Algú es ven la Maclaren???
Algú es ven la Maclaren???
Hola noies!!
el Pau ja té vuit mesos i aviat el voldríem passar a la Maclaren perquè tinc el Casualplay i és un mamotreto considerable, així que he començat a mirar cadiretes.
Algú se la ven?? m'agradaria que fos el model quest sport.
petonets i gràcies a totes!!
el Pau ja té vuit mesos i aviat el voldríem passar a la Maclaren perquè tinc el Casualplay i és un mamotreto considerable, així que he començat a mirar cadiretes.
Algú se la ven?? m'agradaria que fos el model quest sport.
petonets i gràcies a totes!!
Re: Algú es ven la Maclaren???
Hola maca, jo no havia pensat en vendre-la però la veritat és que fa mesos que no la faig servir perquè el meu nen sempre vol anar en patinet o motos d'aquestes de dos rodes, o fins i tot bici...
Total que si t'interesa et poso una foto que he trobat per internet perquè et facis la idea de com és, però la meva en comptes de gris i taronja és negra i vermella. Està en perfecte estat i té la bombolla de la pluja.
Si t'interessa ja ho saps!!
Total que si t'interesa et poso una foto que he trobat per internet perquè et facis la idea de com és, però la meva en comptes de gris i taronja és negra i vermella. Està en perfecte estat i té la bombolla de la pluja.
Si t'interessa ja ho saps!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: Algú es ven la Maclaren???
Hola!!
Moltes gràcies però ja ho hem solucionat, he trobat un web (www.mainada.es) on es venen coses de puericultura bastant bé de preu, i la maclaren estava rebaixada i tot!
Una abraçada!
Moltes gràcies però ja ho hem solucionat, he trobat un web (www.mainada.es) on es venen coses de puericultura bastant bé de preu, i la maclaren estava rebaixada i tot!
Una abraçada!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |