Massa mimat???

Més qüestions.
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Massa mimat???

EntradaAutor: pesol » dl. jul. 18, 2011 12:26 pm

Hola!

Aviam què n'opineu de la meva situació.
El meu fill de gairebé 8 mesos està als matins (mentres jo treballo) a la feina del meu marit (amb el meu marit i els sogres). Resulta que molts dilluns el meu home em comenta que el nen està neguitós i "insuportable" perquè jo el malcrio durant el cap de setmana :conent: :content: . Ja sé que la teoria diu que a aquesta edat no es malcrien, que s'ha d'educar més endavant i que aquesta etapa només se'ls ha de donar amor (i teta :love: ) però per altra banda també penso "i si l'estic cagant? i si quan tingui 4 anys serà un maleducat? quan cal començar a posar normes i disciplina?"

He de dir que quan està amb mi el tinc tot el dia a sobre (en braços o al fular), té barra lliure de teta (i sobretot el cap de setmana), li faig mil petonets i abraçades perquè m'encanta i perquè me l'estimo amb bogeria i perquè no em sortiria fer-ho d'una altra manera. L'estic mimant massa??? És que em poso negra quan el meu marit diu que els dilluns està més quejica perquè segur que la sogra es passa tot el matí dient "Aquest nen avui està insuportable! no m'estranya, com que sa mare el té a sobre tot el sant dia! " z2:-)

Aviam, jo ja en entenc que allà deixen el nen que "jugui sol" :-)(-: <:-< :camio: perquè en definitiva han de treballar però clar, no poden pretendre que jo faci el mateix, no? Jo els dic que clar, un nen de 8 mesos reclama més activitat que un nen de 4. I que no és que estigui mimat sinó que vol més juerga :miko: :miko: (normal per la seva edat). He de dir que al setembre anirà a la llar i d'aquí un mes jo ja tinc vacances, per tant només els queda un mes d'"aguantar" el nen.

També tinc por/inquietud sobre aquest "model de criança" basat en molt d'amor i petonets. Faig el que em surt de dins i el cor em demana però no deixa per preocupar-me el fet de pensar que el dia de demà pugui tenir un nen maleducat per haver-lo mimat (estimat) massa de nadó. No ho sé, m'estic imaginant la família (la sogra, mon pare, ma tieta) d'aquí 2 o 3 anys retreient-me la manera actual de cuidar el meu fill perquè m'haurà sortit malcriat :-(( ; i el pitjor de tot seria haver-los de donar la raó i no poder tirar enrere per rectificar.

Què n'opineu? M'expliqueu les vostres experiències? Us ha sortit un nen maleducat "per culpa" d'un excés de mimitus?
glorieta
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Massa mimat???

EntradaAutor: glorieta » dl. jul. 18, 2011 12:44 pm

Ai pesol, no crec que el puguis malcriar per un exces de mimitus! Però tot i que ara encara és petit, d'aquí uns mesos, i no tants com et penses hauràs de començar a posar limits i a dir que no a segons que. Jo em pensava que era més endavant, però amb en Pol ja fa temps que segons quines coses son que no es posi com es posi. Però posar límits i dir-li que no no vol dir que no me l'estimi.

Per altre banda, crec que el problema no es que tingui massa mimitus amb tu, sino que en té massa pocs entre setmana i s'aborreix. Probeu diferents jocs a veure si es distreu i que la familia pugui treballar. A en Pol li encatava la "panera dels tresors" s'hi estava llargues estones entretingut. No sé, si no poden estar sobre seu penseu coses que el puguin distreure, tot i que tant petit es difícil.

Sort, i com diu tu, només queda un meset per les vacances!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

EntradaAutor: lluna 21 » dl. jul. 18, 2011 1:01 pm

hola pesol, t'entenc perfectament ... has de fer el que tu creguis més convenient i no deixar-te influïr pels comentaris dels
altres. Jo el meu (ara té gairebé 3 anys), sempre li he fet molts petons i carentonyes i no m'he cansat mai de dir-li que és molt
guapo i que l'estimo moltíssim i mil coses més, però és el que em surt i no ho puc fer d'una altra manera. Però d'altra banda no m'he estat mai de renyar-lo quan ho he cregut necessari, quan ha fet alguna cosa que no ha de fer !! Et puc dir que el meu fill és educat, li hem ensenyat a demanar les coses "si us plau i donar les gràcies", a esperar-se... Vaja que una cosa no treu l'altra
Clar que un nen de 8 mesos necessita més activitat que un de 4 i llògicament que demana l'atenció d'un adult i cada vegada voldrà interectuar molt més i no per això vol dir que estigui més insuportable , pobret!
No et deixis portar pels comentaris, fés el que et digui el cor.
xiulet
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 3:22 pm

EntradaAutor: xiulet » dl. jul. 18, 2011 1:05 pm

no crec que el malcriis!
diuen que és el que necessiten no?
no et queda gaire per començar a posar límits, sobre la marxa ja ho veuràs! de moment aprofita!
quan comenci la llar notareu molt el canvi! tothom va més descansat i encara que potser al principi és durillo crec que els nens s'ho passen bé i agafen molts hàbits i rutines! jo néstic molt contenta
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » dl. jul. 18, 2011 2:36 pm

Crec que fas molt be en donar-li mimitos, entre setmana es normal que et trobi a faltar, no? Potser el que els hi passa als els teus sogres es que volen treballar pero es que els nens necessiten atenció i potser el que volen es que es distregui solet i el meu amb dos i mig encara no ho fa...

Respecte a si serà un maleducat a mi tambè em passa, no se si li poso prous limits. Com diu una compi la clau està en posar-hi limits i tenir-los clars.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
montses
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dl. jul. 18, 2011 3:40 pm

Evidentment que ho fas bé!!!! Es que ni t'ho repensis!!! Encara es un BEBÉ amb tot el que implica aquesta paraula!!!

Qué significa que "està insupurtable" els dilluns...que es queixa més, doncs que ho atenguin més. Ja està. Tenim sempre la tendència de creure que fem malament les coses quan realment només estem seguint el nostre instint!!! Això es la natura!!! Si d'aqui un temps necessites possar-li límits ja ho faras, no et preocupis!!! Segur que si tu puguessis estar-te amb ell tot el temps no diries que es "insupurtable!!! Aix, perdona, pero es que no m'agrada que es diguin aquestes coses dels bebés!!! ho poden dir una mica de broma (totes sabem que poden ser molt mogudets), però no per culpabilitzar-te!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dl. jul. 18, 2011 4:56 pm

ostres pesol, que NO, que no el malcries! en tot cas, el bencries, pq li estàs donant tot l'amor que necessita. Ara et deixaria anar un rollassso de bases de l'amor, de confiança, del gaudir, bla bla bla que segur que ja saps, així que res.

I no serà que tenen una mica d'enveja que amb tu estigui taaaaaaaaaant a gust i els dilluns estigui queixós pq et troba a faltar? per molt bé que hi estigui, eh. I possiblement els sogres diguin coses i aleshores el teu marit hi estigui d'acord, però vaja, que jo ho seguiria fent mil i 30mil vegades així!
Imatge

Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. jul. 18, 2011 5:16 pm

La meva opinió es que segurament el teu marit té la sensació de que està "insuportable" perquè necessita constantment atenció, i ell està a la feina i no el deixa treballar.
Però això no es degut al model de criança, si no a les necessitats dels nadons de 8 mesos.
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dl. jul. 18, 2011 8:43 pm

He vist el post abans, però no tenia temps d'escriure. Però és que no tinc gaire més a afegir al que ha dit la Goga. :ok:

En definitiva, que ho estàs fent de conya i que sí, que hi ha comentaris que ens fan ballar el cap, i més si vénen de persones tan properes com el pare de les criatures i company nostre, però crec, sincerament, que no ho veu de forma objectiva, ja que està atabalat amb la conjunció criatura+feina. ;-)
Imatge Imatge

||*||
pesol

EntradaAutor: pesol » dl. jul. 18, 2011 9:24 pm

Gràcies noies, sou genials :***: :***:
El més fotut és que amb el meu marit estem d'acord en pujar al nen amb molt d'amor i n'estem del tot convençuts que és el que volem, però suposu que té sa mare taladrant-lo tot el matí i clar, el fa dubtar :content: :content: i després em fa dubtar a mi z2:-) Sí que el pobre és un sant, si jo amb el nen a la tarda gairebé no tinc temps ni de fer el sopar i ell durant el matí ha de treballar i atendre el nen :-:)

Estic molt d'acord amb el que heu dit, no té res a veure el model de criança amb les necessitats d'atenció permanent que té un bebè de 8 mesos. Abans ho havia mesclat i ara m'heu fet veure que no té cap sentit.

Moltes gràcies de nou noies, no seria la mare que sóc sense el SP, això segur. Em fa guanyar confiança dia a dia, ja aniria ben venuda si hagués de fer cas de ma mare i la sogra ?-)
canyella9
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

EntradaAutor: canyella9 » dt. jul. 19, 2011 6:31 am

pesol! no ho fas malament, jo crec que el teu marit et diu aixo pq la seva mare el deu anar xinxant... vaja almenys és el que em sembla! i t'ho dic pq a mi tb em passa, però jo.... A LA MEVA!! que digui la meva sogra que la malcrio! m'és ben igual, per això és la meva filla! i ella com que no voler donar el pit, em diu de tot per donar-li, però no te'ls escoltis! :ok: :ok: ai, no sé si ha quedat molt "borde" de la manera que t'ho he escrit... però és que m'he setit molt identificada amb el que et passa, els dilluns la meva flor tb està somiqueta, però és normal, ells voldrien estar amb la mare que està per ells... i de fet, si el teu marit és a la feina, esclar, no deu poder estar tant per ell, i potser tb pe raixò es queixa el xic? no sé. Però no pensis que no ho fas bé!!!
Nenufar
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dt. jul. 19, 2011 9:41 am

El problema que es troba el teu marit i els seus pares és que ell no té el temps que tu pots dedicar-li a la criatura, ja que si han de combinar cuidar-lo i treballar és un xic complicat.
El meu fill avui fa 22 mesos, i al matí quan es lleva i a la tarda abans de banyar fem mínim mitja hora de petons i abraçades. A ell li encanta!! i jo em sento tan bé de poder-li oferir, que mentre ell vulgui ho continuarem fent!!! I no és un nen gens maleducat, al contrari, és un :***:
Ja veuràs que quan no el tinguin que vagi a la llar d'infants el trobaran a faltar!!
Imatge
Imatge
normandie
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 8:05 pm

EntradaAutor: normandie » dt. jul. 19, 2011 9:48 am

A veure, el teu bebè està amb tu el cap de setmana. Ets la persona que més s'estima. La seva mama!!!! Normal que dilluns, quan s'ha de separar de tu, estigui més pesadet. La resta de dies s'acostuma.
Mira, sento parlar sense pels a la llengua, però hi ha un tipus de sogra insoportable (no sé si és el cas de la teva). Tenen un sentiment no reconegut d'enveja, m'agradaria veure com criava la teva sogra al teu marit... el deixava d'abraçar per no malcriar-lo???? Als 8 mesos????
Repeteixo, potser no és el cas de la teva i és una dona amb seny, però les sogres haurien de venir amb un botonet de "Off" jajajaja.
Deixar de fer-li mimos al teu fill i veuràs en què el convertiràs quan sigui gran. Tranqui que quan tingui 15 anys no et demanarà teta, ni mimitos, ni dormir amb tu ni aquestes coses que tant escandalitzen als "opinadors professionals", però segur que serà una persona sana i normal.
Bueno, no dic res que no t'hagin dit ja. Et recomano la lectura "Bésame mucho" del Carlos González.
canyella9

EntradaAutor: canyella9 » dt. jul. 19, 2011 8:28 pm

normandine! jo a vegades buscaria el botó de "off", una estona sense sogra.. bufffffff! :ok:
pesol

EntradaAutor: pesol » dt. jul. 19, 2011 9:07 pm

Goga ha escrit:
canyella9 ha escrit:normandine! jo a vegades buscaria el botó de "off", una estona sense sogra.. bufffffff! :ok:

Jo directament busco "Eliminar"

Doncs no us perdeu perquè a mi a l'hora de dinar al pack "sogra" s'hi afegeix el pack "cunyada" i fan un tàndem... :sogra: :sogra: !!!
canyella9

EntradaAutor: canyella9 » dc. jul. 20, 2011 6:30 am

pèsol! jo tb en gasto d'aquest pack de duo.... i són les dues terribles... o sigui que molta paciència i a fer petonets a les criatures!!! jajaja :love: :love: :love:
;-)))
Yanara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

EntradaAutor: Yanara » dc. jul. 20, 2011 8:29 am

Em començo a infiltrar en els posts de 0-12 mesos perquè "aviat" ho necessitaré.

Crec que les sogres ja van tenir el seu moment, ara ens toca a nosaltres. Si elles la van "cagar" és cosa seva, no ho han d'arreglar controlant com ho fem ara. És la meva mà, són les meves cartes i les penso jugar com jo vulgui.

La meva em tanteja, de tant en tant, per veure com faré tal o qual cosa. Si li dic d'una manera, em deixa anar que una amiga seva ho va fer i li va anar malament perquè blablabla. Quan es posa d'aquest pal no ho dubto ni un segon: li penjo el telèfon o faig mitja volta i marxo.

Per cert, parlant del botó "off", no hi ha un programa de televisió en el qual envien gent a una illa deserta? No els sortiria a compte enviar-hi un munt de sogres tipus perquè la resta s'hi veiessin identificades? Jo a la meva li pago el viatge.
Imatge
normandie
Entrades: 71
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 8:05 pm

EntradaAutor: normandie » dj. jul. 21, 2011 11:05 am

Com he rigut! Goga, Canyella, Pesol... totes les opcions són bones jaja! Off, eliminar, viatge sols anada... Organitzem un vol charter al Triangle de les Bermudes????
Senyor, jo per sort no tinc que suportar a un "Dúo Dinámico" sogra+cunyada... l'eix del mal!
Podriem obrir un post sobre "mètodes d'eliminació de sogres i variants" jajajaja. Per cert, lo de "off" ho vaig posar per ser correcte jaja.
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dg. jul. 24, 2011 3:11 am

Jo el que crec és que les sogres-mares-cunyades-qui-sigui tenen una enveja no reconeguda a les mares: a la mama el petit l'adora, la necessita, sent la seva veu i perd el món de vista (amb sogra-mare-cunyada o qui coi estigui que queda oblidada instantàniament) i la seva manera no reconeguda de dir que volen que el petit/a els faci més cas sense plorar, que sigui més independent pq així els farà més cas és així, dient que els petits estan malcriats, que massa brassos, que patatim i patatam. Total, per què? perquè amb la mami no ploren, riuen, tenen braços i tot això que fem les mares d'ara, que no volem fer nadons-adults de 9 mesos independents i autònoms, sinó que volem disfrutar dels nostres petits, de la nostra maternitat conscient, del temps que els podem dedicar, i sobretot sobretot, de la seva infantesa i el que ara necessiten. I si elles no van fer això amb els seus fills, és el seu problema. I si ara ho troben a faltar, se siente. I que consti que els nens creixent i volen iaia, tieta, i qui sigui. Però quan ells ho volen, quan ells ho necessiten.
I afegeixo que la meva sogra ens respecta molt, que no em queixo (massa)...................
Imatge

Imatge
pesol

EntradaAutor: pesol » dg. jul. 24, 2011 7:40 am

Tens raó nius! Els seus comentaris destructors en el fons també amaguen el missatge de "Tandebò jo hagués pogut alletar tants mesos" o "ja m'agradaria a mi poder-me o haver pogut tenir el gust de compartir el llit amb les persones i personetes que més m'estimo d'aquest món!"

Doncs, això mateix, se siente!! z2:-)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::