins als 4 mesos, aconsellable fins als 6...
Jo ho vaig trobar molt lògic, i no la vaig banyar ni al mar ni a la piscina... Li queden mooolts estius per banyar-se, i ara que farà un any, ja en tinc unes ganes!!
Jo ho vaig trobar molt lògic, i no la vaig banyar ni al mar ni a la piscina... Li queden mooolts estius per banyar-se, i ara que farà un any, ja en tinc unes ganes!!

Bon dia!!!! El Quim va neixer el 14/7. Jo no li vaig preguntar res al pediatra, pero tampoc em va semblar be portar-lo a la platja, jo em cremo encara que em posi tonelades de crema 50 o sigui que ja d'entrada ja li tinc mania.
A mes has de tenir en compte que ells no es regulen la temperatura i no es convenient ficar-los en aigua freda pq de seguida perden calor corporal. Fins i tot les classes de natació per nadons mes grans es solen fer a zones on l'aigua esta uns graus mes calenta.
El que si vam fer va ser banyar-lo a la piscina de la meva sogra a Valencia, es privada, te poquissim clor i tothom es dutxa abans d'entrar. El vam ficar un parell de dies d'agost que estavem tots agobiadissims de calor, nen inclos. Aixo si, allà les 6 de la tarda que el sol ja gairebe no hi tocava pero l'aigua estava calenteta despres de tot el dia, ho vam mirar amb un termometre abans de ficar-lo.
Feia una cara de gustet i es quedava relaxadet, tinc unes fotitos molt xules.
A mes has de tenir en compte que ells no es regulen la temperatura i no es convenient ficar-los en aigua freda pq de seguida perden calor corporal. Fins i tot les classes de natació per nadons mes grans es solen fer a zones on l'aigua esta uns graus mes calenta.
El que si vam fer va ser banyar-lo a la piscina de la meva sogra a Valencia, es privada, te poquissim clor i tothom es dutxa abans d'entrar. El vam ficar un parell de dies d'agost que estavem tots agobiadissims de calor, nen inclos. Aixo si, allà les 6 de la tarda que el sol ja gairebe no hi tocava pero l'aigua estava calenteta despres de tot el dia, ho vam mirar amb un termometre abans de ficar-lo.
Feia una cara de gustet i es quedava relaxadet, tinc unes fotitos molt xules.
Hola Abril82;
Jo crec que aquest estiu és una mica massa aviat per banyar-lo a les piscines o platja, però és una opinió personal. Tu mateixa ja ho veuràs, el teu instint dirà....
L'únic que et puc dir és que jo ho vaig comentar a la socorrista de la piscina coberta i em va dir que s'acostumen a començar a banyar als 4mesos i els cursets als 6mesos.
Si et serveix....
Glòria
Jo crec que aquest estiu és una mica massa aviat per banyar-lo a les piscines o platja, però és una opinió personal. Tu mateixa ja ho veuràs, el teu instint dirà....
L'únic que et puc dir és que jo ho vaig comentar a la socorrista de la piscina coberta i em va dir que s'acostumen a començar a banyar als 4mesos i els cursets als 6mesos.
Si et serveix....
Glòria
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |