Mútua o Seguretat Social?

Més qüestions.
albajc
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dj. ago. 13, 2009 8:23 pm

Mútua o Seguretat Social?

EntradaAutor: albajc » dc. ago. 03, 2011 3:02 pm

Hola noies,

Vosaltres que preferiu, mútua o Seguretat Social?

Nosaltres fins ara anavem a la pediatra de la mútua. En teniem perque ens la pagaven de la feina del meu marit. Pero aquest mes l'han fet fora, i ens quedem sense.
Hem estat mirant, pero es cariiiiiiiissim pagar-ne una. El "problema" és que ens encanta la pediatra que tenen les nenes, i ara canviar ens fa pena.

Sabeu d'alguna mutua que estigui bé i relativament barateta? O a vosaltres ja us agrada anar al vostre CAP? Quins aventatges i inconvenients hi trobeu a cada un?

Moltes gràcies,
alba.
merisc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

Re: Mútua o Seguretat Social?

EntradaAutor: merisc » dc. ago. 03, 2011 3:13 pm

Pots provar HNA, a mi em va molt i molt bé. A la pàgina web pots mirar si us entra el vostre pediatra i tenen preus força assequibles.
Imatge

Imatge
Imatge
Santandria
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm

EntradaAutor: Santandria » dc. ago. 03, 2011 3:27 pm

Hola albajc,
jo els porto per la mútua i pel CAP.
La pediatre que tinc del CAP i l'infermera m'agraden molt però només visiten una tarda a la setmana, els dijous. Mentre jo vaig estar/estic de permís no em suposa un problema, però quan estic treballant sí. El meu nen gran té molta tendència a les bronquitis i quan anava al CAP perquè començava amb la tos, me'l visitava una pediatre i em deia que tornés en 2 dies per veure l'evolució i quan tornava als 2 dies el visitava una altra pediatre (perquè al meu CAP cada pediatre fa una tarda excepte una que les fa totes i un matí, però aquesta no m'agrada)i d'aquesta manera ninguna li feia un seguiment real de la bronquitis perquè no podien evaluar realment la millora. Vaig estar buscant un pediatre per la mútua que m'agradés i que el pugués visitar per les tardes per poder-li fer un seguiment. Va resultar que la pediatre del CAP feia reducció de jornada i la seva suplent m'agradava molt. Li vaig preguntar i per sort m'entrava per la mútua.
Ara faig les revisions pel dos llocs (les vacunes pel CAP) i si se'm posen malalts, segons el que sigui, vaig al CAP (que el tinc sota de casa) o a la mútua. Si veig que el nen té tos de bronquitis vaig a la mútua.

Per cert! nosaltres tenim mútua perquè la feina del meu marit paga la meitat.
Si la meva pediatre del CAP visités totes les tardes, aniria pel CAP :ok:
ImatgeImatge
arlet76
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

EntradaAutor: arlet76 » dc. ago. 03, 2011 5:07 pm

Hola,
doncs suposo que depen de molts factors. En el nostre cas vam ficar a la nena a la mutua DKV al neixer pero com que tant el pediatra com l'infermera del CAP eren molt bons la portavem al CAP. Cuan la nena tenia uns dos anys el pediatra del CAP va marxar i la Doctora que va venir , a part que no és pediatra, no ens agradava massa i desde llavors la porto a un de la Mutua que és un encant. Suposo que depen molt dels professionals que et vas trobant. Jo per exemple, per l'embaras ho vaig fer tot per la mutua , per comoditat.

Espero haver-te ajudat!!!!
DEMETER
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:09 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: DEMETER » dj. ago. 04, 2011 8:38 am

Nosaltres per als petits anem al CAP per les vacunes i les visites per mútua, la doctora que els porta ens agrada molt.
Crec que també t'hauries de plantejar què us és més fàcil en situació d'una urgència, nosaltres al ser de Cassà, per urgències si volem anar per mútua ens hem de desplaçar 12km fins a Girona, però l'atenció que ens dònen crec que val la pena.
Imatge

Imatge
albajc
Entrades: 104
Membre des de: dj. ago. 13, 2009 8:23 pm

EntradaAutor: albajc » dt. ago. 09, 2011 2:44 pm

Gràcies noies, anem investigant mutues. :)
Nilinuka
:: conillet
:: conillet
Entrades: 387
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 10:43 am

EntradaAutor: Nilinuka » ds. ago. 13, 2011 8:35 pm

Nosaltres també anem de mútua al pediatre i al CAP per les vacunes.
En el meu cas perquè al CAP només hi ha pediatre un matí a la setmana i si tinc una urgència haig d'anar al CAP d'un altre poble i l'atèn un metge que no és pediatre. Per això ens vam decidir per mutua. El seu pediatre em dóna molta confiança i visita cada dia i si tinc una urgència sempre ens pots visitar.

Això depen del cas, si al CAP tens un bon pediatre i també hi pots anar per urgències no et cal però si no és així una mútua és molt recomanable, sobretot els primers anys.
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::