Un detall per les mestres
Un detall per les mestres
Hola!
Ja queda poc per acabar el curs i m'agradaria fer algun detallet per a les mestres que ha tingut la meva filla a la llar d'infants, en agraïment a tota la dedicació i l'afecte que ens han mostrat.
Si fos per Nadal, és típic regalar alguna capseta de bombons, però ara a l'estiu, se'ns desfarien. Se us acut alguna idea? Tan podria ser alguna cosa comprada (barateta) o bé feta per nosaltres.
Moltes gràcies!
Ja queda poc per acabar el curs i m'agradaria fer algun detallet per a les mestres que ha tingut la meva filla a la llar d'infants, en agraïment a tota la dedicació i l'afecte que ens han mostrat.
Si fos per Nadal, és típic regalar alguna capseta de bombons, però ara a l'estiu, se'ns desfarien. Se us acut alguna idea? Tan podria ser alguna cosa comprada (barateta) o bé feta per nosaltres.
Moltes gràcies!
Re: Un detall per les mestres
La veritat es que ara no em ve res al cap però potser podries pensar amb alguna cosa que puguin fer servir a la feina.
Segur que amb tantes mares Artistes ho enllesteixes aviat!
Segur que amb tantes mares Artistes ho enllesteixes aviat!
EI! Jo encara conservo un regal que em va fer una vegada una alumna. Era una bola de vidre amb floretes a dins. Un trepitjapapers. La primera impressió va ser que era molt maco però ha resultat ser també molt útil. Quan estic a la terrassa fent feines amb els papers sobre la taula i es gira una mica d'aire em fa molt bon servei.
També pot ser molt maco una samarreta amb les empremptes de pintura. És divertit i barat.
També pot ser molt maco una samarreta amb les empremptes de pintura. És divertit i barat.
Jo l'any passat (primer any de la nena a la llar) els vaig regalar una bossa d'aquestes grans per anar a la platja/piscina, la vaig comprar a la Mallorquina i estava bé de preu, de fet, com que els ho vaig regalar just quan la nena va acabar la llar i ja era meitat de juliol, ho vaig comprar a les Rebaixes.
A la bossa hi vaig lligar amb una cinta una foto de la meva filla banyant-se en una piscina que li havia fet feia poc i hi vaig posar "Gràcies i bon estiu!".
A la bossa hi vaig lligar amb una cinta una foto de la meva filla banyant-se en una piscina que li havia fet feia poc i hi vaig posar "Gràcies i bon estiu!".
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Hola lluna80 et passo un altre post d'una noia que demanava idees igual que tu. A veure si et serveix! un petó
viewtopic.php?f=23&t=21563
viewtopic.php?f=23&t=21563
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |