Detalls per a nens al bateig

Més qüestions.
wana
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

Detalls per a nens al bateig

EntradaAutor: wana » dt. juny 14, 2011 10:22 pm

En un mes bategem al nostre fill i hem pensat donar un detallets als nens (cosins, amics...) q vinguin.
Havia pensat anar al Party y omplir uns bossa amb chuches, llibreteta i colors per pintar, pero no ho tinc molt clar. Hi ha nens/es de mesos, 1 any, 2, 3 fins a 6 any. Cap recomanacio? Suggeriment? es el detall pero vull q estiguin entretinguts...
soneta
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

Re: Detalls per a nens al bateig

EntradaAutor: soneta » dc. juny 15, 2011 2:14 pm

nosaltres vam fer la tipica bossa de xuxes però a més hi vam afegir un animaló d'aquests que els hi dones corda i caminen, i un pot de fer bombolles de sabó, van poder sortir a fora a fer bombolles i estaven tots d'un content que espanta!!!!
Imatge
Imatge
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dc. juny 15, 2011 4:49 pm

Nosaltres vam fer el mateix detall pels nens i els adults,així que vam pensar en una coseta que pogués fer "gràcia" a tots. Vam muntar uns clauers i hi vam adjuntar una bosseta amb unes galetetes amb cares i uns "macarrons" d'aquest de pastisseria francesa (vull dir que no són els de pasta que es bullen o es fan al forn...) i unes pinces amb forma d'animalons. Jo crec que als nens els va agradar menjar-se les cares i jugar amb les pinces (el clauer ni fu ni fa...). I els adults es van menjar molt de gust tots els dolços i van guardar el clauer :-D .
wana
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

EntradaAutor: wana » dj. juny 16, 2011 12:55 pm

La veritat és el pot per fer bombolles de sabó està super bé... però hi ha un inconvenient: que segur q se'l tiren a sobre!!!!!! i acabaran plorant per no tenir més sabó i els pares per haver-se tacat jajaja.
Crec que faré una bossa de xuxes i potser m'escapo als xinos a veure que trobo baratet....
Merci!!
eva74
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 8:28 pm

EntradaAutor: eva74 » dl. jul. 04, 2011 4:26 pm

nosaltres per als cosins vam comprar unes cintes que el nen fa moure en rodona, (es un joc tradicional)... va ser un exit i van jugar moltissim i van estar entretinguts, els mes grans i mes petits (el mes gran te 5 anys). Us deixo el link
http://www.***.***/cat/prod ... bailarinas

Tambe a gallinaturuleta vam comprar el record per als adults, el sabo amb el nom del nado gravat, va agradar molt!!!

Eva
mickey
Entrades: 13
Membre des de: dl. feb. 21, 2011 3:12 pm

EntradaAutor: mickey » dt. jul. 12, 2011 3:15 pm

bones jo tambe el vaig bategar i tampoc sabia que "regalar" i em vaig ficar a la pagina web :

www.fabricadelasuerte.es

i aqui vaig trobar un munt de coses i me sbarates , i pels nens vaig comprar unes tasses de beure la llet i les vaig omplir de xuxes :ok:

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::