Cadireta i'coo Pluto?
Cadireta i'coo Pluto?
Hola a totes!
En una botiga ens han parlat molt bé de la cadireta de passeig i'coo Pluto, i voldria saber si algú la té i me l'aconsella. Estem entre aquesta o el Maclaren Quest. Pel carrer n'he vist poquíssimes, la majoria de cadiretes que es veuen són Maclaren, no sé si és moda o que realment va molt bé. Amb la nena vam comprar una Cybex Onix i està que cau a trossos i amb totes les rodes pelades (he de dir que ha fet molts quilòmetres), en canvi veig Maclarens pel carrer amb tapisseries molt tronades i velles i les rodes impecables.
A la botiga val 290 euros, però comprant-la per Internet a Anglaterra ens sortiria per l'estil d'un Maclaren.
Us deixo l'enllaç:
http://www.icoo.de/en/2011/icoo-collect ... to-11.html
Gràcies!
En una botiga ens han parlat molt bé de la cadireta de passeig i'coo Pluto, i voldria saber si algú la té i me l'aconsella. Estem entre aquesta o el Maclaren Quest. Pel carrer n'he vist poquíssimes, la majoria de cadiretes que es veuen són Maclaren, no sé si és moda o que realment va molt bé. Amb la nena vam comprar una Cybex Onix i està que cau a trossos i amb totes les rodes pelades (he de dir que ha fet molts quilòmetres), en canvi veig Maclarens pel carrer amb tapisseries molt tronades i velles i les rodes impecables.
A la botiga val 290 euros, però comprant-la per Internet a Anglaterra ens sortiria per l'estil d'un Maclaren.
Us deixo l'enllaç:
http://www.icoo.de/en/2011/icoo-collect ... to-11.html
Gràcies!
Re: Cadireta i'coo Pluto?
Jo la tinc i la veritat no em va gaire bé. Jo volia la mutsy que de preu és més o menys el mateix i la veritat és més lleugera i pràctica. Em van regalar la i´coo Pluto i no és tan lleugera ni es maneja tan bé com la mutsy. L´unic inconvenient que li trobava al mutsy era que és un pèl estret i els meus fills són bastant grans i em feia por que quedessin molt encanatrats i la i´coo és bastant més ampla. Jo els MacLaren no els he probat però aquesta no la recomano. Un altre inconvenient és que no és massa lleuger i amb el pes del nen (el meu fill té 15 mesos i pesa cap a 15 Kg) més el del cotxet fas uns bíceps.....................
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |