Quin xumet heu aconseguit que agafin

Més qüestions.
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Quin xumet heu aconseguit que agafin

EntradaAutor: Charliemi » dl. jul. 04, 2011 8:19 pm

Hola a totes,
em dirigeixo especialment a les mamis que han hagut de comprar mil xumets fins aconseguir que el seu petit n'agafi un. La meva petita, la Judit no me'n vol cap dels que he provat, en porto 3 de moment... i comança a fer servir el bibi per adormir-se i m'agradaria trovar un xumet q li agradés per dormir i per calmar-la quan es posa molt nerviosa... Ja sé que cada nadó és un món i en vol un de diferent però potser n'hi ha algún que en general els agrada més que un altre. No ho sé, de cara a comprar el proper volia fer una mica de sondeig pq no tinc ni idea de quin provar ja.
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Quin xumet heu aconseguit que agafin

EntradaAutor: charito » dl. jul. 04, 2011 8:34 pm

Jo vaig provar els de la Chicco, Tummy, jo que se, una pila... Els unics que li agraden son els de la Bibi, aquests que posa "Hola Mama" i aixi, vaig comprar un per fer broma i al final son els unics que vol.

Pero costen de trobar, no se per què. Ets de Barcelona?

I aixo que comentes de que s'adormi amb el bibi, com dius molt millor que no ho faci, nosaltres la vam cagar i despres va ser una feinada increible pq nomes es podia adormir amb el bibi a la boca i cada cop que es despertava a la nit li havia de donar fins que tornava a caure...
Andresa
:: pantera
Entrades: 836
Membre des de: dt. maig 22, 2007 6:03 pm

EntradaAutor: Andresa » dl. jul. 04, 2011 8:49 pm

Al Marc li agraden més els rectes que els que tenen forma de gota. Li agrada força un que tenim amb la tetina recta i força gran tot i que toveta, de la marca Avent. He vist que els de gota, que son una mica més petits, li cauen més facilment.
Imatge

Si vols coneixer al Marc, entra aquí:
viewtopic.php?f=91&t=22484
emanens
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dl. jul. 04, 2011 9:07 pm

A la meva al contrari, no li agrdaen aquells que son plans en forma de gota. Un consell: com més petits els compris al principi millor, perque sino li faran ascos i és un motiu perque no l'aguanti a la boca. El tema xumets en edats no funciona gaire (és marketing), a mi el farmaceutic de confiança em va dir que aixo que posen de 0-6m o de més de 6m i la tetina es mes gran és perque a alguns nens els cau la pipa si és petita,pero que ho fan perque en venguin més. Et recomano els SUavinex ANANTOMIC (no fisiolgic) de latex.
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. jul. 04, 2011 9:46 pm

emanens ha escrit:Un consell: com més petits els compris al principi millor, perque sino li faran ascos i és un motiu perque no l'aguanti a la boca. E

Doncs al Quim al reves, els de la Bibi son enormes i eren els unics que no li queien, jo crec que li agraden pq li omplen la boca, cada nen es un mon!
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dt. jul. 05, 2011 7:48 am

emanens ha escrit:A la meva al contrari, no li agrdaen aquells que son plans en forma de gota. Un consell: com més petits els compris al principi millor, perque sino li faran ascos i és un motiu perque no l'aguanti a la boca. El tema xumets en edats no funciona gaire (és marketing), a mi el farmaceutic de confiança em va dir que aixo que posen de 0-6m o de més de 6m i la tetina es mes gran és perque a alguns nens els cau la pipa si és petita,pero que ho fan perque en venguin més. Et recomano els SUavinex ANANTOMIC (no fisiolgic) de latex.

La meva igual, en vam dur de 2 o 3 marques a la clínica i els escopia tots... al final es va quedar amb el suavinex que venia a la canastilla que em van donar a la Corachan. És el suavinex pla molt petitet, el que poden portar fins i tot si han nascut abans d'hora.
La Lia ja és tota una princesa!
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dt. jul. 05, 2011 8:37 am

Hola,

Doncs jo els vaig provar tots, grans, petits, de colors, de mil marques ...sense exagerar potser en vaig arribar a comprar 10.... total per res!!!
Mai no ha volgut la pipa i jo si que vaig insistir una mica perquè te necesitat de succió i vaug pensar que li seria relaxant...res de res.
Ara ja te 9 mesos i ja passo....la veritat es que no es posa el dit i tampoc es un nen gaire nerviós aixi que ja ha passat!!!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Ellen
:: zebra
Entrades: 1227
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 11:47 am

EntradaAutor: Ellen » dt. jul. 05, 2011 11:04 am

roser a. ha escrit:Jo vaig provar els de la Chicco, Tummy, jo que se, una pila... Els unics que li agraden son els de la Bibi, aquests que posa "Hola Mama" i aixi, vaig comprar un per fer broma i al final son els unics que vol.

Ostres Roser!!! A mi em passa igual, només vol el que posa "Hola Mama". No vol saber res dels altres!!!!
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » dt. jul. 05, 2011 12:33 pm

Ellen ha escrit:
roser a. ha escrit:Jo vaig provar els de la Chicco, Tummy, jo que se, una pila... Els unics que li agraden son els de la Bibi, aquests que posa "Hola Mama" i aixi, vaig comprar un per fer broma i al final son els unics que vol.

Ostres Roser!!! A mi em passa igual, només vol el que posa "Hola Mama". No vol saber res dels altres!!!!

Jo en tinc un d'aquest, però tampoc no el vol. Clar que és per un any i potser és massa gran per a ella.
Alix
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 6:13 pm

EntradaAutor: Alix » dt. jul. 05, 2011 12:57 pm

Hola,

Nosaltres hem provat varies marques : nuk, bibi, tommy pippe ( li feia fastic, i l'escupia) i al final els que mes li agraden son els de la mara suavinex, el model que es recte no el que te forma de gota, i prefereix el latex a la silicona.

En canvi pels bibis desde que va sortir de l'hospital nomes ha volgut els de la marca nuk, la meva petita distingueix i no vol la mateixa tetina per el bibi que per el xumet, cada nen es un mon!!!

Jo no els he provat pero una amiga m'ha parlat molt be dels xumets del mercadona

Sort en la busqueda ;-)
Imatge
Imatge
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dj. jul. 07, 2011 6:40 am

el suavinex amb tetina plana (crec que es diu fusion, i no l'anatomica)
emanens
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dc. jul. 13, 2011 6:40 pm

El millor el Suavinex (anatomic)
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
mamadiana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dj. jul. 14, 2011 7:55 am

Suavinex anatòmic de làtex amb el petit.
La meva filla gran en canvi tetina plana de làtex, però no recordo la marca, em costaven moltíssim de trobar!! (Ara ja no en porta)

De totes maneres el petit, com la gran, fa servir la pipa només per adormir-se. La resta del dia no la vol per res, i un cop adormit l'escup.
Imatge
Imatge Imatge
Rosie
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 3:52 pm

EntradaAutor: Rosie » dj. jul. 14, 2011 9:52 am

Mya ha escrit:Doncs en el meu cas: CAP!!!! I els he provat tooooooooooots! :-o00m

Idem :-o00m :-o00m

En el meu cas vol el dit polze de la mà dreta... :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
Andresa
Entrades: 836
Membre des de: dt. maig 22, 2007 6:03 pm

EntradaAutor: Andresa » dj. jul. 14, 2011 10:26 am

quina diferencia hi ha entre latex i silicona? algun es millor per la boca?
Imatge

Si vols coneixer al Marc, entra aquí:
viewtopic.php?f=91&t=22484
glori
Entrades: 80
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 10:42 pm
Ubicació: Baix Camp

EntradaAutor: glori » ds. jul. 30, 2011 11:26 pm

Jo també sóc de les que han comprat un munt de xumets i..... res de res!

Ara, com que li ha sortit una dent, els comença a agafar per mossegar-los (en té un de silicona anatòmic i un d'aquells que són tots de goma, com els d'abans). Però això de fer-los servir per calmar-se... res de res!! I això que ella és força nerviosa i li aniria bé!.
Va començar a fer la pipa, i això la calmava; evidentment jo em vaig preocupar perquè pensava: Ja veuràs quina feinada per treure-li, perquè un xumet el pots llençar, però el dit....
I ara com que li surten les dents i quan es descuida es mossega el dit!... doncs ja no fa tant la pipa.

Es qüestió d'anar deixant que passi el temps i no obsessionar-se gaire, que es fan grans i ja saben ells el què volen. ;-)
"L'escencial és invisible als ulls" El Petit Príncep

Imatge
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dg. jul. 31, 2011 6:43 am

Mya ha escrit:Doncs en el meu cas: CAP!!!! I els he provat tooooooooooots!

Idem!!
la Iris no n'ha volgut cap, ni bibi ni res, només teta. Jo ho vaig provar de totes, totes, però res. Tampoc no es xuma el dit, s'adorm fent pit i quan ha acabat de mamar li trec i cap problema :-o00m
L'Arnau en va xumar una de la suavitex anatòmica fins als 8 mesos, se li va fer un petit foradet i es va enfadar moltíssim al canviar-li, doncs la va deixar i mai més n'ha volgut. :ok:
Imatge
Imatge
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dt. ago. 30, 2011 10:56 am

Jo tinc dues nenes que aquesta setmana fan un mes, i amb el tema xumet (com amb tots!) són completament diferents. a una li encanta el d'Avent aquest que és petit i planet, i en canvi l'altra només accepta una tetina de biberó amb una gassa a dintre perquè no li entri l'aire, que és el que els hi donaven a la UCI de nounats la setmana que hi van ser.

No ho sé, les que només se us adorm amb biberó podeu provar-ho, a veure si l'invent us funciona!
nuvia
Entrades: 1171
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 6:23 pm
Ubicació: Girona, la Girona que enamora!

EntradaAutor: nuvia » dg. oct. 02, 2011 3:33 am

Rosie ha escrit:
Mya ha escrit:Doncs en el meu cas: CAP!!!! I els he provat tooooooooooots! :-o00m

Idem :-o00m :-o00m

En el meu cas vol el dit polze de la mà dreta... :-o00m :-o00m :-o00m

Hola!!!
Bon dia o bona nit!!!!

El meu nen de tres mesos i mig no vol pipo, li fa fàstic pero es fa la pipa i no m'agrada gens. Em paso el dia i la nit pendent d'ell q no es faci la pipa. Ell pren pit i fins fa una setmana no necessitava res. Ara a les 4 de la nit cada dia a la mateixa hora es mig desperta, es posa el dit a la boca i continua dormint. Jo ja el sento xq respira diferent i al treure-li, s'enfada, es desperta, li donc el pit i es queda adormit tant tranquil......
No se, com puc fer xq no es posi el dit a la boca????? Un pipo ho solucionaria????
Gràcies!!!!
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » dg. oct. 02, 2011 7:16 am

Homa nuvia, potser sí que ho solucionaria... si el volgués!! Jo vaig ser la que va obrir el post i t'he de dir que m'he donat per vençuda, no he aconseguit que agafi cap pipa i n'he provat 9 o 10, ja n'hi me'n recordo... A la meva petitona li encanta xuclar, sembla mentida que no agafi un xumet, però no ha agafat preferència per res, de vegades és el dit polza, altres cops un nino, altres cops el dit índex, o el pitet si el porta posat, ... Molta sort i a veure si algú et pot donar una solució però quan opten per una cosa ho tenim magre!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::