Piscina per a nadons
Piscina per a nadons
Hola,
Com sempre m'heu ajudat volia fer una consulta. Alguna de vosaltres sap on fan cursets de piscina per a nadons aquest mes de juliol a Barcelona?
Moltes gràcies
Com sempre m'heu ajudat volia fer una consulta. Alguna de vosaltres sap on fan cursets de piscina per a nadons aquest mes de juliol a Barcelona?
Moltes gràcies
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 22, 2011 11:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Raó: Títol en majúscules
Re: Piscina per a nadons
Hola psicoloca,
Jo aniré amb el meu nen a fer un curset de tres setmanes al Club Natació Catalunya ( http://www.cncatalunya.cat/ ). Comença el 27 de juny i és dos dies a la setmana. Jo faré el de tres setmanes però també n'hi havia de cinc setmanes, és per nens més grans de sis mesos. No et puc dir si està bé o no perquè encara no n'he fet cap, de curset allà, però les instal·lacions són fabuloses. Clar que queda una mica aïllat i amb pocs transports públics, és al costat del Parc Güell.
No sé, mira-t'ho aviam si et convenç.
Jo aniré amb el meu nen a fer un curset de tres setmanes al Club Natació Catalunya ( http://www.cncatalunya.cat/ ). Comença el 27 de juny i és dos dies a la setmana. Jo faré el de tres setmanes però també n'hi havia de cinc setmanes, és per nens més grans de sis mesos. No et puc dir si està bé o no perquè encara no n'he fet cap, de curset allà, però les instal·lacions són fabuloses. Clar que queda una mica aïllat i amb pocs transports públics, és al costat del Parc Güell.
No sé, mira-t'ho aviam si et convenç.
Jo, al meu petit el vaig portar a Lenoarmi. Crec que també fan activitats a l'estiu. Allà els agafen de molt petitons i ho fan molt bé. Piscina sense clor, lloc per canviar-los còmodament...
Aquí al sóc petit hi ha publicitat d'ells.
Aquí al sóc petit hi ha publicitat d'ells.
Hola,
Només volia saber si estava bé de preu aquí al Lenoarmi. Ho he estat mirant per internet i sembla interessant, però si és molt car no m'interessa.
Gràcies!
Només volia saber si estava bé de preu aquí al Lenoarmi. Ho he estat mirant per internet i sembla interessant, però si és molt car no m'interessa.
Gràcies!
a mi també m'interessa!!
Moltes gràcies. Encara no sé per quin dels dos em decidiré però ja us explicaré...
- petitjoel
- :: puça

- Entrades: 38
- Membre des de: dt. juny 28, 2011 10:35 am
- Ubicació: Gràcia (Barcelona)
- Contacta:
Hola noies!
Jo també estic interessada en anar a la piscina amb en Joel, que ara ja té 7 mesos. Però no sé exactament què es fa en aquests cursets de natació per nadons, algú em podria donar alguna pista? Se'ls fa anar sota aigua?
Gràcies!
Jo també estic interessada en anar a la piscina amb en Joel, que ara ja té 7 mesos. Però no sé exactament què es fa en aquests cursets de natació per nadons, algú em podria donar alguna pista? Se'ls fa anar sota aigua?
Gràcies!
Antonia78 ha escrit:Hola,
Gràcies!
Si no recordo malament crec que eren 80 euros / mes. Una mica car.... Pero els pots portar súper peques. nomes cal que li hagi caigut el cordo i tu hagis passat la quarntena.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |