bugaboo i després MClaren??

Més qüestions.
adrimama
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dg. oct. 24, 2010 7:10 pm

bugaboo i després MClaren??

EntradaAutor: adrimama » ds. jul. 30, 2011 10:05 am

Hola noies. Estem començant a mirar cotxets i ha una pregunta que us volia fer a les que hi ha esteu utilitzant-los:
si comprem un bugaboo, quan passin uns mesos haurem d'acabar comprant el Mclaren (o similar) que porta tothom?
No sé si val al pena comprar el bugaboo si després hem dieu que hauré de comprar un cotxet d'aquest més senzills. Pel preu del bugaboo tinc un cotxet de 3 peces més el cotxet de segona edad, no?
ens agrada molt el bugaboo perque el trobem molt lleuger i jo tinc la esquena futuda, així que res de motxilletes, el bebé anirà sempre al cotxet.
Estem bastant perduts.
Opinions siusplau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-()-) gràcies :-()-)
remença
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 11:46 am
Ubicació: Gironès

Re: bugaboo i després MClaren??

EntradaAutor: remença » ds. jul. 30, 2011 11:45 am

ep,
remença l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 31, 2011 6:49 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Alexia77
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » ds. jul. 30, 2011 12:17 pm

Jo tinc el bugaboo Bee i només puc dir que estic encantada! :ok: És molt lleuger i fàcil de maniobrar, i per plegar, també és molt fàcil. I el cistell que porta a sota em va molt bé quan vaig a comprar amb el nen.
Imatge

Imatge
adrimama

EntradaAutor: adrimama » ds. jul. 30, 2011 12:45 pm

Gràcies noies!!
suposo que per gustos, colors!
no tinc ni idea de que comprarem al final; a veure em donen més opinions...
Gràcies de totes maneres :-()-)
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. jul. 30, 2011 12:54 pm

No és "obligatori" comprar la Mclaren (o de qualsevol altra marca, que el mclaren no té el monopoli de les cadiretes lleugeres), encara que et compris el bugaboo o el casualplay o el Mutsy... Perfectament pots fer servir qualsevol d'aquests tres per cadireta de passeig. Un altre tema és que te'n cansis i vulguis passar a la lleugera. La meva cunyada té el Mutsy i no s'ha comprat cap cadireta de segona edat. En canvi, jo si que el vaig comprar perquè havia de carregar el cotxet al cotxe cada dia, tinc un maleter petit i la diferència d'espai amb un cotxet que es plega com un paràigua no hi ha color (i tampoc no pesen gens comparats amb els altres). I si a sobre et surt un nen/a com la meva filla que als 2 anys ja no volia cotxet i el tenim pràcticament nou a estrenar...
I que consti que jo tinc el casualplay i la Silver Cross.

El meu consell: ara comprat el cotxet que vulguis o que et faci més el pes (bugaboo, casualplay, mutsy, Jané,...) i quan el nen/a tingui edat per fer servir la lleugera aleshores valores, segons les teves necessitats, si val la pena o no comprar-lo. De vegades, prenem decisions a temps vista, quan estem embarassades o el nen és molt petit, que no sabem si un cop arribat el moment seràn necessaries o no.
Pukeko
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » ds. jul. 30, 2011 1:25 pm

Nosaltres vam comprar el Bugaboo i el vam fer servir fins l'útlim dia que la nena hi va voler pujar, 18 mesos en total. Alguna vegada n'he provat algun de "segona edat" i acostumada a la lleugeresa i lo fàcil que es porta el buga, m'han semblat ferros, la veritat.
Ara tornarem a fer servir el Bugaboo (el mateix, perquè tot i el que et dic que l'he fet servir molt, està estupendu) fins que el nen se'n cansi!!
Et dic el mateix que la Neuetes: compra't el que vulguis o puguis ara, i llavors ja veuràs què fas.
Santandria
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm

EntradaAutor: Santandria » ds. jul. 30, 2011 1:48 pm

Jo sempre he estat del parer que el millor és comprar a mesura que sorgeixen les necessitats, cada nen és un món i cada nen té les seves circumstàncies!! T'explico la meva experiència:

NEN: vam comprar un Jané carrera i el vam utilitzar moltíssim les tres peces!! El cabàs, el maxi cosi i la cadireta. El vaig portar en la cadireta fins que tenia més d'un any! Al final vam comprar una petita perquè el nen ja pesava molt i si sumava el pes de la cadireta i del nen... buf! Però amb el nen només passejàvem. No agafava cotxe ni res.

NENA: Vaig aprofitar el Carrera del nen. El cabàs poquíssim, no hi volia anar de cap de les maneres. Al maxi cosi hi passava molta calor, només pel cotxe. Als 3 mesos la vaig posar en format cadierta i molt bé però ara que cumpleix els 4 mesos ja estic mirant de comprar una lleugera perquè el Carrera m'ha destrossat l'esquena de muntar-lo i desmuntar-lo un mínim de 2 cops al dia al cotxe...

Jo et diria que ara compreu el que cumpleixi les vostres necessitats i després ja veureu!
ImatgeImatge
arlet76
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

EntradaAutor: arlet76 » ds. jul. 30, 2011 2:24 pm

Hola ,
nosaltres vam comprar el bugaboo i en vam quedar encantats , el vam fer servir fins que la nena va fer dos anys , despres ens vam comprar la mclaren per utilitzarla més esporadicament i també molt contents. El bugaboo es un bon cotxet i la veritat es que m'ha quedat nou!!!
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

EntradaAutor: Itx77 » ds. jul. 30, 2011 2:56 pm

Hola
Nosaltres tenim el bugaboo camaleon i n'estem encantats. L'hem fet servir fins q el peque ha fet 2 anys i ara hem comprat una cadireta lleugera pq el bugaboo el passarem a la pq q ha de néixer en 2 setmanes, si no el seguiriem fent servir, q ens ha anat de conya (i nosaltres al cabàs de sota hi hem encabit mig mon!!!)
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » ds. jul. 30, 2011 3:24 pm

adrimama, ja veus que hi ha opinions de tota mena, però jo crec que depèn de les vostres necessitats. Nosaltres, per exemple, vam descartar Bugaboo, Quinny o qualsevol altre cotxet d'aquests tan grans, perquè per desplaçar-nos hem d'agafar el cotxe i aquests cotxets ens suposaven un "trastu". L'Arnau hi va anar en un Maclaren dels que es poden fer servir des del naixement i després, uns amics ens van regalar el Maclaren que van fer servir amb els seus nens, molt més lleuger i n'estem encantats, però si no ens haguéssin regalat aquest, haguéssim fet servir el Maclaren que vam comprar a l'inici, per lleuger i perquè no ocupa gens al maleter.
Ara bé, si no agafeu gaire el cotxe i aneu passejant, compreu el que us agradi més.
janona
Entrades: 24
Membre des de: dl. març 14, 2011 6:29 pm

EntradaAutor: janona » ds. jul. 30, 2011 3:38 pm

Hola!!! Nosaltres per la gran teniem el casualplay s6, i tenia clarissim que per la segona em compraria el bugaboo camaleon... n'estic totalment encantada!!! de les millors compres que he fet mai(tema nadons) clar. Tot i que la nena va neixer al desembre el cabas quasi no el vem utilitzar... pero la resta per mi immillorable... jo el monto i desmonto com 15 vegades al dia i no es una exageracio, i suposo que ja el tinc per ma, pero es molt lleuger, i el pots dur amb una ma (a l'altra porto a la gran). Jo el cistell de sota sempre l'he utilitzat molt i tambe el trobo practic!!! Ara que la nena fara 8 mesos, pensava en comprar ja el mclaren (per la gran el tenia i era genial), pero em sembla que esperare a la primavera que ve... perque per ells els resulta molt mes comode i confortable el gran. En resum, jo t'aconsello totalment els dos, per mi ideals, i solen ser dels mes xulos esteticament!!!
canyella9
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

EntradaAutor: canyella9 » dg. jul. 31, 2011 7:25 am

Hola! jo estic molt d'acord amb el que et diu la neuetes, jo de moment em compraria el "gros" i si més endavant veus que necessites el lleuger ja hi seràs a temps a comprar-te'l o potser algú te'l deixa, te'l regala... jo penso que el que has de triar molt bé és el cotxet gros. SI tu vols un bugaboo, doncs perfecte, però pensa molt bé (t'ho dic per experiència) què faràs amb el cotxet, vas per camins de carro i llocs on un cotxet de rodes petites no aniria bé? o bé aniràs molt per ciutat? necessites plegar el cotxet cada dia per posar-lo al cotxe o no? mira, sembla una tonteria, però és que la situació de cada una és diferent i s'ha de tenir en compte. Jo el que vaig fer va se rcomprar un cotxet gros, el jané slalom (3 rodes grosses) pq a on visc és un poble i vaig molt pel bosc i per camins de carro. EM va de conya, gira sol, molt còmode per la nena, però és un rollo per posar-lo al cotxe. FIns que la nena era petita, era un suplici carregar-lo cada dia al cotxe per portar-la amb la meva sogra. Al final, i des que la petita va tenir uns 7 mesos (crec) hem deixat el cotxet gros muntat sempre a casa i el fem servir pel poble, i el lleuger el porto el cotxe per quan vaig a fer compres i a voltar, i la veritat és que així em va de conya i els fem servir tots 2 molt. Això que nosaltres tb som de motxilleta i foluard, però hi ha estones que el cotxet va super bé. no sé si t'haurem ajudat, però insisteixo que provis diferents cotxets, per veure com van, com es pleguen, i pensa si t'interessa roda petita, grossa... etc. :ok:
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. jul. 31, 2011 8:59 am

Canyella9, molt bon consell!! :ok: :ok:
tolinso
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dg. jul. 31, 2011 1:40 pm

Nosaltres tenim el bugaboo frog i n'estem super contents!!!! i tot i que vm comprar un cotxet mes petit, mai lhem fet servir... nomes per anar pels aeroports! a nosaltres no ens ha fet mai falta el cotxet de segona edat, i la Julia ara te 2 anys i mig i quan anem amb cotxet, encara amb el bugaboo :ok:
emanens
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dg. jul. 31, 2011 7:46 pm

Nosaltres tenim el bugaboo i tambe un maclaren que ens van regalar (al principi pensava que si l'hagués hagut de comprar no el compraria), pero la veritat és que el maclaren és MOLT MES PRACTIC per portar al maleter tipus paraigues ocupa menys espai i per anar a comprar sempre l'agafem perque aixi ens hi cap la compra al maleter. Molta gent que té bugaboo diu que mai es comprarà la cadireta despres més endavant...pero al final..almenys per la gent que conec que té bugaboo..la majoria s'acaba comprant una cadireta petita tipus maclaren! Tambe depen del que et comenten més amunt de si necessites plegar cada dia el cotxet i carregar-lo al cotxe. Per exemple si no tens cotxe o sempre vas a peu i no has de plegar mai el bugaboo evidentment és un cotxet super còmode, pero si l'has de plegar cada dia i varis cops..es fa pesat i ocupa molt espai perque es plega tipus llibre i consta de dos peces (el camaleon). Tot i aixi reconec que sóc una enamorada dels bugaboo i m'encanten..pero tambe he de reconèixer que és molt mes practic i àgil una cadireta tipus maclaren
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
emanens

EntradaAutor: emanens » dg. jul. 31, 2011 7:53 pm

Goga ha escrit:Bugaboo i McLaren, el "pack pijo" per excel·lència, hahaha! [*]

Mira doncs és el pack que tenim nosaltres,..,!! Per sort no em considero gens pija (el bugaboo el vaig obtenir de segona mà, una ganga que em va costar 800 euros menys que si fós nou, i el maclaren ens el van regalar) :ok:
Imatge

MERCADILLO:
adrimama

EntradaAutor: adrimama » dg. jul. 31, 2011 8:33 pm

Gràcies a totes.
La veritat es que no havia pensat en això d'haver de plegar el cotxet per posar-lo al maleter del cotxe. Jo tinc una C-max i el maleter es força gran, crec que el cotxet hi cap sense plegar.
Jo també visc en un poble i sortim molt per camins a caminar amb el gos, per això volem un cotxet lleuger i de rodes grans.
a veure si ens decidim!!!
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

EntradaAutor: Nuvolmagic » dg. jul. 31, 2011 10:07 pm

adrimama ha escrit:Gràcies a totes.
La veritat es que no havia pensat en això d'haver de plegar el cotxet per posar-lo al maleter del cotxe. Jo tinc una C-max i el maleter es força gran, crec que el cotxet hi cap sense plegar.
Jo també visc en un poble i sortim molt per camins a caminar amb el gos, per això volem un cotxet lleuger i de rodes grans.
a veure si ens decidim!!!

Jo tinc el bugaboo i tinc un S-Max, mes gran que el teu i no m'hi cap sense plegar. El que t'han dit les companyes es veritat, si tens que plegar moltes vegades el cotxet t' acabes cansant.
Pero si has d'agafar poc el cotxe,el bugaboo camaleon va genial i mra que he provat cotxets.
emanens

EntradaAutor: emanens » dl. ago. 01, 2011 1:34 pm

adrimama ha escrit: Jo tinc una C-max i el maleter es força gran, crec que el cotxet hi cap sense plegar.

No ho crec, almenys et serà poc practic i perillós portar-lo sense plegar! De fet imagino que esta prohibit portar-lo aixi per el rosc en cas de accident..Nomes hi cabria sense plegar en una furgoneta de trasnport de càrrega, que estigui separada el departament de portar coses amb els passatgers. O sigui que compta que cada cop l'hauras de plegar-desplegar com ttohom!
Imatge

MERCADILLO:
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dl. ago. 01, 2011 3:33 pm

emanens ha escrit:
Goga ha escrit:Bugaboo i McLaren, el "pack pijo" per excel·lència, hahaha! [*]

Mira doncs és el pack que tenim nosaltres,..,!! Per sort no em considero gens pija (el bugaboo el vaig obtenir de segona mà, una ganga que em va costar 800 euros menys que si fós nou, i el maclaren ens el van regalar) :ok:

Jo també vaig fer-me amb un buga de segona mà, i després vaig tenir mcclaren, aquest pagat (aprofitant tarjeta regal).

A veure, per la meva experiència: vaig comprar el bugaboo per ocasió de segona mà, i ens va anar força bé, però vam comprar el mcclarren per portar-lo al cotxe plegat i no ens en penedim. Més endavant una amiga de Mallorca em va vendre un macclaren xlr que es el que tenim ara, el buga l'hem regalat i l'altre maclaren l'hem prestat. Ara si tornés enrera em buscaria directament un maclaren xlr. Es plega en paraigües, té un adaptador per nadons ben petits. Amb el Manu també s'ha de dir que fins fa poc anava sempre amb portanadons, però portavem el carret per a la nena i si feia falta el podiem portar a ell i la Mercè caminant...
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::